מאיה גלעד: סטייליסטית ובעלת בוטיק 'POLA'

"אל תפחדו מצבע כי האביב כבר כאן והכל פורח וצבעוני. צריך להוסיף צבעים משמחים ומלאי חיים גם ללבוש שלנו ולא רק להרגשה. אל תחששו מהוספת צבע, נהפוך הוא צבעים תמיד יוסיפו לכם שמחה וירוממו את מצב רוחכם כי זה לא סוד שיש קשר בין גוף לנפש.
"תמיד תתאימי את הצבע לגוון פנייך ואת תראי זוהרת יותר, מוארת והקמטים יעלמו וענייך יברקו יותר. זכרו, צבע יכול להקפיץ כל לוק ולהכניס שמחה לחיים.
6 צפייה בגלריה
מאיה גלעדי
מאיה גלעדי
מאיה גלעד
(צילום: יואב דודקביץ')

"כל שינוי בחיים מתחיל בצעד קטן ולכן קחי פריט אחד צבעוני כמו: שרשרת, צעיף, חגורה, משקפיים, נעליים, תיק ושלבי אותו בלוק שלך. כך תראי יותר רכה, מלאה בשיק, המחמאות לא יאחרו לבוא ובעקבות המחמאות התעוזה והתיאבון רק ילכו ויגדלו.
"הטרנדים באופנת אביב 2022 הם צבעים עזים ונקיים, צבעי ניאון כמו צהוב, סגול, ירוק, כתום. טיפ סטיילינג: כדי שההופעה שלכן לא תראה שטוחה ולא מעניינת, שלבו בין גוונים שונים של צבעים שמתכתבים אחד עם השני, או שלבו בין צבעים עזים כמו ניאון, או כמו שיש בחבילת מרקרים. יש חיים מעבר לשחור, לבן ואפור. אולי זה לא יגיע ביום אחד אבל גם בצעד אחרי צעד זה מבורך .
"אם אתם מוכנים להיות יצירתיים עם גלגל הצבעים, אתם יכולים ליצור מראות מדהימים על ידי שילוב גוונים שבאופן מסורתי נועד להקפיץ לכם את ההופעה, או על ידי שילוב בין צבעים אחים: ורוד, אדום, ירוק וסגול, המראות האלה לוקחים צבע מתנגש והופכים אותו לצורת אומנות של ממש. כך או כך, לא ללבוש שחור-לבן ישן ומשעמם, בטח לא באביב".

מיטל רון: בעלי בוטיק 'שמלה לי'

"אמנם קצת איחר להגיע אבל האביב הביא איתו קולקציה מרהיבה שנחתה בחנויות בצבעים מטריפים שתראו עוד הרבה החל מהימים האלה ועד סוף הקיץ. הצבעים שהולכים לכבוש את העין הם ירוק עז, ורוד פוקסיה וסגול.
6 צפייה בגלריה
מיטל רון
מיטל רון
מיטל רון
(צילום: עמית שאבי)

העונה אנחנו נמשיך עם הטרנד המחמיא שאני כל כך אוהבת, חליפות: חליפת מכנסיים/ חצאית בגוונים עזים ושמחים, דבר ש״סוגר״ לנו את כאב הראש בבוקר של 'מה להתאים למה' כי הוא מגיע כסט שלם. אני לובשת חליפה מובנית, ומרגישה הכי מוקפדת בלי מאמץ.
"עוד דבר שיבלוט העונה הוא קונטרסט הצבעים ושילובם. אל תפחדי לשלב צבעים עזים! חליפת מכנסיים בורוד פוקסיה עם סנדל עקב צהוב, חצאית סאטן ירוקה עם גופיה סגולה וכדומה. ככה העונה שלנו עומדת להיראות ואני פשוט מתה על זה. אם בא לך לקבל השראה או פשוט להתלבש בסטייל.
"האקססוריז העונה גם ירתקו אותנו. שוב נראה בנעליים צבעים מטריפים וחזקים, עקבים מאסיבים שזה כיף ונוח, וסטילטו עם שפיץ שתמיד מאריך את הרגל והופך את ההופעה לנשית. אני מזכירה לך שהנעל היא לפעמים הפאנץ׳ של ההופעה כולה. התיק והנעל שתנעלי יכולים ״להרים״ את ההופעה שלך בכמה רמות. אל תפחדי להעז בצבעים שאינם תואמים את הלוק, אך חשוב שהאקססוריז יתאימו ביניהם".

מירי ביטון: תדמיתנית וסטייליסטית בעלת בוטיק 'מיריס'

"אני אוהבת את הרגע שמתחיל האביב: הריחות, הפריחה, תחושת הטוהר. סוף סוף אפשר להיפרד מביגוד הקורונה ואפשר "להשתולל" בקשת צבעים זוהרת כמו צבעים עזים מטורקיזים ועד למרקרים בוהקים.
6 צפייה בגלריה
מירי ביטון
מירי ביטון
מירי ביטון
(צילום: יניב חג'ג')

"כולנו זוכרים מה עבר על העולם בשנתיים האחרונות. השפעות הקורונה ניכרות בכל תחום ונוגעות בכל נקודה בחיינו. כנראה שהמעצבים הבינו שהשנה, יותר מתמיד, אנו זקוקים לצבעים עליזים שמשדרים שמחה ואופטמיות ושמיד מחממים את ליבנו.
"לצד הקיום של הטרנדים, חשוב לזכור שלבן הוא הצבע האופטימי הנצחי. הלבן תמיד משלים הופעה ומשדר חגיגיות ואלגנטיות. הטיפ החזק לקיץ זה הוא להעז ולא לפחד לשלב בין צבעים. כל צבע יוסיף נופך ועניין לטוטאל לוק שלכם.
"ולמי מכן שקשה לה להעז בבגדים, זכרו שתמיד ניתן להקפיץ או לשדרג את ההופעה עם אקססוריז: אם זאת חגורה יפה עם תכשיטים מעניינים, הפנינים שהיו וחזרו אלינו בענק, ובנוסף גם שרשראות החרוזים הצבעוניות שנותנים צבע ושיק ללוק שלנו. יש כמובן גם מטפחת או נעלים בצבעים שונים שיכולות להכניס קצת שיק וצבע.
"ואל אל אל לנו לפספס את המשקפיים המעוצבים שאני אישית מכורה אליהם. משקפי שמש בצבעים שונים הם אביזר אופנה חובה והם הכי מוסיפים אמירה אופנתית ודרמה ללוק שלנו.
"בכל פעם שאני ניצבת לפני בחירת קולקציה חדשה לבוטיק, אני עוברת על הטרנדים הבינלאומיים, אני צופה בתצוגות ולומדת את מגמות הבדים, הדגמים והצבעים השולטים בעונה הקרובה. בקיץ הזה נראה קולאז'ים שובבים בצבעי ניאון על חולצות ושמלות. השנה גם נראה חזרה לגזרות נקיות, המנימליזים עם כתפיים מודגשים, מותן מודגשת וגזרות מוקפדות ללא הרבה בד. זכרו תמיד שהעתיד שייך ליופי של החלומות שלנו, אז תחלמו בגדול, בכל צבעי הקשת. כי רק מי שחולם, מגשים!"

דנה עמאר יהושע: סטייליסטית, מטפלת לדימוי עצמי וסופרת

"אחרי חורף עיקש, תענוג להסתובב ולראות את הצבעים הסופר צבעוניים ששולטים מהשבוע שעבר. צהוב לימון, ירוק, ורוד פוקסיה, כחול, כתום, וכולם בעוצמה הכי תוססת שיש. הבשורה היא שהכל הולך - ביחד או לחוד. הכוונה היא שישנן חליפות בצבע אחד וגם חיבור של פריטים מסקאלת הצבעים כמו ורוד עם ירוק, ירוק עם כחול, כתום עם ירוק וכו׳. מומלץ לא להתפרע עם הצבעים העזים, ולעבוד עם שני צבעים כאשר ניתן לצרף צבע שלישי במתינות, דרך התיק או הנעליים.
6 צפייה בגלריה
דנה עמאר יהושע
דנה עמאר יהושע
דנה עמאר יהושע
(צילום: יואב דודקביץ')

"טרנד החליפות חוזר ובענק, ג׳קטים אובר סייז בגזרות ישרות ומכנסי פנסים רחבים, שילוב של הצבעוניות וחידוד של טון על טון, צבע כהה משולב באותו הצבע בבהיר (חליפת פוקסים עם חולצה מחוייטת ורוד בייבי לדוגמא). הבד הדומיננטי ביותר הוא הסאטן וניתן למצוא חולצות ססגוניות וצבעוניות, כמו גופיות וחצאיות.
"לצד הצבעוניות, גם הצבעים הבהירים, לבן, קרם וצבעי פסטל יובילו את ליין האביב הקרוב. חליפות בצבע אחיד בשילוב וסטים נשארים איתנו עוד מהחורף, כשהמכנס הארוך יכול להתחלף בברמודה. למרות שהצבע האחיד הולך להיות המוביל, גם הדפסים על הבגדים בולטים העונה, וגם פה מראה ה ׳טוטל לוק׳ חזקים (שהמכנסים והחולצה/ג׳קט באותו הדפס).
"גם בתחום האקססוריז, הצבעוניות בולטת ממטפחות לצוואר ולשיער, נעליים מאובזרות באבני חן וגרביים צבעוניות גם עם סנדלים! (כן כן, קיים ושווה). נעלי המוקסינים ונעלים צבעוניות יובילו את הליין ובדמות התכשיטים אנחנו חוזרים למשל לאופנת העגילים הגדולים והמשמעותיים. מספיק לכל אחת מאתנו סיבוב במתחם קניות בכדי להרגיש שהקיץ יהיה צבעוני ומהמם.
(עמאר יהושע לובשת חליפת סאטן ירוקה שהוא אחד הצבעים החזקים של הקיץ, חולצה, חצאים וג'קט של נטע אפרתי, נעליים 'זארה', תיק cee by chloe, מטפחת 'זארה', שרשרת מטבע c’clear, שרשרת שנייה DS דנה ושרון ומשקפים של דיור).

מור שרי: סטייליסטית רשת 'המציאון' לאופנת יד שניה ווינטג'

"בימים בהם המודעות לצריכת אופנת יד שניה רק הולכת וגדלה מסיבות כלכליות, אקולוגיות ואופנתיות, ובתקופה של התאוששות מנזקי הקורונה ורצון לשנות הרגלי צריכה, וכשהשיח סביב ההתחממות הגלובלית רק מתגבר - אנחנו מתחילים לשים לב לפריטי וינטג' אופנתיים שנמכרים סביבנו ללא הרף, ועושים חשק להכניס מהם קצת הביתה.
6 צפייה בגלריה
מור שרי
מור שרי
מור שרי
(צילום: יואב דודקביץ')

"זה לא תמיד קל. לצד הוויתור על ריח של חדש, אחד החששות מוינטג' ואופנה איטית שפחות משווקים היום בקניונים, הוא להרגיש שנתקעתי בעשור אחר ושאני נראית כמו הדודה או הסבתא, שאולי היו פאשניסטות אבל רק אי אז בשנות ה־70. אבל בדיוק של כך, זה הזמן לדבר על קבלת האביב עם בגדי יד שניה ווינטג', בשיא הסטייל ובחיבור לטרנדים החמים של 2022.
"אקלקטיות: תערבבי סגנונות, פריטים וטרנדים. שילוב של וינטג'+קז'ואל+סטריט סטייל ייתן לך לוק ייחודי ושיקי כאחד! סניקרס וג'ינס עם ג'קט וינטג' משנות ה 80 למשל.
"נוחות אביבית: היתרון בוינטג' הם החומרים האיכותיים והנושמים שייצרו מהם פעם לצד גזרות מאווררות ונוחות. פריטים מ־100 אחוז כותנה, ויסקוזה או משי, שבחנויות יד שניה הם במחיר סופר נגיש, יהיו ההצלה שלך מהפוליאסטר בימים החמים.
"צבעוניות: בעשורים קודמים אופנה נשית אופיינה בצבעים כחולים, ורודים, צהובים וירוקים בשלל גוונים ועומקים. חברי פריט או שניים בצבע, בשילוב תכשיטים עדינים ונעל מגניבה, ותרוויחי מראה נשי וייחודי, נאמן לטעם שלך, ומבלי להתנתק מהטרנדיות הנוכחית לחלוטין".

סנדרה ריגלר: סטייליסטית ומעצבת ליין הנעליים 'לאפייט איטלי'

"חמשת כללי הזהב שלי לסטייל מושלם נעוצים הרבה מאוד במהות שלנו כנשים ואיך אנחנו מקבלות את עצמנו. האישה הישראלית היא "פלפלית", צבעונית, דעתנית, מיוחדת ולא "פראיירית", עניין שבא לידי ביטוי גם בחוש האופנתי. האישה המודרנית פעילה מאוד, מחפשת את השילוב של סטייל ונוחות ללא פשרות ושואפת להיראות בשיא הקלאס ולהרגיש בנוח. הנעליים הן הצהרה אופנתית ודרכן אפשר ללמוד על הטעם וסגנון אישי".
תבחרי נעל נוחה וזכרי שאין סתירה בין סטייל לנוחות. גם בנעלי עקב את צריכה להתהלך בצורה נינוחה, בטוחה ולא מהוססת. נעלי עקב, גם אם העקב קטן ונוח, באופן אוטומטי משנים את צללית הגוף, מאריכים את הרגליים ומרימים את האגן. בשמירה על הכלל הזה, תשדרי נשיות, עוצמה וביטחון.
את יכולה להשתמש בסטיילינג נכון לשדרוג המראה וליצור אשליה אופטית שתעבוד לטובתך. למשל, נעל מחודדת יותר נותנת אשליה של אורך ונעליים בצבע דומה למכנסיים, לשמלה או לגרביון יוצרות המשכיות וגם אשליית אורך. מגפוני קרסול מחמיאים לכל מבנה גוף, מגפיים באורך הברך הם שילוב מושלם לשמלות וחצאיות או מעל מכנסיים בגוון דומה. סנדלים עם רצועות דקות, יוצרות אשליה של כף רגל עדינה.
6 צפייה בגלריה
סנדרה ריגלר
סנדרה ריגלר
סנדרה ריגלר
(צילום: יח"צ)

הנעליים מספרות את הסיפור שלך. הן מהוות אמצעי תקשורת עוצמתי שכולנו משתמשות בו בכל רגע נתון. שפה לא כתובה ולא מדוברת אבל רבת עוצמה, שנותנת ביטוי לאישיות שלך. תדאגי להביא את עצמך בצורה מעניינת ומגוונת, מלאת השראה. נעליים ותיקים מהווים הצהרה אופנתית משמעותית. השקיעי מחשבה והתייחסי אליהם כמו אל תכשיט.
פריטי הבסיס למלתחה נכונה הינם נעלי סירה שחורות ובצבע 'ניוד', מגפונים שחורים ונעל מתוכשטת או צבעונית שתשדרג כל לוק. נעלי הסניקרס גם הפכו לחלק בלתי נפרד והן מגיעות בשילוב מגוון אלמנטים אופנתיים. תדאגי בכל עונה להתחדש בנעל טרנדית ונוחה שתסגור לך כל פינה, מג'ינס ועד שמלה ואפילו לטיסה. זה יהפוך לך כל הופעה לשיקית ומודרנית יותר.
תתלבשי כל יום כאילו זה היום החשוב ביותר בחייך, אל תשמרי את הנעליים היפות שלך לאירוע שלא מגיע, תנעלי אותן. תמיד יש סיבה לחגוג את עצמך, תפרגני לעצמך ושימי אותך במרכז. תמיד תשקיעי ואל תזלזלי בכוח של ההופעה החיצונית, גם על מצב הרוח. השתמשי בסטייל לטובתך, עבור עצמך לפני הכל.
השבוע נפתח הסניף הירושלמי הראשון של רשת Lafayette Italy בשדרות אלרוב ממילא עם העיצובים החדשים של ריגלר. לפי הרשת, קולקציית אביב-קיץ הולכת להיות מרעננת ועשירה בצבעוניות מטריפה כמו פוקסיה, ג'ינס, ירוק, ברונזה, כחול רויאל, גווני סגול, אדום וצהוב זועקים. לאיזון הצבעוניות שהאביב והקיץ מביאים איתם, יש גם מגוון דגמים בצבע לבן שמתאים להכל ומעניק איזון רגוע ונפלא לכל לוק. דגמים מעוטרים באבני סברובסקי, גזרת השפיץ ממשיכה כמוה גם נעליים עם פרונט מרובע, עקבי פירמידה, משולשים, עקבי שנות ה־60 שחוזרים בגדול וכן, גם המוקסינים בשלל צבעים נשארים.