פריז נחשבת לאחת הערים הרומנטיות ביותר בעולם, ואין ספק שהיא יעד מושלם לזוגות המחפשים חופשה רומנטית. האווירה האינטימית, המוזיקה הצרפתית המתנגנת בכל פינה, בתי הקפה הציוריים ואתרי התיירות - הכל גורם לך להרגיש מחובר לבת או בן הזוג.
לפני שאתם נוסעים לפריז, חשוב לתכנן היטב את הטיול כדי למקסם את החוויה הרומנטית. בראש ובראשונה, חשוב לשריין מלון במיקום מרכזי, באזור שמאפשר גישה קלה לאתרים הפופולריים, בתי קפה ומסעדות. אף על פי שזה כרוך בהוצאה כספית גדולה יותר, מלון באזור הסנטרלי של העיר יוותר שני שעות זמן נוספות ביום ויאפשר לכם למצות את הטיול.
חשוב גם לתזמן נכון את הטיול לפריז - למשל באביב או בסתיו, כשמזג האוויר נעים וניתן לטייל בחוצות ללא מעילים כבדים. גם הצפיפות של התיירים פחותה בתקופות האלה, מה שמוסיף לאווירה הרומנטית. בכל מקרה, כדאי להימנע מחודשי החורף שבהם קר ומושלג.
עתה, בואו ניגע בפעילויות הרומנטיות שאפשר לעשות בפריז, זוגות יקרים:
נקודת המוצא - כיכר טרוקדרו וגני טווילרי
קשה להעלות על הדעת מקום רומנטי יותר להתחיל ממנו טיול בפריז. ללא ספק אחד מהמקומות הפופולריים בעיר, עם בתי קפה נהדרים לשבת ולתצפת על חיי הרחוב והעוברים ושבים כאשר מגדל אייפל האייקוני ילווה אתכם ברקע. אחרי שתיהנו מהאווירה בטרוקדרו, מומלץ מאוד לטייל יחדיו בגני טווילרי - הפארק הגדול בפריז עם שדרות ועצים ציוריים. שילוב של אנרגיית העיר והירוק מייצר חוויה מהנה במיוחד לזוגות.
1 צפייה בגלריה
מגדל אייפל
מגדל אייפל
מגדל אייפל
(צילום: pixabay)

שיט על נהר הסן - רומנטיקה צרפתית קלאסית
חוויה כמעט הכרחית בטיול זוגי לפריז היא שיט על נהר הסן. בחלק הצפוני של העיר ישנם מזחים רבים המאפשרים לעלות בקלות על הסירה, ומומלץ להפליג לכיוון דרום הנהר עד לגשר אלכסנדר השלישי. השיט ייפה את נופה המרהיב של העיר וייצור תחושה של קסם ויחד. להשלמת הרומנטיקה ניתן להצטייד בפיקניק ויין.
הצצה לעולם האמנות במוזיאון הלובר
גם למי שלא מחשיבים עצמם כחובבי אמנות מושבעים, מוזיאון הלובר הוא חוויה מומלצת הן מבחינה תרבותית והן רומנטית. היכולת להתהלך יחדיו בין יצירותיהם של ציירים גדולים כמו מונה ליזה וואן גוך, בסביבה מרשימה ומותאמת לזוגות, היא הזדמנות שכדאי לנצל. גם אם לא מבינים הרבה באמנות מודרנית.
צעדות אהבה על גשר המנעולים
מסורת פריזאית מקסימה היא לצעוד על גשר המנעולים, הממוקם סמוך לקתדרלת נוטרדאם. זהו גשר אבן מרשים המוקף אלפי מנעולים אשר נתלו על ידי זוגות מאוהבים שרוצים להנציח את סיפור אהבתם. ניתן להביא מנעול משלכם גם כן ולתלות אותו על הגשר ביחד עם המפתח - סמל מקסים לאהבה נצחית.
חגיגת מאכלים בשוק האוכל של מצפון
שוק האוכל מאצפון, הממוקם בצפון העיר ליד קתדרלת סקרה קר, משמש כחממה ענקית המכילה עשרות דוכני אוכל המציעים ממתקים ומאפים צרפתיים. זהו מקום נהדר לטעימות ולתהייה בין הצבעים והריחות. אף שמדובר במקום צר ודחוס, ניתן לסלק את האנשים ממחשבותיכם ולהתמקד בזוגיות. המטרה - ליהנות יחד מהמגוון העצום של ממתקי פריז.
הצצה לעולמות אחרים בדיסנילנד פריז
אמנם פחות שיגרתי לטיול זוגי, אבל דיסנילנד פריז (הידועה גם כיורודיסני) היא אטרקציה שכדאי לזוגות לשקול. שוברי השגרה ינצלו את ההזדמנות לטייל בעולמו הססגוני והמרשים של דיסני - בין הדמויות, המתקנים, המזון וחנויות המזכרות. תוך שמירה על קרבה ואווירה רומנטית, הביקור יכול להפוך לבלתי נשכח. גם הצילום מחופשים כדמויות שונות יחזק את הזיכרון מפריז!
הצצה למנהגיה של פריז דרך הקברטים
בערב, כשהטיול מגיע לקיצו, כדאי לסיים אותו כהלכה באחד ממועדוני הלילה והקברטים של פריז. אלה נחשבים לחוויה אותנטית המעניקה הצצה מעניינת לתרבות, האמנות והבידור של צרפת. בין המועדונים הפופולריים ניתן למנות את Moulin Rouge עם מופעי הריקודים והקנקן, קברט לידו עם המופעים הבימתיים ועוד. שילוב של זוגיות, יין ומוסיקה צרפתית - מה עוד צריך?
אלה רק מקצת מהאטרקציות והרעיונות לפעילויות זוגיות בפריז. העיר מתאימה למעשה לכל טעם וסגנון, וניתן למצוא בה דברים המתאימים לכל זוג - החל מפעילויות אקטיביות וכלה בהיסטוריה, תרבות וחוויות קולינריות. הדבר החשוב ביותר הוא לשמור על אווירה אינטימית ורומנטית, ולזכור שאתם שם ביחד כזוג.

מוגש מטעם: eiffel-tower-guide