להלן מספר אביזרי בטיחות בסיסיים וחשובים שמומלץ ביותר שיהיו כיום בכל חניון באשר הוא, ובכל אזור תעבורה פנימי של בתי עסק ומפעלים:
פסי האטה – פס האטה נחשב כיום לאחד האמצעים היעילים ביותר בהאטת כלי רכב, במיוחד באזורים עירוניים ובשטחים, פרטיים כגון קניונים, חניונים ומפעלים. חשוב להפחית דרמטית את מהירות הנסיעה (למשל – באזורים של בתי ספר, בקרבה לאזורים רגישים מבחינה בטיחותית במפעל וכיוצ"ב). פסי ההאטה החדשים בהם משתמשים כיום אינם פוגעים ברכבים עצמם (בדומה לגבשושיות ההאטה הישנות – ה"במפרים", שניתן למצוא במושבים ויישובים וותיקים יותר), אך מאלצים את הנהג להאט משמעותית, עד למהירות הנסיעה המקסימלית הרצויה. התקנתם אינה מורכבת או ארוכה במיוחד, והם יכולים להוות פתרון מצוין עבור אינספור נקודות ספציפיות בכבישי הגישה של בית העסק, בצמתים מסוכנות, בכניסה או יציאה מהחניון או בתוך החניון עצמו.

4 צפייה בגלריה
פס האטה
פס האטה
פס האטה
(צילום: שרפים מערכות מיגון)

מראה פנורמית לצמתים – מראה פנורמית היא פתרון נפוץ המשמש כיום באינספור צמתים ברחבי הארץ והעולם. בצמתים רבות, ובפרט באזורי נסיעה יחסית קטנים וצפופים כמו בחניונים, הרבה פעמים נוצרים שטחים מתים בהם הנהג אינו יכול לראות מבעוד מועד רכבים המגיעים מהצדדים. במקרים אלו, גלישה איטית אל תוך הצומת היא פתרון מסוכן מאין כמוהו, במידה ואין לנהג כל אינדיקציה בנוגע לרכבים המגיעים מהצד, מהאזורים שאינם בשדה הראייה שלו. מראה פנורמית פותרת בעיה זו באופן יעיל ונוח ביותר, ומרחיבה בפועל את שדה הראייה של הנהגים המגיעים לאותם "שטחים מתים". במיוחד בהשוואה לאלטרנטיבות העיקריות, דוגמת הצבת רמזורים, מדובר בפתרון יעיל, נוח, זול ופשוט להתקנה. מראה פנורמית לחניון היא דבר נחוץ ומתבקש כמעט בכל חניון בארץ, ובנקודות שונות ורבות בחניון בהן שטח הראייה בעייתי. כך שכדאי לשקול ברצינות פתרון זה במידה ואינו קיים עדיין בחניון של בית העסק שלכם.

4 צפייה בגלריה
מראה פנורמית
מראה פנורמית
מראה פנורמית
(צילום: שרפים מערכות מיגון)

מעצור חניה לרכב – פס בלימה המאפשר עצירה של הרכבים בקו המדרכה, מונע מהרכב לחסום דלתות מחסן או יציאת חירום ושומר ומקפיד. על סדר אחיד בחניית הרכבים בחניות.
מעצור חניה או פס הבלימה, נבדק במכון התקנים לעמידות בתנאי חוץ לפגיעה ושבירה, הוא מגיע במידות 1.80 מ' או 1.90מ' מגומי או פלסטיק.

4 צפייה בגלריה
מעצור חניה לרכב
מעצור חניה לרכב
מעצור חניה לרכב
(צילום: שרפים מערכות מיגון)

מחסום גדר פלסטיק – מעקה גדר נייד עם רגליים מתקפלות לחסימה של מפגעי בטיחות, בורות, חסימה של מתחמי טעינה ופריקה, או יצירת מעברים בטוחים להולכי רגל. מחסום הגדר מגיע בצבע אדום עם מחזיר אור בולט וניתן לאחסנה על משטח אחד על השני לניצול מקסימלי של מקום.
מחסום חניה – אביזר זה משמש לשמירת מקומות חנייה, וניתן למצוא כמה וכמה סוגים שונים ומומלצים של "שומרי חנייה" מסוג זה כיום. במיוחד בבתי עסק ומפעלים, קיים צורך לשמור על מקומות חנייה עבור עובדים מסוימים (במיוחד בדרגים גבוהים יחסית). מחסום חניה הוא הדרך הפשוטה, האלגנטית, הזולה והבטוחה לשמור על מקום החניה, כך שרק לבעל הרכב שאמור לחנות באותה חנייה אכן תהיה גישה אליה. גם כן, אביזר יחסית זול, נוח ופשוט להתקנה, אשר פותר ברגע בעיות רבות. שווה בהחלט בדיקה.

4 צפייה בגלריה
מחסום חניה
מחסום חניה
מחסום חניה
(צילום: שרפים מערכות מיגון)


מוגש מטעם: שרפים מערכות מיגון