באילו מקרים אדם זקוק למכשיר שמיעה?
רגע לפני שנסביר לכם איך עובדת התאמת מכשירי שמיעה ביקורי בית, הרי שעלינו להבין באילו מקרים אדם בעצם יצטרך מכשיר שמיעה כזה. חשוב להדגיש כי שימוש במכשירי שמיעה בהחלט יכול לשפר בצורה משמעותית את איכות החיים של אלו שצריכים אותם. כך נוכל לשפר את התקשורת על ידי הבנת הדיבור של הצד השני, בייחוד כאשר מדובר במקומות רועשים, בהם יהיה עוד יותר מאתגר לשמוע מה שאומרים עבור אנשים עם לקות שמיעה מסוימת. באופן כללי, לקות כזו גורמת לפעמים לתחושות של בדידות, ואילו בזכות מכשירי שמיעה נוכל להפחית זאת. הדרך הטובה ביותר להבין האם אנחנו צריכים מכשיר שמיעה היא כמובן על ידי בדיקה אצל רופא, ואילו קלינאי תקשורת יוכל להתאים לנו מכשירי שמיעה, והיום ניתן להזמין את השירות הזה עד הבית!

1 צפייה בגלריה
מכשירי שמיעה
מכשירי שמיעה
מכשירי שמיעה
(צילום: FREEPIK)

איך זה עובד?
ארגון HoMed בימים אלו מציע שירות ייחודי עבור מבוגרים הזקוקים למכשירי שמיעה. למעשה, ניתן להזמין בדיקת התאמה עד לבית, ואילו הצוות המקצועי של הארגון כבר יגיע אליכם בשעה עליה סיכמתם עם מכשירי שמיעה מתקדמים, שירות אדיב והכי חשוב - מחירים הוגנים לכל הדעות. חשוב להדגיש כי הארגון פועל בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
מה השירות כולל?
• בדיקת שמיעה - ניתן גם לבצע בדיקת שמיעה במידת הצורך, בתיאום מיידי.
• בדיקת התאמה - עבור אלו שכבר עברו בדיקת שמיעה, השלב הבא יהיה לבצע בדיקת התאמת מכשירי שמיעה. בדיקה זו מבוצעת בהתאמה מדויקת ומקצועית לצרכים שלכם, וגם היא נעשית בנוחות של ביתכם.
• ייעוץ - כמובן שלצד הבדיקה עצמה הצוות יסייע לכם וידריך אתכם. בשלב זה תקבלו גם ייעוץ מקיף שיסביר לכם בדיוק מה תצטרכו לעשות עד להסתגלות מלאה למכשיר השמיעה.
השירות כולל 3 ביקורי בית VIP שאמורים לעזור לכם להתרגל למכשיר, והוא מוצע לכל הדורש באזור המרכז וירושלים.
כמה מילים לסיכום
כל אדם שרופא מצא כי הוא זקוק למכשיר שמיעה אמור לעבור בדיקת התאמה, ואילו היום ניתן להזמין בדיקת התאמה כזו עד הבית, וליהנות משירות מקצועי ואדיב לצד מחירים הוגנים. לכן החלטנו להסביר לכם כל המ שצריך לדעת על התאמת מכשירי שמיעה ביקורי בית.

מוגש מטעם: אופקים