האם זה הזמן לאטום את הגג?
החורף כבר נמצא אחרי השיא שלו, אנחנו נמצאים בתחילת האביב - האם זה הזמן לאטום את הגג? צריך להסתכל על איטום גגות לא בתור משהו שמיועד לימי החורף בלבד, אלא שבעונות השנה האחרות יש לנו את הזמן להשקיע בגג שלנו ולדאוג לכך שבחורף הקרוב לא יהיו לנו בעיות איטום. למעשה, אם נשאל מומחי איטום הם יגידו לכם שדווקא ימי האביב והקיץ הם הנכונים ביותר לאיטום הגג מכיוון שהם מבטיחים תוצאות מקסימליות.

2 צפייה בגלריה
 איטום גגות
 איטום גגות
איטום גגות
( צילום: canva)

יש מקרים בהם אנשים חווים רטיבות בבית, אך כבר החורף נמצא מאחוריהם והם מחליטים לזנוח את הרטיבות - גם אם היא קטנה. במקרים כאלה אנחנו פוגעים בתשתיות שלנו כיוון שאם קיימת רטיבות או בעיית איטום קטנה, ככל שנמתין יותר זמן עד לתיקון הבעיה כך הבעיה תתעצם. במהלך הקיץ אמנם אין לנו גשמים אך עדיין קיים טל ועדיין יכולה להיות נזילה מדוד שמש או מזגנים וכאשר המים מחלחלים לתוך הבית שלכם הם פוגעים בתשתיות. במקום להמתין לחורף הבא כדי להתחיל לתקן את בעיות האיטום, הזמן הנכון הוא עכשיו. אתם גם תשמרו על תשתיות הבית וגם תשלמו פחות.
איטום ביריעות ביטומניות - שיטת האיטום הפופולרית ביותר
לאחרונה אנחנו שומעים לא מעט על היתרונות של יריעות ביטומניות, אבל האם באמת זאת השיטה המתאימה? תלוי את מי שואלים. ליריעות ביטומניות יש מגוון רחב של יתרונות, היתרונות באים לידי ביטוי בפריסה רחבה של יריעות חסינות ועמידות בפני תנאי מזג אוויר קיצוניים - חום וקור. היריעות מולחמות על גבי משטח הגג וקיימת אחריות של כמעט עשור. היתרונות של יריעות ביטומניות בולטים, לכן אנחנו רואים כל כך הרבה המלצות. אבל חשוב להבין שלאו דווקא זאת הבחירה המתאימה לכם. מי שמכריע האם יריעות ביטומניות היא הבחירה הנכונה או לא, הוא קבלן איטום מקצועי.
למה אנחנו אומרים מקצועי דווקא? כי קיימים "בעלי מקצוע" שאינם עונים לדרישות המקצוע והם פשוט ירצו לבחור את הבחירה היקרה ביותר לאיטום הגג שהיא יריעות ביטומניות. מנגד, יכול להיות שהגג שלכם אינו מתאים ליריעות ביטומניות. איך אתם יכולים לדעת האם שיטת איטום זו מתאימה לכם? השיטה מתאימה לגגות גדולים ובינוניים, אם יש לכם גג קטן כנראה זה לא רלוונטי. מעבר לכך, יריעות ביטומניות נחשבים לחומר ביטומני ולכן, אם קיימת שכבת איטום ישנה מסוג פוליאוריטני או מכל סוג שאינו ביטומני (מלבד לזפת), לא ניתן יהיה להתקין יריעות ביטומניות על גבי הגג שלכם מכיוון שאלו חומרים שדוחים זה את זה.
כמה עולה איטום גגות בירושלים?
המחיר של איטום גגות בירושלים משתנה בהתאם לסוג חומר האיטום ותלוי גם במורכבות העבודה, ריכזנו לפניכם מחירון איטום גגות בירושלים:
למידע נוסף ביקרו איטום גגות בירושלים טל

מוגש מטעם איטום טל