"נתינה שהיא הרבה מעבר לתפקיד": הנוירולוגית ד״ר טל בן אוליאל קיבלה היום (ה') תעודת הוקרה מיוחדת ממנכ״ל בית החולים הדסה, פרופ׳ זאב רוטשטיין. "על מסירות ונתינה יוצאת דופן לחולה ועל הצלת חייו בדרך אישית ובלתי מתפשרת", נמסר.
1 צפייה בגלריה
ד"ר טל בן אוליאל ופרופ' רוטשטיין
ד"ר טל בן אוליאל ופרופ' רוטשטיין
ד"ר טל בן אוליאל ופרופ' רוטשטיין
(צילום: דוברות הדסה)
כשהבינה ד"ר אוליאל שמצבו של החולה בו היא מטפלת במחלקה הינו קשה ותרופתו אזלה במלאי של בית החולים - ולא ניתן היה לחדשה בשל חובות לספקים, היא ניגשה לסופר-פארם ורכשה בכספה תרופה חיונית נגד אפילפסיה ממנה סובל החולה – אוספולוט (סולתיאם). "אלמלא קבלתה היה נכנס להתקף חריף ולסכנת חיים מיידית", מסרו בבית החולים.
"החולה שלנו במצב לא פשוט, מאושפז זמן רב וסובל מאפילפסיה", סיפרה ד"ר בן אוליאל בטקס, ״כשהבנתי מצוות בית המרקחת בהדסה שלא נוכל לספק לו עוד את התרופה ששומרת על חייו - הרגשתי שזה לא יכול לקרות בשום אופן. אנו עוקבים אחר החולים שלנו גם כשאנחנו הולכים הביתה, ולא הייתי מסוגלת לצאת ולעבור את סוף השבוע במעקב אחר המדדים שלו, שילכו ויתדרדרו בוודאות ללא התרופה".
על קבלת התעודה אמרה ד"ר בן אוליאל: "אני מאוד מתרגשת ומודה על ההוקרה אבל לא מרגישה שעשיתי משהו יוצא דופן אלא צעד טבעי ונדרש בהתאם למצב הקשה של החולה".
"נדמה לי שאני מתרגש יותר ממך", אמר פרופ׳ רוטשטיין, "כשחברת התרופות סירבה לספק לנו תרופות, תרופות שזכותו המלאה של החולה לקבל כמטופל בבית החולים, חשבת על פתרון מחוץ לקופסא ומכספך שלך רכשת אותה. במעשייך, הגשמת את שבועת הרופא וגילית את פניה היפות של הרפואה, בנתינה שהיא הרבה מעבר לתפקיד".
לעדכונים נוספים – חדשות ירושלים