יוצאת האח הגדול, מירב ישראל (42) פרסמה סרטון בחשבון האינסטגרם והטיקטוק שלה שזיעזע לא מעט גברים ונשים. לאחר הגירושים, לדבריה, חברותיה ייעצו לה להיכנס לאפליקציית ההיכרויות "טינדר" ואז היא גילתה את הנורא מכל.
2 צפייה בגלריה
מירב ישראל
מירב ישראל
מירב ישראל
(צילום מסך מתוך עמוד האינטסגרם)
"לפני כשבוע פתחתי טינדר כי חברות שלי אמרו לי - ומה אני מגלה? אם תראו מה אני גיליתי. השם יעזור", אמרה בסרטון שפרסמה, "סדום ועמורה של התנ"ך שם בדיוק. כל הנשואים של מדינת ישראל שם. הם קוראים לעצמם 'גברים בזוגיות מאפשרת'. יא חתיכת סמרטוט מי אפשר לך, אם אתה מאופשר למה אתה מטושטש כאילו אתה אצל רפי גינת בתחקיר. למה אתה מצטלם עם הפנים לים וגב למצלמה? אם אתן יוצאות עם הבעלים שלכן לים, שלא תעזו לאפשר להם תמונה מהסוג הזה".



אחרי שהעלתה אותו לרשתות החברתיות היא קיבלה איומים והודעות קשות מגברים. היא שיתפה כי אחד הגברים שלח לה הודעה: "בגלל הסרטון שלך - אשתי מצאה את הטינדר בטלפון שלי!". ישראל לא נשארה אדישה וענתה לו: "איך אני קשורה למעשים השפלים שלך? שאתה מחליט לרעות בשדות זרים. בהתחלה נלחצתי כי איימת, אבל אז אמרתי זה פרופיל בכלל בדוי, או שמשעמם לך בחיים, רתחתי".
בשיחה עם mynet אומרת ישראל: "בפרסום של זה הכוונה שלי היתה להזהיר נשים. אני בעד שלום בית, לא רציתי לסכסך לסכסך או לגרום לבעיות בין גברים ונשים. או לחשוף אף אחד, אבל כנראה שאמרתי את האמת שכולם רצו לשמוע או לדעת וזה הלחיץ מישהו...'אבל לצערי זה העם, חלק מגיבים ככה, וחלק הגיבו בצורה חיובית ואמרו שסוף סוף שמישהי אומרת את האמת".

2 צפייה בגלריה
מירב ישראל
מירב ישראל
מירב ישראל
(צילום: פרטי)

יש לך משהו נגד מערכת יחסים פתוחה?
"ממש לא! אין לי שום ביקורת מול הנושא של יחסים פתוחים, זה לא ממקום של ביקורת אלא זה הגיע מהמקום האישי שלי שאני לא עושה את זה, אני לא יוצאת עם גברים נשואים. זה קו אדום עבורי – נישואים אצלי מחוץ לתחום. כנראה שמי שהגיב זה האחד הזה שנמצא בזוגיות שלא מאפשרת, ולכן הוא הגיב ככה. התגובה שלו היתה בין התגובות הקיצוניות שקיבלתי עד היום מאז שהפכתי למוכרת, וזה הלחיץ אותי בהתחלה, אבל מהר מאוד הבנתי שאין לי על מה, ואני מתכננת להגיש תלונה למשטרה, אולי אפילו אחת מכוונת".
ציפית לכזו תגובה?
"לא. מצד שני, אף פעם לא היתה לי עצם בלשון. אני ידועה בזה, כי תמיד דגלתי בלהגיד מה שאני חושבת. לא עניין אותי הבאזז שזה יעשה אחרי כי אני לא מייצרת כותרות בכוח. אני לא הבן אדם הזה".
ממשיכה לחפש שם אהבה?
"מאז המקרה אני לא שם. בקושי. אבל חשוב לי להבהיר שאני לא עקבתי אחרי גברים ספציפיים שראיתי שהם מחפשים, זה לא אינסטגרם שפתאום נעלמו לך מהפריים. אני רק רציתי לספר לעוקבים שלי על מה שגיליתי".

קראו גם:

ישראל, אם לשני ילדים ובעלת מכון יופי, נולדה וגדלה בנתניה. היא השתתפה בתכנית האח הגדול ב-2018 והיתה לאחת הדיירות הדומיננטיות.