המעשה המכוער של הצופה והתגובה המוגזמת של הזמר: "הערב חוויתי בפעם הראשונה את התופעה המזעזעת של זריקת חפצים לבמה", כתב כך היום (ג') הזמר אייל גולן בפוסט מיוחד שפרסם בעקבות אירוע קשה שחווה בהופעה באשקלון.

אייל גולן והבקבוק
(צילום: פרטי)


הזמר סיפר על החוויה הקשה שעבר כשהיה במהלך ביצוע שיריו בהופעה, מצד אחד הצופים באירוע: "בפעם הראשונה שנזרק בקבוק לבמה הבלגנו והמשכנו כרגיל, בפעם השנייה זה פגע בי בפנים ופצע אותי, וכבר עבר כל גבול".
וזה מה שקרה לאחר מכן - גולן נשמע מגדף בחריפות את משליך הבקבוק, אותו כינה "קוקסינל" ו"ילדה עם קוקיות", והציע לו לבוא אל מאחורי הקלעים, אם יש לו אומץ.
2 צפייה בגלריה
אייל גולן והבקבוק
אייל גולן והבקבוק
אייל גולן והבקבוק
(צילום: פרטי)

אולם גולן הבין עד מהרה ביום שאחרי, בין היתר בעקבות הביקורת שנשמעה - שההתבטאויות האלו לא ממש מועילות לתדמיתו. "אני מתנצל על המילים שבחרתי מתוך כעס ותסכול על הבמה", כתב היום, "לא היה להן מקום".
הוא הוסיף והדגיש: "התופעה הזו חייבת להיפסק ומייד, אסור לתת יד לתופעות האלימות האלו שמסכנות אותנו האמנים, הנגנים, אנשי ההפקה ושלום הציבור".

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
"הקנס" בהופעה של אייל גולן
"הקנס" בהופעה של אייל גולן
"הקנס" בהופעה של אייל גולן
(צילום: פרטי)

לא שוכחות לאייל גולן


והיו גם מי שהגיעו להופעתו של הזמר באשקלון כדי למחות ולהזכיר את פרשת הנערות שבה היה מעורב גולן בעברו.
חברות בארגוני נשים השאירו על חלק מהמכוניות שהגיעו להופעה "דו"חות חנייה" מפוברקים, שבהם נכתב בין היתר: "הגעה להופעות של הזמר ותשלום על הכרטיסים מהווים תמיכה במעשיו לכאורה, ניצול נערות ונשים צעירות ושידול לזנות".
יש לציין כי תיק החקירה בנושא נגד גולן בנושא נסגר בזמנו מנימוק של חוסר ראיות.