עדי שילון (36) נחתה אמש (יום ב') בישראל היישר לצילומי קמפיין ראשון שלה, עבור מותג ההלבשה התחתונה JACK KUBA, שאליו נבחרה לאחרונה להיות הפנים לקיץ 2024.
3 צפייה בגלריה
עדי שילון בקמפיין
עדי שילון בקמפיין
עדי שילון בקמפיין
(צילום: ערן לוי)

הצילומים נערכו בפנטהאוז מפואר בתל אביב ושילבו בין הקולקציה החדשה לבין מתכוני האפייה שלה. שילון הסבירה על החיבור שלה לקמפיין: "זה מסע פרסום שמעצים את האישה על כל גווניה. מצד אחד שיא הנשיות, היופי והאסתטיקה ומצד שני היומיום הכי רגיל שאצלי הוא הרבה במטבח, בישול ואפיה, האהובים עלי".

3 צפייה בגלריה
עדי שילון בקמפיין
עדי שילון בקמפיין
עדי שילון בקמפיין
(צילום: ערן לוי)

שילון חשפה במהלך הצילומים: "בשנים האחרונות אני משקיעה בעצמי, עוברת תהליך של העצמה ושינוי. אנשים שואלים אותי אך רזיתי ואני עונה את האמת: "המשקל היחיד בבית שלי הוא המשקל במטבח. שנים שאני לא מתעסקת בדיאטות, אלא משקיעה את האנרגיה בלעשות דברים שיעשו טוב לגוף ולנפש שלי".
"יש תגובות נעימות על המראה שלי, אולי כי אני גם מראה את עצמי קצת יותר ברשתות לאחרונה, אבל אני זוקפת אותן בעיקר למקום שלי עם עצמי. לא משנה בכלל באיזו מידה אני, אם טוב לי, עד כמה שאפשר שיהיה טוב בעת הזאת, ואם אני מסתכלת במראה ואוהבת אותי, התגובות טובות".

"הוא המאהב שלי"


בימים אלו עדי שילון נמצאת בעריכות אחרונות של כתיבת ספרה השני שמתוכנן לצאת לאור לקראת ראש השנה. ספרה הראשון, "על החיים ועל האוכל", ספר זיכרונות ובו סיפורים קצרים, ביניהם שזורים מתכונים של המורים מהם למדה לצד כאלה של אמה וסבתה, זכה להצלחה רבה.

3 צפייה בגלריה
עדי שילון בקמפיין
עדי שילון בקמפיין
עדי שילון. סיפור אהבה במטבח
(צילום: ערן לוי)

אהבתה למטבח הפכה לדבריה לתשוקה של ממש: "בעבר חשבתי שבישול ואפיה שייך לגיבורי על. מאז תקופת הקורונה, כשלמדתי את רזי המטבח, הבצק הפך לסיפור אהבה ויותר מזה, הוא המטפל שלי, המאהב שלי, יום בלי התעסקות בדבר הזה גורם לי לגירוד בידיים".

קראו גם:

"השעות הרבות שאני מבלה במטבח הן כאלה. האושר שממלא אותי כשאני מכינה בצק ויוצרת ממנו משהו שמשמח את האהובים עלי, מאפשר לי להגיע לאוכל ממקום נכון ואוהב".
"יוסף בעלי הוא הטועם המלכותי, הכל עובר דרכו, הוא טועם הכל ונדרש לדווח לי אם חסר מלח או תבלין אחר. קליל? אוורירי? מתובל במידה? אין לו רגע נחת לאכול בשקט, אם יוצא לי טעים יותר ויותר זה בזכות המשוב שלו".
גם יום הצילומים הזה התאפשר לא מעט בזכותו של סוויד: "אני האמא הכי לא משחררת", הודתה שילון, "כבר חמש שנים שלא עזבתי את בתי מישל ליותר מ 24 שעות. היום יוסף איתה - ואני מצטלמת".