השפעת גיל האישה על איכות הביציות מנתוני משרד הבריאות עולה כי החל מגיל 37 מתחילה אצל נשים ירידה תלולה באיכות הביציות, בגיל 37-40 הסיכוי להריון טבעי הינו 17% בגיל 40-42 הסיכוי יורד ל-8% ולקראת גיל 45 הסיכויים הופכים לכמעט אפסיים. בשנים האחרונות קיימת מודעות לתהליך הקפאת ביציות לצורך שימור פוריות, טכנולוגיית הקפאת הביציות מאפשרת לנשים צעירות אפשרות בחירה עתידית להפוך לאימהות ולהקים משפחה בגיל מבוגר יותר. נשים אשר לא ביצעו שימור פוריות בגיל בו הביציות עדיין איכותיות, יאלצו לפנות להליך של תרומת ביצית שבו אישה צעירה ובריאה תורמת תמורת פיצוי נדיב את ביציותיה ומעניקה אותן לאישה אחרת שהביציות שלה אינן מסוגלות מבחינה רפואית ליצור הפריה טבעית שתביא להריון בריא.

2 צפייה בגלריה
שימור פוריות
שימור פוריות
שימור פוריות
(צילום: Adobe stok)

בלי קשר לאיכות הביציות בגיל מתקדם יש נשים אשר זקוקות לתרומת ביצית מסיבות נוספות כגון תגובה שחלתית ירודה, בעיות גנטיות, כישלונות טיפולי הפרייה מרובים, ניתוחי כריתת שחלה בעקבות מחלה ועוד...
רפואה ישראלית בגאורגיה בשל מחסור עצום בתורמות ישראליות, זוגות רבים ונשים יחידניות מוצאים את עצמם מחפשים פתרונות בקליניקות להפריה ותרומות ביציות במדינות מזרח אירופה ששם ההיצע הוא גדול. בחברת רפאל קייר המנוהלת על ידי רופאים ישראלים בעלי ותק של 30 שנה בתחום, זיהו את המצוקה הקיימת בישראל והקימו מיזם אשר מאפשר לבצע תהליכי תרומת ביצית במדינת גאורגיה תחת ניהול ופיקוח הדוק של מיטב רופאים ואמבריולוגים ישראלים אשר מבצעים את התהליך בעצמם. לאחר שלב השאיבות וההפריות שנעשו בקליניקה בגאורגיה, העוברים מוקפאים ומוטסים ע"י אמבריולוג בכיר לבתי חולים בישראל לצורך החזרות למטופלות ישראליות. הצוות של רפאל קייר אינו מאמין במתווכים וקיצורי דרך ולאור כך הוקם בטביליסי עיר הבירה של גאורגיה מרכז ישראלי שבו צוות מיומן עוסק בגיוס תורמות ללא סוכנים ותחת הנחיות קפדניות ופרוטוקול מדויק של הצוות הרפואי, עובדה זו מאפשרת להציע למטופלות הישראליות מגוון רחב של תורמות ממדינות שונות כמו גאורגיה, אוקראינה, רוסיה, ארמניה, אזרבייג’ן ועוד.
פונדקאות בוטיק ישראלית בנוסף למיזם תרומת הביצית, חברת רפאל קייר מפעילה מסלול של פונדקאות בוטיק ישראלית בגאורגיה אשר מבוסס על אותו מודל של רפואה ישראלית וצוות ישראלי. מטופלי מסלול פונדקאות הבוטיק נהנים מיתרונות שלא קיימים בסוכנויות השונות כמו: מחירים נמוכים והוגנים אשר כוללים ליווי רפואי על ידי מומחים ישראלים, אמבריולוגים, גינקולוגים ומומחי פריון בעלי שם עולמי. מעקבי היריון קפדנים על ידי רופא מומחה ישראלי ועדכון שוטף של תוצאות בדיקות הפונדקאית בזמן אמת לרופא המלווה ולזוג.

2 צפייה בגלריה
הגשמת חלום ההורות באמצעות תרומת ביציות
הגשמת חלום ההורות באמצעות תרומת ביציות
הגשמת חלום ההורות באמצעות תרומת ביציות
(צילום: Adobe stok)

מרכז רפואי מודרני ומוביל בגאורגיה אשר קיבל אישור מטעם משרד הבריאות הישראלי. תמיכה לוגיסטית בחו"ל על ידי צוות מיומן דובר עברית, גאורגית ואנגלית כולל הסעות וטיפול מול המוסדות השונים. מגורים בסטנדרט גבוה ומענה לכל הצרכים היומיומיים בטביליסי. ליווי משפטי של עו"ד ישראלית מתחילת התהליך ועד סיומו בתיאום מלא עם מערכת המשפט הגאורגית ועוד הרבה יתרונות.
לסיכום תהליכי תרומת ביצית ופונדקאות הם מורכבים ולא מומלץ לצאת למסע מסוג זה בחו"ל ללא ליווי רפואי ישראלי אחראי. אנו מזמינים אתכם להתרשמות מהמיזם שלנו בפגישה לא מחייבת וללא תשלום

מוגש מטעם: טלי מנור&רפאל קייר תרומת ביצית ופונדקאות בוטיק














מוגש מטעם: טלי מנור&רפאל קייר