בדיוק בשביל הרגעים הללו הכנו עבורכם רשימה של עוגות בחושות שייקח לכם בדיוק עשר דקות להכין ולשלוח לתנור. תוך זמן קצר כבר תוכלו לשבת עם כוס הקפה שלכם לצד עוגה חמה וריחנית שזה עתה הגיחה לאוויר המטבח שלכם ישירות מהתנור.
עוגת שוקולד
אם יש בחושה שהיא בגדר חובה זו עוגת השוקולד. העוגה הזו ממלאה את הבית בריח עמוק של סוכר וקקאו שפשוט אי אפשר להישאר אליהם אדישים. הניחוח שיופץ בבית יזמין את כולם אל אזור המטבח כך שכדאי שתפרסו ממנה פרוסה כשהיא עוד חמה וזמינה ותיהנו מכוס קפה שלכם וממשהו קטן וטוב.
אם אתם רוצים לשדרג את עוגת השוקולד שלכם, הוסיפו עליה עוד שכבת שוקולד בדמות גנאש אשר יחלחל פנימה אל תוך העוגה ויהפוך אותה לעוד יותר רכה ונימוחה ועוד יותר שוקולדית וטעימה.
עוגת מייפל
לא אחת דובר על כך שטעמו של המייפל הוא מיוחד וייחודי. הנוזל בגון הענבר הצלול משאיר טעם עמוק והופך את העוגה שאתם מכינים לסופר טעימה ונימוחה. אם אתם רוצים לשדרג את עוגת המייפל שלכם אתם יכולים להוסיף לבלילה אגוזי מלך קצוצים ולהתפעל עד כמה השילוב הזה מוצלח יחד. כעת נשאר לכם רק להכין כוס שתייה חמה ולהתענג.
עוגת גבינה
עוגת גבינה אפויה היא אחת העוגות הטעימות והמושלמות לצד שתייה חמה אחרי יום ארוך. מלכת העוגות משתלבת נהדר עם מעטה עדין של אבקת סוכר, ציפוי של קרם גבינה, רוטב של פירות יער ואפילו זיגוג של סירופ מייפל. אם אין לכם אף אחת מהתוספות פשוט אכלו אותה כפי שהיא. עוגת גבינה לעולם לא מאכזבת אפילו כגרסתה הפשוטה והנקייה ביותר.
עוגת חמאה
אין תחושה מנחמת יותר מלקחת ביס של עוגת חמאה שמרגישים ממש כאילו החמאה נמסה לכם בפה כשהיא מתערבבת עם כוס הקפה שלכם. זה בדיוק מה שאתם צריכים אחרי יום ארוך. ביס מנחם וטעים ביחד עם שלוק של קפה חם שלא תרצו שיגמרו לעולם.

1 צפייה בגלריה
עוגת חמאה
עוגת חמאה
עוגת חמאה
(צילום: pixabay)

עוגת וניל עם שוקולד צ'יפס
עוגת וניל שיש בה גם פצפוצי שוקולד היא תמיד משמחת. יש משהו בנגיעות של שוקולד ביחד עם שתייה חמה שפשוט משלים אחד את השני מעצמו. אם אין לכם נטיפי שוקולד צ'יפס בבית ואתם ממש חייבים טעם של שוקולד תוכלו לקצוץ חבילה של שוקולד מריר ולהכניסה אל הבלילה, התוצאה תהיה קרובה מספיק.
עוגת שיש
עוגת שיש היא עוגה גאונית כי היא מעניקה לנו את האפשרות ליהנות גם מטעם של שוקולד וגם מטעם של וניל בעוגה אחת שלא רק טעימה במיוחד אלא גם נראית משגע. אם אתם רוצים לקחת אותה לרמה הבאה תכינו לה ציפוי של קרם גבינה עדין או בזקו מעליה אבקת סוכר והכינו קנקן של תה חם עם נענע, לואיזה או שיבא.
עוגת גזר
אם חשקה נפשכם דווקא בעוגת בריאות לצד השתייה החמה שלכם, תוכלו להכין עוגת גזר נהדרת. אם אתם רוצים להעמיק את טעמיה, הוסיפו לה קינמון, מעט אגוז מוסקט וגם אגוזי מלך קצוצים. העוגה שלכם תצא פשוט מדהימה ובעלת טעמי אדמה עמוקים וכל ביס יהיה חגיגה. לצידה תוכלו לשתות כוס קפה שחור עם חלב או נס מגולען חזק להעצמת הטעמים של העוגה.
עוגת תפוחים
עוגת תפוחים משגעת היא כזו שמכינים מתפוחי גרנד סמיט משום שה מעניקים לבלילה חמיצות עדינה. תוכלו להוסיף לבלילה קצת קינמון שמשתלב באופן מושלם עם תפוחים ואם אתם אוכלים אותה מיד כשהיא יוצאת מהתנור, פנקו עצמכם עם גלידת וניל וכוס של נס קפה. הטעמים ביחד יהיו לא פחות מחלומיים.
לסיכום, יש שלל עוגות בחושות נהדרות שתוכלו ליהנות מהן לצד שתייה חמה בסיומו של יום ארוך גם אם לא מצאתם שום נשנוש זמין. לפעמים זה אפילו עדיף, כך אתם יכולים להכין את העוגה המושלמת שתעניק לכם בדיוק את הביס שאתם מחפשים.

מוגש מטעם: השף הלבן