נחשפנו למיזם חדש ומרגש של זוג צעיר, שמצא את עצמו בהכנות לחתונה והבין שלא הכל חייב להיות יקר. יחד הם הקימו את אתר הזמנות לאירועים בו תוכלו לבחור עיצובים מיוחדים להזמנה לחתונה שלכם בעלות של 99 ₪ בלבד! נפגשנו עם ליאת ואלמוג לשיחה בה שיתפו אותנו במיזם שלהם ובמטרה החשובה בעקבותיה בחרו לעסוק בתחום.
הכירו את אלמוג וליאת- מייסדי אתר הזמנות לאירועים
אלמוג וליאת, הם זוג צעיר שהחליטו לקחת את הקשר שלהם שלב אחד קדימה ובחרו להינשא זה לזו. כשהתחילו להתכונן לחתונה, הבינו כמה המשימה לא פשוטה, מאתגרת ובעיקר מאוד יקרה.

1 צפייה בגלריה
ההכנות לחתונה
ההכנות לחתונה
ההכנות לחתונה
(צילום: Asdrubal luna on Unsplash)

"התחלנו כמו כל זוג לחפש אולם אירועים מכובד שיארח אותנו ביום המאושר בחיינו. רוב האורחים שלנו גרים באזור הדרום לכן התחלנו את החיפושים באזור זה. עברנו מעל ל-15 אולמות ללא הצלחה, חלק מהאולמות היו יקרים מידי וחלקם היו ברמה נמוכה. אחרי הרבה חיפושים בסוף מצאנו את האולם המושלם. כשחשבנו שזה הסוף הבנו שאנחנו רק מתחילים, עכשיו צריך למצוא צלם, איפור ושיער, DJ ועוד אטרקציות, כל ספק ששמע את המילה חתונה או כלה – המחיר ישר עלה. מדובר בהרבה כסף לזוגות צעירים בתחילת דרכם. בקיצור, הבנו שהבעיה כאן רקובה מהשורש, הרי אין סיבה שחתן וכלה ישלמו יותר מפי שתיים על שירות שניתן לאדם אחר, שאין לו חתונה על הראש. אבל לא הייתה לנו ברירה.
לאורך כל התקופה חשבנו איך כל הזוגות עוברים את מה שאנחנו עוברים, משלמים סכומים יקרים ומבזבזים הרבה זמן על אירוע של ערב אחד וחשבנו איך נוכל להקל על הזוגות אפילו במעט, שם עלתה לנו המחשבה ליצור מיזם שכל כולו מוקדש לעולם האירועים, מתוך מחשבה ורצון אמיתי להקל על הזוגות ועל ההוצאות שסביב החתונה, וכך פתחנו את אתר "הזמנות לאירועים". שנותן מענה מקצועי לעיצוב הזמנה לחתונה זולה במהירות ואיכות ללא פשרות."
מה הייתה מטרת המיזם?
"אנחנו רוצים לעשות שינוי קטן ואפילו במעט בעולם האירועים. בחרנו להנגיש את עיצוב ההזמנות לחתונה ולשאר האירועים המשמחים – חינה, ברית, בר מצווה וכדומה לכולם וכך הקמנו את אתר הזמנות לאירועים שמציע מעל ל-150 עיצובי הזמנות שונים במחירים שמותאמים לכל כיס – בין 89 – 99 ₪."
אז איך זה עובד בעצם?
"את האתר בנינו בצורה פשוטה ונגישה גם למי שקצת מתקשה עם הטכנולוגיה. מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר, לבחור את סוג האירוע שלכם (חתונה, חינה..) ובתוך הקטגוריה לבחור את ההזמנה שהכי אהבתם. אנחנו מעצבים את ההזמנות שלנו בקפידה כדי שיהיו מושלמות ומגוונות, אז כל אחד ימצא את ההזמנה שהוא אוהב. לאחר מכן תצטרכו למלא את הפרטים שלכם בטופס פשוט שיצרנו ולבסוף לשלם בביט או באשראי. כל התהליך לוקח 5 דקות בממוצע.
לאחר התשלום אנחנו עוברים על ההזמנה שלכם ומוודאים שכל הנתונים שהזנתם נכונים, ההזמנה עוברת למעצבת שלנו ואנחנו משתדלים תוך שעה לשלוח לכם סקיצה לאישור ההזמנה ותיקון במידת הצורך. לאחר האישור תקבלו קובץ להדפסה בבית דפוס ותמונה מעוצבת של ההזמנה שלכם עם רקע מיוחד שאותו שולחים לאורחים בוואטסאפ. הרי היום כבר לא מדפיסים הזמנות כמעט, הכל עבר לוואטסאפ בצורה דיגיטלית, שזה מצוין כי ככה גם הזוג חוסך כסף על הדפסות וגם יש פחות פסולת בעולם. אתם מקבלים את המוצר ברמה הגבוהה ביותר, עם שירות אישי וחם במחיר נמוך."
בחרו את ההזמנה לחתונה שלכם כעת
אז אם אתם חוגגים חתונה או כל אירוע משמח אחר, אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר הזמנות לאירועים ולבחור את ההזמנה שלכם. אנחנו בטוחים שתהנו משירות מעולה והזמנה מיוחדת.
לאתר הזמנות לאירועים - https://invitations.co.il/
טלפון – 055-9593246
מוגש מטעם invitations