אז מה הטיפולים הללו כוללים, עבור מי כדאי לבצע אותם ומה עוד עליכם לדעת על נושא זה? בכתבה זו, המומחים שלנו יסבירו לכם כל מה שצריך לדעת על רפואת שיניים אסתטית, בחירת מרפאת שיניים מומחים בצורה הנכונה וכל מה שביניהם.
קצת רקע
בעת בה אנו מדברים על התחום של רפואת שיניים אסתטית, חשוב להבין כי לא מדובר על טיפול ספציפי אחד - אלא על מגוון רחב מאוד של טיפולים איכותיים שנועדו להפוך את מראה השיניים וחלל הפה להרבה יותר מרשים ואסתטי, אותם תוכלו לבצע אצל מרפאת שיניים מומחים עם ניסיון מעמיק בתחום. בניגוד לתחומי טיפול אחרים של רפואת שיניים, כמו למשל יישור שיניים - לא מדובר כאן בצורך תפקודי כזה או אחר, אלא בטיפולים אסתטיים וקוסמטיים לחלוטין.

1 צפייה בגלריה
רפואת שיניים אסתטית
רפואת שיניים אסתטית
רפואת שיניים אסתטית
(צילום: FREEPIK)

דוגמאות של טיפולים במסגרת רפואת שיניים אסתטית
הנה כמה דוגמאות של טיפולים נפוצים במסגרת התחום של רפואת שיניים אסתטית:
• הלבנת שיניים - טיפול הלבנת שיניים הוא ככל הנראה הטיפול המוכר ביותר מבין הטיפולים השונים בתחום הדנטלי-אסתטי. על ידי השחזה קלה של השיניים לצד ציפוי חרסינה חלק ובהיר, יהיה אפשר לשפר את מראה השיניים, ולהחזיר להן את המראה היפה והלבן שאבד להן לאורך זמן.
• ציפוי זירקוניה - טיפולים שונים של ציפוי שיניים הופכים להיות נחוצים במקרים בהם מדובר בשיניים סדוקות, שבורות וכדומה, ואילו ציפוי שיניים זירקוניה הוא אחד הטיפולים המומלצים ביותר בתחום זה. בעוד כי בעבר שחזור של מראה השן בצורה פרקטית תוך כדי שמירה על מראה אסתטי הייתה נראית כמשימה בלתי אפשרית, היום מדובר בהליך שגרתי, ואפילו מהיר.
• צמצום רווחים בשיניים - כאמור, העניין של דימוי עצמי וביטחון עצמי הוא חלק בלתי נפרד מהדברים החשובים לנו ביותר בעידן המודרני בו אנו חיים. ובכן, רווחים בשינייים בהחלט גורמים להמון אנשים להרגיש חוסר ביטחון, בעיקר כאשר הם מחייכים - וזו הסיבה העיקרית לכך שמדובר באחד הטיפולים המבוקשים ביותר בימינו. בדרך כלל, נהוג לצמצם רווחים בשיניים באמצעות ציפויים שונים, כמו למשל ציפוי חרסינה או ציפויים מחומרים מורכבים אחרים (קומפוזיט).

מוגש מטעם: חיוך ראשון