המטרה היא בראש ובראשונה לתת למשפחות שנקלעו לסיטואציה חדשה ולא מוכרת, את כל הכלים שיאפשרו להן לנהל את שיגרת החיים שלהם בצורה טובה ונכונה לצד אדם קרוב שנמצא בתקופה לא קלה בחייו. אנחנו רואים בעבודה שלנו עבודת קודש ועבודה בה יש שליחות אמיתית. אנחנו נמצאים כאן כדי לאפשר לכל הנוגעים בדבר לעבור את תקופת האשפוז באופן הטוב ביותר והפשוט ביותר, עד כמה שניתן.
אז מה השירותים שנותנת החברה ואיך היא יכולה לעזור גם לכם? מיד.
1 צפייה בגלריה
צבר רפואה
צבר רפואה
צבר רפואה
(צילום: pixabay)
למה בכלל אשפוז בבית? לפני שנדבר על יתרונות המערך של צבר, חשוב לדבר קצת על היתרונות של אשפוז בית. אנחנו חיים בעידן בו כבר נערכו מספר מחקרים משמעותיים מאוד בתחום הזה. המחקרים רובם ככולם מצביעים על כך שהמצבו הבריאותי של אדם זה או אחר מושפע מאוד ממצבו הריגשי. היום אנחנו יודעים שיש קשר אמיתי וקרוב בין בריאות הנפש לבריאות הפיזית של המטופל. כאשר אנחנו קורעים את המטופל מהחיים שלו, כאשר אנחנו לוקחים אותו מהמשפחה, מכניסים אותו למקום לא מוכר, לעיתים אפילו מנוכר, באופן טבעי, היכולת של זה להשתקם ולהרגיש טוב יותר, יורדת באופן דרמטי. אשפוז בית הוא תהליך בו אנחנו מאפשרים למטופל להישאר בסביבה הטבעית שלו, עם אהוביו, מה שמשפיע באופן דרמטי על תהליך ההחלמה. מחקרים רבים כבר הוכיחו כי אשפוז בית הוא מה שיש בכוחו לשפר באופן דרמטי את איכות חייו של כל מטופל.
איך מתבצע תהליך האשפוז ומה אתם יכולים לקבל מחברת 'צבר'? אשפוז בית נשמע לא פעם מעט מאיים ובתור חוויה לא ממש נעימה. אנחנו כאן כדי לתת לכם הסבר קצר על האפשרויות שעומדות לפניכם כאשר אנחנו מדברים על אישפוז המלווה באנשי הצוות של צבר:
  1. ליווי והדרכה לאורך כל הדרך: אתם לא יודעים איך להשתמש במכשיר חדש? לא בטוחים לגבי שיגרת הטיפולים? אנחנו כאן כדי לתת לכם את הרוח הגבית ואת המידע הטכני שיעזור לכם לפעול נכון ובעיקר, עם ביטחון.
  2. מתן שירותי רפואה ושירותי אחיות: הצוות שלנו, צוות שנבחר בקפידה, עומד לשירותכם. הצוות הרפואי יגיע עד לבית שלכם ויאפשר לקרובים שלכם לקבל את הטיפול שהם צריכים.
לשאלות נוספות אתם מוזמנים ליצור קשר העולם של אישפוז בית הוא עולם רחב היקף הכולל שורה ארוכה של שירותים שונים. אם אתם רוצים לשמוע עוד אתם בהחלט מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקבל את כל המידע שאתם צריכים.