1 צפייה בגלריה
ינאי ג'סקורט . צילום: Gotvision Images
ינאי ג'סקורט . צילום: Gotvision Images
ינאי ג'סקורט . צילום: Gotvision Images
שם: ינאי ג'סקורט -SHIVAX
מתקלט ב: מופיע בפסטיבלים בחו''ל ,מסיבות טבע בארץ – בירושלים: הבס (זכר צדיק לברכה), אוליבר, אנדרגראונד, ג'אסטיס.
מי אני: מוזיקאי מאז שאני זוכר את עצמי, התחלתי כגיטריסט בלהקת מטאל בגיל 16 ומאז התשוקה שלי נמצאת שם. היה לי ברור שזה מה שאני רוצה להיות כשאני אהיה גדול.
אני מפיק טראנס קרוב ל-8 שנים, מתקלט פול טיים כבר 4 שנים. הקו המנחה שלי הוא שילוב של סגנונות, מנסה תמיד להביא משהו חדש וייחודי, ולהכניס ולבטא את עצמי כמה שאני יכול בתוך המוזיקה.
אני מרגיש שכל טראק חדש שסיימתי הוא הכי טוב שלי, חייב להמציא את עצמי מחדש על בסיס קבוע ולשאוף תמיד לעשות דברים בצורה טובה יותר. ביום שאפסיק לנסות להשתפר בהפקת המוזיקה ובשואו שלי בהופעות כנראה שאפרוש, כי סימן שאיבדתי את הדרייב שלדעתי חייב להיות לך במקצוע הזה.
הפעם הראשונה שתקלטתי הייתה בירושלים במועדון הבס האגדי ,הפקה של חברים טובים "קאשה באשה" שנתנה לי במה בפעם הראשונה, חוויה שלא אשכח לעולם. אני גדלתי בעיר הזאת וגם נשארתי לחיות בה עד עכשיו (בגיל 28) אז יחד עם הזכרון של סט הראשון שלי אני יוכל לומר שהיא שזורה אצלי עמוק בלב. לכן כואב לי לראות את המצב שקורה באופן כללי עם חיי הלילה ושל קהל הטראנס בפרט.
בירושלים אין סצינת טראנס, לא משנה מה יגידו לכם. מאז הבס שהזכרתי בכוונה כמה פעמים לא היה פה ליין שהצליח להרים את הראש ליותר מכמה חודשים. המועדונים של המיינסטרים בעיר ובתלפיות מביאים מדי פעם אומנים בשביל "אפטר טראנס" אבל זה רק כדי ליישר קו עם הביקוש ההולך וגובר של טראנס כחלק מהמיינסטרים. זה לא הקהל הנכון ולא האווירה הנכונה למה שהעיר הזאת צריכה. קשה לשים את האצבע על הבעיה, אבל נקווה לאיזשהו שינוי בקרוב כי פעם היה פה מדהים בהקשר הזה.
בדרינק: בירה זה קלאסי, שומרת על פוקוס ומונעת התייבשות.
בתקליטייה: PSYTRANCE על כל צבעיו וגווניו.
בעמדה: אם בא לי לגוון מהמוזיקה שלי ואני על במה שמאפשרת את זה, אנגן טראקים של חברים מוכשרים שלי;
Freak Control , Mystic, Mystery Sense, No Face.
בהצהרה: תהיו אנשים טובים לעצמכם ולאחרים - All You Need is...One love
לסאונד קלאוד של ג'סקורט - לחצו כאן.