בכדי שלא להגיע למצב שבו אתם לחוצים מאוד כמה ימים לפני מעבר הדירה, כדאי לתכנן את הזמן בצורה נכונה, ליצור לוז אריזות שבו תדעו מה אתם אורזים כל יום וכיצד וזאת בכדי להגיע רגועים ומוכנים ליום מעבר הדירה. כמובן שגם חשוב לבחור מובילים באזור ירושלים, אשר יבצעו את ההובלה בצורה הטובה ביותר. במאמר הבא תקבלו את כל המידע שיסייע לכם לעבור דירה בצורה רגועה ומוצלחת.
קביעת יום למעבר דירה ובחירת חברת הובלות
הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לסגור תאריך להובלה. רק לאחר שתסגרו תאריך להובלה, תהיה לכם אפשרות לסגור עם חברת הובלות. התאריך צריך להיקבע בהתאם לזמן שבו אתם יכולים להיכנס לדירה החדשה שלכם, בהתאם לזמן המתאים לכם למעבר ובהתאם לפרמטרים אחרים שעליכם לקחת בחשבון. המטרה היא למצוא יום פנוי וחופשי שבו תקדישו את כל זמנכם לתהליך המעבר. לאחר שתקבעו תאריך, תוכלו לחפש חברת הובלות מקצועית ואמינה, שתוכלו לסגור איתה.

1 צפייה בגלריה
מעבר דירה ובחירת חברת הובלות
מעבר דירה ובחירת חברת הובלות
מעבר דירה ובחירת חברת הובלות
(צילום: PEXELS)

אריזה
אריזת תכולת הבית היא ללא ספק דבר מורכב. מדובר על תכולה רבה ואתם בוודאי שואלים את עצמכם מהיכן להתחיל. בכדי שהמשימה תהיה נוחה יותר, כדאי מאוד שתחלקו את האריזות לשלבים. את מה שפחות שימושי ניתן לארוז קודם ולהשאיר לימים האחרונים שלפני המעבר את הציוד שיותר שימושי.
חשוב לארוז תכולת דירה באמצעות חומרי אריזה איכותיים. כדאי להתייחס לכל סוג של ציוד בצורה הנכונה ולארוז אותו בצורה יעילה וזאת בכדי שהוא לא יינזק בתהליך המעבר. לכן, חשוב מאוד לרכוש ציוד אריזה איכותי לרבות: ארגזי קרטון איכותיים, ציוד הרלוונטית לאריזת תכולה שבירה, דבק להדבקת האריזות ועוד.
בכדי שהאריזה תהיה מסודרת ובכדי שתהיה לכם אפשרות לפרוק את התכולה בצורה נוחה ויעילה ביעד החדש, כדאי מאוד לכתוב על כל קרטון שאתם אורזים מה הוא מכיל בדיוק. את כל הקרטונים אפשר לארגן בהתאם לחדרים השונים ביעד החדש. הדבר ייצור לכם סדר ויאפשר לכם לפרוק את התכולה בצורה נוחה.
אם אין לכם את הזמן או האנרגיה הנדרשת עבור האריזות, אתם תמיד יכולים לבחור בחברה המציעה שירותי אריזה. חברה מקצועית המציעה שירותי אריזה, יכולה לסייע לכם לארוז בצורה מהירה ונוחה את תכולת הבית שלכם.
ביום המעבר, דאגו כי יהיו לכם תיקים שמכילים את כל הציוד ההכרחי והחשוב ליום זה. כמו כן, כדאי שתדאגו שחברת ההובלות תגיע בזמן על מנת שתהליך המעבר לא יתעכב.
כיצד בוחרים שירותי הובלות?
אם אתם מעוניינים שתהליך המעבר יתבצע בצורה הטובה ביותר, חשוב מאוד שתבחרו בחברת הובלות אמינה ומקצועית. הנה כמה פרמטרים שעליכם לבדוק טרם אתם בוחרים חברת הובלות:
ראשית כל, עליכם לבדוק כמה שנים חברת ההובלות עוסקת בתחום. בכדי לבצע הובלה בצורה הטובה ביותר, יש להבטיח שלחברת ההובלות יש ותק וניסיון רחב היקף בתחום ההובלות, שהיא יודעת כיצד לבצע הובלה בצורה מקצועית וכי היא תדאג להעביר את כל תכולת הדירה שלכם ליעדה החדש ללא נזקים ובצורה מהירה ונוחה.
שנית, חשוב שתבדקו האם חברת ההובלות אמינה. המטרה היא לבחור בחברה שתדעו שאתם יכולים לסמוך עליה שתגיע אליכם בדיוק בזמן, שלא תבריז, שתיקח בדיוק את המחיר שהיא הציעה לכם מראש על שירותיה ולא תדרוש מחיר גבוה יותר ביום ההובלה ושתבצע את העבודה כמו שצריך ובמחיר הוגן.
מעבר לכך, בדקו כי לחברה יש ביטוח וכי היא ידועה כחברת מומלצת על ידי קהל לקוחות גדול שבחר בשירותיה.

מוגש מטעם: moverstlv