בשלושת העשורים האחרונים ולאחר שהאינטרנט ביצע את המהפכה הגדולה ביותר שידעה האנושות, נשברו קירות ומחסומים שקודם לכן מנעו מיוצרים, סופרים, מוזיקאים ואמנים ישראלים שונים להגיע אל קהלים מרחבי העולם.
הנגישות המופלאה הזו טיפחה תרבות אונליין תוססת, כך שהיום בקלות רבה אמנים כאלה ואחרים יכולים לשתף פעולה בפרויקטים שונים ומגוונים מבלי להיפגש פיזית אחד מול השני. זה אומר למשל שמוזיקאים מפיקים שירים עם אנשי מקצוע אחרים מהקצה השני של העולם כאשר העברת המידע נעשית במהירות שיא על ידי לחיצת כפתור. האפשרות הזו מעשירה את תהליך היצירה וממזגת בין תרבויות ורעיונות, דבר שמוביל לתוצאות יוצאות דופן.

2 צפייה בגלריה
אמן תלת מימד
אמן תלת מימד
אמן תלת מימד
(צילום: יח"צ)

כמו כן האינטרנט הוליד פלטפורמות וכלים מקצועיים המסייעים היום לאמנים להתקדם בעזרת מגוון רחב של ערוצים וכך לבנות את המותג שלהם. כך בדיוק מקס ימליאנוב אמן תלת מימד ישראלי הידוע בכינוי Lunard Bay, הצליח לתפוס את העין של יוצרים ואמנים מפורסמים מהארץ והעולם ולשתף עימם פעולה.
"עיקר העשייה שלי באה לידי ביטוי בהפקת תוכן ויזואלי לסרטונים. אם פעם היה נהוג להגיד כי תמונה אחת שווה אלף מילים ואפשר היה להעביר מסר דרך תמונה עומדת, היום הדברים עובדים אחרת. לא עוד תמונה בודדת וגם לא סרטון רגיל, אלא ישנה דרישה עצומה לסרטוני תלת מימד מהסיבה הפשוטה שהם מעצימים את חווית הצפייה, מחדדים את החושים ומרתקים את העין של כולנו. מי שמתחיל לראות סרטון בתלת מימד לא יכול שלא לצפות בו עד הסוף, וכך בדיוק ניתן להציג את המסר שאמן או בית עסק מבקשים להעביר", מקס ימליאנוב מסביר.
למדנו כי כלי העבודה המרכזי של Lunard Bay היא תוכנה הגרפיקה המתקדמת בעולם בשם בלנדר, בעזרתה הוא מפיק את סרטוני התלת-ממד המדוברים שלו.

2 צפייה בגלריה
מקס ימליאנוב: אמן תלת מימד
מקס ימליאנוב: אמן תלת מימד
מקס ימליאנוב: אמן תלת מימד
(צילום: עידן פרוי)

ביצירות עצמן Lunard Bay משלב בין סרטוני הנפשה, אפקטים ויזואליים והיצירתיות הפנימית שבוערת בו מגיל צעיר.
"אל שולחן העבודה אני מביא את האני מאמין שלי ודואג לשלב זאת עם המחשבות והחלומות של אנשי המקצוע שמבקשים לעבוד מולי. אני אוהב את הפינג פונג הזה שנוצר בו כל צד מעביר את התחושות ורעיונות שלו. זה מפקס אותי ומחדד את היצירתיות שלי ואין שום דבר שלא ניתן לעשות אלא רק השמיים הן הגבול", מקס ימליאנוב סיכם את הדברים.
האינטרנט הפך את העולם לכפר גלובלי, והוא מאפשר לאמנים הזדמנויות יוצאות דופן להציג את עבודתם בכל עבר, לשתף פעולה בלי שום לגבולות ולהתפתח בענק. מקס ימליאנוב מנצל את מלוא הפוטנציאל לחדשנות בעידן מרגש שעוד עתיד לצמוח ולהתפתח.
מעוניינים להיעזר בשירותי התלת מימד של אמן ייחודי שכובש את העולם? מוזמנים לשלוח מייל: lunardbay@gmail.com
מוזמנים להתרשם מהעבודות שלו באתר וב- יוטיוב.


מוגש מטעם: מקס ימליאנוב