לפני הכל - התמחות
כאשר נבחר עורכי דין בירושלים , הדבר הראשון שנצטרך לקחת בחשבון הוא את העניין של תחום ההתמחות. לכל עורך דין ולכל משרד עורכי דין בירושלים יש תחום התמחות משלו. ישנם עורכי דין פליליים, שתחום הדינים הפליליים הוא תחום ההתמחות הבלעדי שלהם, וכמובן יש גם עורכי דין לדיני משפחה וגירושין וכן הלאה. כאשר נבחר עורך דין בירושלים - הדבר הראשון והחשוב ביותר שנצטרך לעשות הוא כמובן לוודא כי תחום ההתמחות של משרדו זהה לתחום בו אנחנו צריכים ייעוץ וייצוג משפטי. לא נרצה לבחור עורך דין מקרקעין לצורך העניין עבור ייצוג משפטי בתחום דיני המשפחה.

1 צפייה בגלריה
בחירת עורכי דין
בחירת עורכי דין
בחירת עורכי דין
(צילום: FREEPIK)

ניסיון בתחום
עוד היבט חשוב לא פחות הוא העניין של ניסיון בתחום. עם ניסיון מעמיק באה גם מיומנות, בהתאם לכך נוכל להיות בטוחים כי עורך דין עם ניסיון עשיר בתחומו, שסייע למאות לקוחות בעבר עם ייצוג משפטי יוכל לתת לנו את הייצוג הטוב ביותר. שימו לב - חשוב לוודא כי הניסיון של עורך הדין הוא ספציפית בתחום המשפטי בו אנו זקוקים לייעוץ. כך לדוגמא, יתכנו מקרים בהם מדובר בעורך דין שמציג את הדברים כאילו יש לו ניסיון של 15 שנה בתחום המקרקעין, אך הוא למעשה עורך דין שעבר הסבה ורוב שנות הניסיון שלו קשורות לתחום אחר בכלל.
איך יודעים שמדובר בעורך דין מקצועי?
כאשר מדובר בבחירת עורכי דין בירושלים, כמובן שנצטרך לפני הכל לוודא כי עורך הדין בו אנו מעוניינים מקצועי. ובכן, את רמת המקצועיות של עורך הדין נוכל לבחון רק על ידי קריאת ביקורות, חוות דעת והמלצות של לקוחות קודמים, ונוכל באותה הזדמנות גם לעיין בפסקי דין של תיקים קודמים. אם לעורך דין בו אנו מעוניינים יש כמות די גבוהה של המלצות, ועושה רושם כי אחוזי ההצלחה שלו גבוהים - הרי שמדובר בעורך דין עם תוצאות איכותיות שנרצה לעבוד איתו, ובהתאם לכך מדובר בבחירה מומלצת עבורינו. היום נוכל למצוא כל מה שאנחנו צריכים ברשם המשפטים, ובלא מעט אתרים אחרים.

מוגש מטעם: עורך דין ידידיה בלויגרונד