הדיור המוגן בישראל עבר מהפך בעשורים האחרונים והביא לעליה גבוהה בדרישה של קהל היעד ומשפחותיהם למתחמי דיור איכותיים המעניקים מענה מקיף ביותר לכלל הצרכים של הדיירים.
כיום, בתי הדיור המוגן מתאימים את השירותים המוצעים למגוון דיירי הגיל השלישי ומציעים מבחר גדול ומגוון החל מסביבת המגורים האישית, דרך צריכת תכנים וחיי קהילה עשירים לצד ליווי וסיוע מסור ומקצועי 24/7.

2 צפייה בגלריה
דיור מוגן גולדן היל בירושלים
דיור מוגן גולדן היל בירושלים
דיור מוגן גולדן היל בירושלים
(צילום: גולדן היל)

מה כדאי לבדוק כאשר רוצים לבחור בדיור מוגן ?
העלייה בתוחלת החיים והעצמאות של הגיל השלישי דורשת מהם לחפש פתרונות דיור הכוללים, מחד חופש פעולה ותנועה ומאידך נוכחות של צוות טיפולי ומקצועי.
בחיפוש אחר הדיור המוגן האופטימלי חשוב לתת את הדעת על מספר נושאים ולהתאים את הצרכים של הדייר לשירותים המוצעים לו במקום.
חשוב לבדוק האם בית הדיור המוגן מספק את המעטפת הנכונה לדייר, אם יש שירותי מרפאה, שומר בכניסה, תוכנית תרבות עשירה, אווירה משפחתית ובעיקר יחס חם מהצוות וכדאי גם לשוחח עם הדיירים שגרים בדיור המוגן ולקבל את חוות דעתם.
בית הדיור המוגן הבוטיקי, גולדן היל בגבעה הצרפתית בירושלים מציע לבני הגיל השלישי את סביבת המגורים והשירותים האידיאלית עם כל המתקנים והציוד הנדרש כדי לבלות את שנות הזהב של הדיירים באופן המיטבי ביותר. לנוחיות הדיירים מבחר דירות בנות שני חדרים מאובזרות עם מרפסות.
למה לבחור דווקא בגולדן היל?
נוכחות וסיוע 24/7 ,צוות טיפול מסור ומקצועי, דירות נעימות מאובזרות ואלגנטיות, חיי קהילה עשירים מלאי תוכן ופעילויות לאורך היום, מטבח מגוון ותפריט קולינרי משובח ומיקום פסטורלי לצד נגישות למרכז התוסס.
יתרון נוסף וחשוב: התשלום נעשה בשיטת השכירות ולא בשיטת הפיקדון עם תנאי תשלום נוחים.
גולדן היל דיור מוגן הוא קודם כל בית משפחתי מודרני ואיכותי, הבית מציע מגוון שירותים התומכים בדיירים לצד חיי קהילה מהנים המלאים בתכנים ופעילויות תרבותיות. הדירות המוצעות הן בנות שני חדרים מרווחות, מאובזרות ונעימות אשר תוכננו בקפידה וללא פשרות, לכל דירה יש מרפסת.
הצוות המקצועי שעוטף את הדיירים הינו ותיק ומעורה בכל, עובד בשיתוף פעולה הדוק עם המשפחות ותפקידו לספק סביבת מגורים שהיא בית המטפח ריפוי, ביטחון, רווחה, תקווה והרבה חום ואהבה. בקרבת גולדן היל קיימים שירותי סופרמרקט, בנק, קופת חולים, בתי כנסת, מרכזי בריאות וספורט ותחבורה ציבורית והכל במרחק הליכה קרוב.

2 צפייה בגלריה
קבוצת דיירי גולדן היל
קבוצת דיירי גולדן היל
קבוצת דיירי גולדן היל
(צילום: גולדן היל )

מנכ"ל גולדן היל מספר:
כששאלנו את קובי יונה, מנהל הדיור המוגן מה הייחוד של גולדן היל, הוא ענה: "גולדן היל הוא מוסד ותיק בירושלים וקיים מעל – 30 שנה, מדובר בדיור מוגן משפחתי וערכי המאופיין בקשר צמוד עם הדיירים והמשפחות, ביחס החם ובתחושה המצוינת של הדיירים". גולדן היל לדבריו, "מתאים לדיירים המעוניינים להפיג את בדידותם וליהנות מחברה איכותית ופעילות קבוצתית מהנה מחד, ומאידך לנהל חיים בפרטיות רצויה בדירתם".
מהן הפעילויות שגולדן היל מציעה?
הדיור המוגן מציע לדייריו פעילות תרבותית עשירה, הדיירים נהנים מהרצאות מעניינות, שירה בציבור, ריקודים, סיורים וחוגים, קיימת פעילות מסביב לשעון והפלוס הוא שהדיירים יכולים לצאת ולחזור מתי שהם רק רוצים.
אז אם הגעתם לגיל השלישי, עצמאיים ומחפשים דיור מוגן איכותי המשלב ביתיות, משפחתיות לצד תמיכה צוות מחבק ותומך ונוכחות מסביב לשעון, גולדן היל הוא הבחירה הנכונה עבורכם.
הבית החדש שלכם במרחק הקלקה>> https://golden-hill.co.il/

מוגש מטעם: גולדן היל דיור מוגן