5 יתרונות של מצעי ג'רסי
מצעי ג'רסי הם בראש ובראשונה מצעי כותנה אשר לעתים משלבים בדים סינטטיים כמו ספנדקס או פוליאסטר. הבד נמתח כך שקל להתאם את הסדינים לפינות המזרן, והטיפול בהם קל ופשוט – כביסה רגילה וייבוש במכונה. והחלק הכי טוב? הם מגיעים במחיר נוח במיוחד! ואם כבר נוחות, הנה עוד כמה יתרונות שכדאי להכיר:
● נוחות מעל הכל – נוחות היא כאמור אחד הפרמטרים הבולטים ביותר בכל הקשור למצעים. והרי כאן לא מדובר כאן רק בתחושת העור על הגוף, אלא בנוחות השימוש בהם; האפשרות למתוח אותם ולהתאים למזרון ללא כל בעיות, הבד הנושם שהופך את המצעים לנעימים בכל מזג אוויר, ועוד.
● עמידות – הבד גמיש, אינו מתקמט וניתן לכיבוס וייבוש במכונה. כך, המצעים אינם נקרעים או נשחקים בקלות, כך שאם התחדשתם, הם עומדים לשרת אתכם נאמנה לאורך זמן.
● עיצוב מקורי – לחובבי הז'אנר, לא תמיד תצטרכו לרכוש סט שלם אלא ליצור סטים בעצמכם! כפי שתראו בהמשך, המחיר הנגיש מאפשר גם להתחדש בכמה סטים וכך ניתן 'לשחק' ביניהם וליצור עיצובי מצעים נפלאים ומקוריים אצלכם בחדר השינה. זו ההזדמנות להכניס צבע לחייכם וליהנות ממצעים בשלל גוונים!
● מחיר נגיש – לא נגזים אם נאמר כי מצעי ג'רסי מצעים את אותה נוחות ועמידות של מצעים יוקרתיים, אלא שהמחיר נוח ונגיש. זה הזמן להקל על עצמכם ולהתחדש בסטים שונים של מצעים במחירים נגישים, כפתרון לטווח ארוך.
● טיפול ותחזוקה – קל מאוד לטפל במצעים אלו! לכביסה וגם ייבוש ניתן להשתמש במכונת הכביסה, תוך שמירה על ההנחיות הרשומות על גבי התווית. ככל שתקפידו על כך, המצעים ישרתו אתכם נאמנה למשך זמן רב יותר.

1 צפייה בגלריה
שינה מעולה במינימום מאמץ
שינה מעולה במינימום מאמץ
שינה מעולה במינימום מאמץ
(צילום: pixabay)

מצעים אידאליים במחיר משתלם
איך שלא נביט על כך, מצעי ג'רסי מצליחים לאזן בין אפשרויות עיצוב אין סופיות ומצד שני, איכות בלתי מתפשרת. מצעים אלו עשויים מבד ארוג ונושם המסייע לוויסות את הטמפרטורה, כך שהם מושלמים למזג האוויר הישראלי הקיצוני במיוחד בתקופת הקיץ. הייתם מצפים שכל החבילה הזו תרוקן לכם את הכיס, אך בפועל המחירים נגישים ביותר כך שניתן להתחדש לא רק בסט אחד, אלא בכמה סטים שישמשו אתכם שנים רבות, ללא כאב ראש וללא מאמץ.
זכרו, למצעים טובים השפעה רבה על איכות השינה שלכם כך שאם הגיע הזמן לרענן את המלאי בבית מאתר דארלן, מומלץ לעשות זאת עם מצעים העשויים חומר גלם איכותי ונעים, שיבטיח שינה טובה ורציפה בכל לילות השנה.




מוגש מטעם: darlain