בש"ס ירושלים מסכמים חמש שנות פעילות ענפה למענם של תושבי ירושלים ומסתכלים לעתיד, בכוונה להמשיך ולכבוש עוד פרויקטים ועוד מיזמים למענם של התושבים.
בין הפרויקטים הבולטים: פרויקט "שבתי" לילדים בשכונות מעורבות ופרויקט "בינו", בהובלת צביקה אסולין, שמתמקד במניעת נשירה של נוער ודאגה לשילובם במוקדי תעסוקה.
פרויקט נוסף, הנמשך לאורך מעגל השנה כולה, הינו הנחלת "המורשת המזרחית" שהפכה לשם דבר בירושלים. קהילות רבות מקבלות תמיכות לחגיגת אירועים מטעם 'מורשת מן המזרח' ושיעורים חינוכיים מיוחדים מתקיימים, בהם: בקשות וטעמי המקרא לילדים ונוער, שירת הבקשות במאות קהילות בלילות שבת בעיר, מעמיד סליחות בכל חודש אלול בכל שכונות ירושלים ועוד. בכך פועלים בסיעת ש"ס להשריש ולשמר את המסורת המזרחית לתושבי העיר.

1 צפייה בגלריה
תפילה בכותל
תפילה בכותל
תפילה בכותל
(צילום: קרן מורשת הכותל)

בסקר פנימי שנערך על ידי הסייעה עלה תמונת מצב המראה כי 35% מהציבור הכללי בעיר ירושלים הצביעו למפלגת ש"ס. מדובר בשיאים גבוהים שטרם נראו בשנים האחרונות ועל פי הערכות המספרים עתידים רק לגדול ולצמוח לאור העבודה המסורה של הנציגים בעירייה בשנים האחרונות למען הכלל והפרט.
בסייעת ש"ס מציינים כי בדאגתם לזכויותיהם של הציבור הספרדי בעיר הם מצליחים לדאוג לכלל תושבי העיר. עצם העובדה שהם מסייעים לתושב להתמודד עם כמה שפחות עם בירוקרטיה, הינו הליך שעוזר לכל תושב באשר הוא.


יו"ר סייעת ש"ס בירושלים צביקה כהן: "אנו שמחים לעבוד בשיתוף פעולה פורה עם ראש העיר מר משה ליאון. מדובר בברית יציבה וחזקה. בבחירות הארציות האחרונות, ש"ס קיבלה כחמישים אלף קולות בירושלים, עדות להשפעה הגוברת שלנו בעיר. ההצבעה לש"ס מגבירה את עמדתה של ש"ס ותסייע לנו להמשיך ולהוביל את הדברים הטובים שאנו עושים למען התושבים".
"סיעת ש"ס בירושלים גאה להוביל את העשייה בירושלים ולהיות סמל ומופת להישגים אדירים בהיקפים שלא נראו כמותם", חותם כהן.

מוגש מטעם ש"ס ירושלים