"בן הזוג ירצה להרחיב את הקן"

אווה לימסוב, דוגמנית, בעלת המותג ART2BEE ובוגרת MKR
"מבחינת זוגיות הכל תקין. יש עוד ילד או ילדה בדרך בעזרת ה'. זה ייקח יותר משנה, אבל לא בהרבה - פשוט אנהאל עושה חשק לעוד. את מכתיבה את הטון המשפחתי, אך בן זוגך הוא זה שירצה/ידחף להרחיב את הקן לכשיתאים.
5 צפייה בגלריה
לימסוב
לימסוב
לימסוב
(צילום: פרטי)
"מבחינה כלכלית אני לא רואה דאגה כי יש לך את התמיכה הנכונה, גם מבחינת העסק שפורח בלי עין הרע ומתחיל לקרום עור וגידים לקראת אפיקים נוספים. כמו אושיות רשת מחו"ל שעלייך להגיע אליהן על מנת לעשות את שיתופי הפעולה המתאימים.
"תכניסי מקום בלוח הזמנים כי יש המלצות להרחבת העסק ולהקמת עסק נוסף:
"1. שיתופי פעולה עם עוד אומנים שיש להם אמרות מעניינות ויוצאות דופן. אומנים לאו דווקא בתחום ישראל אלא בחוץ. כנ"ל ייצוא של מותגים שלך.
"2. הרחבת הליין מנעליים לביגוד משפחתי עם טוויסט בעלילה.
"3. בטווח של השנה הזו יש להקים את העסק של המסעדה או קייטרינג ייחודיים ולאו דווקא בשותפות.
"נקודת אזהרה - את מאוד רכה ויש לך נטייה לעיתים לסמוך יותר מדי על האחרים, ופה בבקשה יש לשים לב יותר. לפעמים מרוב שאת בשיא העשייה את לא שמה לב לסגור את הקצוות".

"להשקיע יותר בפרסום"

אבי לוי, בעלי מסעדת 'המוציא'
"לצד חדשנות ומחשבה יוצרת מציאות המתחדשת אצל תעשיינים ובעלי מסעדות חדשות, יש פה משהו מעניין. אומנם שעריה של 'המוציא' נפתחו למשלוחים, אך לא מן הנמנע שאותו מטבח רפאים ו/או המסעדה עצמה 'ייאלצו', בשל ביקוש שגובר על ההיצע הקיים, לפתח כיוונים גם למחוזות נוספים. פתיחה של עוד שני סניפים פיזיים של 'המוציא', מחוז צפוני יותר ומחוז דרומי יותר (ייתכן שאפילו אילת, או שתוזמן להיות גם שף יוקרתי במלון אילתי שמנסה לעלות ברמה. אפשרי לביצוע. לא מחייב העתקת מגורים של כל המשפחה).
5 צפייה בגלריה
אבי לוי
אבי לוי
אבי לוי
(צילום: רון ירקוני יחסי ציבור)
"יש עוד שני אפיקים חשובים שיקבלו תאוצה בתכנון בשנה הקרובה, לביסוס והתפתחות כלכלית ומעמד ההכרה בך, ומדובר באקדמיית בוטיק או בית ספר לבישול. אני ממליצה על מיתוג של אקדמיה שהיא יותר יוקרתית.
"מבחינה כלכלית יש עלייה ברוך ה' וכיוון טוב בסך הכל. אומנם אתה תמיד שואף ליותר, אך חלילה לא מתוך תאוות בצע אלא מתוך שאפתנות להתפתחות אישית ועסקית, תמיד משדרג ומשפר.
"אזהרה קטנה - יש עניין פרסומי ושיווקי שעולה כיוון שאינו מספיק וצריך לעשות קצת יותר 'בלגאן' ואז זה יגיע לגבהים הנכונים. יש לך רעיונות מטורפים לקידום העסקים, אך זה כל פעם נוחת סביב נושא הפרסום".

"הקו לניו יורק -כמו אוטובוס"

סול שוורץ, אושיית רשת ומובילת דעת קהל
"יש עוד שני ילדים בדרך בעזרת ה', אבל זה ייקח יותר משנה. פה יש אפשרות לתאומים או לשני ילדים צמודים בהפרש קטן. לא לחשוש מלוח הזמנים הצפוף כי תהיה עזרה ממקורות קרובים ורחוקים יחד.
"מבחינה כלכלית, אני לא רואה דאגה כי יש לך את המחשבה קדימה וראייה אסטרטגית לעשיית עסקים וידיעה להכניס כספים תחת תודעת שפע מדויקת. כמו שאת יודעת לבזבז את יודעת לכלכל. את חריפה ולא נותנת לאף אחד להאכיל אותך לוקשים ברמה העסקית ובכלל.
5 צפייה בגלריה
שלומית שוורץ
שלומית שוורץ
סול שוורץ
(צילום: מרים וייס)
"המלצות להרחבת העסקים:
"1.שיתוף פעולה עם חו"ל (להביא מותגים לארץ) עם אפיק כלכלי נאה. קו ישראל ניו יורק יהיה כמו אוטובוס. קחי בחשבון משהו בסביבות השבעה שמונה חודשים לכל היותר.
"2. הקמת חנות בוטיק של ביגוד, הנעלה וסטייל (לא ברור אם פיזית או אינטרנטית, או אפילו גם וגם, כשקודם היא אינטרנטית ואז פיזית). גם פה תהיה הכנסה נאה וצריך כבר להתחיל לבנות את התוכנית העסקית.
"3. בטווח של השנה הזו יהיו שלוש עובדות תחתייך: אחת אמונה על שיווק, השנייה אמונה על לוגיסטיקה, לוח זמנים ועוד. השלישית תצטרך לחלוק חלק מהעבודה עם השנייה אך גם עוזרת אישית. לאו דווקא בסדר שציינתי".

"יהיו עוד אפיקי הכנסה"

אלעד עמדי, שדרן רדיו, די־ג'יי.
"לצד העשייה ברדיו והעסק של החתונות, יש עוד עשייה/הצעה שקיבלת או שאתה אמור לקבל בזמן הקרוב שנראית מופרכת, שחייבת לקרום עור וגידים. ממש כעת עסק גדול בקרוב. משהו עם השקעה קצת קשוחה שמצריכה מאמץ אבל תשואות טובות. (לאו דווקא בתחום שלך.)
5 צפייה בגלריה
עמדי
עמדי
עמדי
(צילום: פרטי)
"שנית, מבחינת הטלוויזיה זה ייקח יותר משנה, כשהקונספט יהיה תוכנית לילה פוליטית סאטירית. יש להתחיל לעבוד על הפורמט. מחד צריך להחזיר עטרה ליושנה (על בסיס תוכניות ישנות שהיו לך), אך עם טוויסט החדשנות שרק אתה יודע לייצר. בטוחה שיש לך בית חם בערוצים מסוימים שאתה תתקבל בהם בברכה, שממוקמים פוליטית בעמדותיך וייתנו לך יותר במה. שוב, רק חשוב להדגיש שיש להציג את הקונספט הנכון שיש בו את האיזון המושלם שאתה יודע לייצר.
"אזהרה קטנה לגבי טלוויזיה. זה חייב להיעשות במחושב ומוצג לאנשים הנכונים, וזה הזמן להכות בברזל כי יש לך שנה חשובה מאוד מבחינת העשייה והחשיבה מחוץ לקופסה התעסוקתית.
5 צפייה בגלריה
יגן
יגן
יגן
(צילום: יואב דודקביץ')
"המלצות חזקות מלמעלה שיש לקחת בחשבון - כדאי להתחיל לתכנן מערך לימודי בשיתוף פעולה עם קולגות למקצוע: מקצועות ההפקה המוזיקלית, תקליטנות, שדרנות. כחלק מתוך זה יילקחו בחשבון גם פרויקטים לנוער במצוקה בירושלים ובסביבה הקרובה לה. מבחינה כלכלית אני לא רואה דאגה, המצב יציב חמסה חמסה, וכאמור יהיו עוד אפיקי הכנסה".