להלן כמה רעיונות פשוטים וטובים למתנות ססגוניות אשר לבטח יעניינו וישמחו את כל מי שתעניקו לו/ה אותן:
סט כלי אוכל – כולנו תמיד צריכות עוד כמה כלים למטבח, כלים יפים ומהודרים שנשמח להוציא ולהגיש בהם גם לאורחים. לכן, סט כלי אוכל עשוי תמיד להוות מתנה נפלאה, אך רק במידה ובוחרים בקפידה סט יפה ומתאים, ולא משהו גנרי ומשעמם יתר על המידה. באתר של "היידה" ניתן למצוא כמה וכמה הצעות ספציפיות שונות של כלי אוכל ובפרט סט כלי אוכל יוקרתי ומהודר. הכוונה היא לסטים צבעוניים וססגוניים של כלי אוכל, כאלו המגיעים עם סיפור והיסטוריה של ממש, עם אופי מרהיב ובולט לעין מלא בסטייל ובשיק מיוחד במינו. מתנה נפלאה שכל אחד/ת ישמחו שיהיה בביתם, ושיוכלו להוציא בכל פעם שרוצים להרשים את האורחים.

2 צפייה בגלריה
מתנות מפנקות מבית היידה
מתנות מפנקות מבית היידה
מתנות מפנקות מבית היידה
(צילום: היידה)

קערות הגשה – אם אינך מעוניינת לקנות סט כלי אוכל שלם, ניתן בהחלט להסתפק גם בכלים מסוימים. קערות הגשה מהוות מתנה מתבקשת שהרבה פעמים קונים, שכן מדובר בפריט מרכזי וגדול יחסית אשר משמש תמיד בארוחות באשר הן, גם ובעיקר ארוחות חגיגיות למיניהן. גם כאן ישנן כמה אפשרויות לבחור מהן, למשל – קניית קערה אחת גדולה או סט של כמה קערות הגשה קטנות יותר. בקטגוריה זו באתר של "היידה" תוכלו להיווכח בסוגים השונים של כלי הגשה ובפרט קערות הגשה, רובן ככולן צבעוניות וססגוניות, ממש מספרות סיפור שלם אודות התרבות והמקום בעולם ממנו הגיעו.

2 צפייה בגלריה
מתנות מפנקות מבית היידה
מתנות מפנקות מבית היידה
מתנות מפנקות מבית היידה
(צילום: היידה)

מארז מתנה – אם מתקשים או לא רוצים לבחור מתנה אחת בלבד, ניתן גם ללכת על מארז מתנה הכולל כמה וכמה פריטים שונים אשר כמובן מתאימים אחד לשני, ומסודרים יחד בצורה אסתטית ואלגנטית. למשל – מארז פינוק הכולל ספל פורצלן מעוצב עם צלחת הגשה תואמת, שוקולדים טעימים וברכה אלגנטית, או בכלל מארז קיץ הכולל מגבת מעוצבת עם עוד כמה פריטים שנרצה איתנו כשאנו הולכות בקיץ לים או לבריכה. אלו הן רק שתי דוגמאות, שונות מאוד אחת מן השנייה, הבאות להמחיש עד כמה מגוון ומבחר מארזי המתנה שמציעים ב"היידה" הוא רחב, עשיר ומגוון. שווה שיטוט בין דפי הקטלוג באתר.
פינוקי אמבט – תמיד יכול להיות נחמד לקבל מארז עם כמה וכמה פינוקים לאמבטיה וחדר הרחצה. למשל, פינוקים כמו נרות ריחניים, סבונים מיוחדים ואיכותיים במיוחד, כפפת רחצה מקרצפת לפילינג של העור, נעלי ספא מפנקות ועוד.
בקטלוג המקוון של "היידה" תוכלו למצוא עוד שלל קטגוריות שונות, וכמובן תמונות ופירוט מלא של כלל המוצרים והאפשרויות השונות בתוך כל קטגוריה וקטגוריה. אם מחפשים אחר רעיונות למתנות טובות – זה המקום להיות בו!


מוגש מטעם: היידה