תושבת מעלה אדומים כבת 20, חגגה את שחרורה מצה״ל לפני מספר שבועות בביצוע פירסינג באוזן באחת מחניות התכשיטים בירושלים. אלא שעד מהרה החלה הצעירה לחוש בכאבים עזים באוזנה בעקבותם נאלצה למרפאת ״טרם״ שם הפנו אותו באופן מיידי לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.
1 צפייה בגלריה
הצעירה והזיהום באוזן
הצעירה והזיהום באוזן
הצעירה והזיהום באוזן
(צילום: mynet)
בבית החולים אובחן כי הצעירה סובלת מ Perichondritis (זיהום) קשה באוזן ימין. הצוות הרפואי אף ביצע בצעירה הליך כירורגי של ניקוז המוגלה ואשפוזה למשך 4 ימים לצורך השגחה ומתן טיפול אנטביוטי.
בשיחה עם mynet, סיפרה הצעירה: ״לא תיארתי לעצמי שככה זה ייגמר. זה חלום שלי שכל האוזן שלי תהיה עגילים, אבל בזמן הקרוב זה בטוח לא יקרה. עברתי גיהנום. זה לא שווה את זה אני רוצה להעביר מכאן מסר לכל הצעירים והאנשים שרוצים לעשות פירסינג — שימו לב איפה אתם עושים את זה ומי עושה לכם את זה ושהוא פועל על פי הכללים. אני מפחדת מההשלכות של הזיהום לטווח הארוך, שיווצר עיוות כלשהו״.
משרד הבריאות כבר פרסם הנחיות לחנויות המבצעות קעקועים ופירסינג שמטרתן למנוע היווצרות זיהומים ולמנוע מקרים מסוג זה. בין השאר, על המטפל המבצע את הניקוב ללבוש כפפות חד פעמיות, יש לחטא את אזור הניקוב במשך 30 שניות, הניקוב יעשה באמצעות מחט סטרילית חד פעמית וכן על המנקב להדריך את הלקוח כיצד לטפל ולמנוע זיהומים באזור ולתת לו הוראות עזרה ראשונה.
פורסם לראשונה: 17:09, 04.01.22