באווירה מרגשת ד"ר חגי פרנקל, ראש מחוז ירושלים והשפלה של מכבי שירותי בריאות, הגיע לביקור פרידה במרחב בית שמש. הביקור, שנערך במסגרת סיום הקדנציה של ד"ר פרנקל, היה מלא הוקרה מצד הצוותים והנהלת המרחב אך לא רק. במהלך האירוע, לאחר הקרנת סרטון ברכות מרגש הכלל תגובות חמות ממנהלי היחידות והנהלת המרחב, אשר לא חסכו במילים טובות וברכות על תרומתו הרבה הגיע השיא כאשר ד"ר עליזה בלוך, ראש עיריית בית שמש, הגיעה למפגש והצטרפה לאירוע המרגש.
1 צפייה בגלריה
ביקור פרידה במרחב בית שמש
ביקור פרידה במרחב בית שמש
ביקור פרידה במרחב בית שמש
(צילום: מכבי שירותי בריאות)

ד"ר בלוך וד"ר פרנקל, אשר שיתפו פעולה במספר פרויקטים במהלך ארבע השנים האחרונות במסגרת הקדנציה של ד"ר פרנקל כראש מחוז ירושלים והשפלה, שיקפו את השותפות העמוקה והמוצלחת בין העירייה למכבי שירותי בריאות ולמחוז בפרט.
ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך, הודתה לחגי ולצוות על היותה של מכבי חלק בלתי נפרד מהצמיחה והפיתוח של בית שמש ובמיוחד על תרומתה האדירה בזמן משבר הקורונה, כשהקופה פעלה כחלוצה בקרב קופות החולים.
"המשימה שלנו היא לקחת אחריות. אנחנו לוקחים אחריות בחינוך, בשיפור פני העיר, בתרבות ובכל התחומים הנוגעים לתושבינו. בריאות הוא תחום ראשון במעלתו בו חשוב שנקח אחריות. אני רוצה להודות לד"ר חגי פרנקל ועל השותפות שהוביל בעולם הבריאות וקידום האחריות".
ד"ר פרנקל, מצידו, הביע את תודתו על הכבוד והאמון אשר הופקד בידו והדגיש את האתגר המשמעותי של ניהול עיר כמו בית שמש המתפתחת וצומחת בקצב מרשים. ד"ר פרנקל הודה לראש העיר על הביקור המרגש וציין כי "ההישגים שלנו בבית שמש אינם פרי לילה אחד, אלא תוצאה של שיתוף פעולה אמיתי, מחויבות ופתיחות. ד"ר עליזה בלוך, ראש עיריית בית שמש, הייתה פרטנרית מעולה במסע זה. שותפות היא מכפיל כוח כי שני הצדדים עובדים יחד כדי להוביל צמיחה ושינוי, ואני שמח שיחד הצלחנו להוביל פרויקטים רבים אשר שיפרו את איכות החיים ובריאות הקהילה בבית שמש."

מוגש מטעם מכבי שירותי בריאות