לפני הכל - התאמה פונקציונלית של ארונות מעוצבים
בעת בחירה של ארונות לבית ובפרט בעת בחירת ארונות מעוצבים, הרי שעלינו לקחת בחשבון כי התאמה פונקציונלית היא דבר חשוב מאוד - לא פחות חשוב מההתאמה העיצובית החיצונית של הארון. זהו חלק בלתי נפרד מהעניין על מנת שנוכל לוודא כי השימוש בארון יהיה לנו נוח ומהנה. לכן, עוד לפני שנתחיל לבחור עיצוב - עלינו להכיר פרטים טכניים מסוימים על הארון, כמו למשל מידות הארון, אותן נצטרך להתאים לגודל החדר הייעודי וכמובן גם לצרכי השימוש שלנו.

1 צפייה בגלריה
ארונות מעוצבים
ארונות מעוצבים
ארונות מעוצבים
(צילום: FREEPIK)

התאמת ארונות מעוצבים לחדר
בחירת ארון מעוצב כמובן אמורה גם להתאים לנימה העיצובית בחדר בו נרצה להציב אותם. באופן כללי, מומלץ להיעזר בהמלצה של מעצב פנים מקצועי, אך אם נבחר לעשות זאת לבד בכל זאת - הרי שעלינו לשים לב לצורה בה הארון משתלב בחדר. נרצה תמיד להתאים את החומרים מהם הארון עשוי, את הצבע שלו, ואת הגודל לשאר האלמנטים העיצוביים הקיימים. כך לדוגמא, אם החדר שלנו מעוצב בסגנון מינימליסטי - ארונות מעוצב מעץ לא יהיו בחירה כל-כך מומלצת.

חשוב לא פחות - איכות הארון
ניתן למצוא היום מגוון רחב מאוד של ארונות מסוגים שונים, חלקם איכותיים יותר וחלקם איכותיים פחות. תמיד נרצה לבחור ארון איכותי שעשוי מחומרים עמידים ואמינים, מאחר ולא מדובר רק בארון מעוצב שישדרג את החדר בו נתקין אותו - אלא גם כי מדובר בבחירה שתשמש אותנו לאורך תקופת זמן ממושכת. בחירת הארון הנכון תוכל לשמש אותנו רבות לאורך שנים, ולכן נרצה לתעדף בחירה של ארונות איכותיים ככל הניתן, גם אם זה אומר שהעלות שלהם תהיה גבוהה יותר. בכלל, ניתן להגיד כי בחירת ארון מעוצב לחדר זו השקעה לכל דבר ועניין.


בחירת ארון מעוצב מוסיפה המון לחלל בו נציב אותו, ולכן עלינו לדעת איך עושים זאת נכון. זו הסיבה לכך שהחלטנו להסביר לכם בכתבה זו כל מה שצריך לדעת על בחירת ארון מעוצב לחדר מ-א' ועד ת'. ניתן למצוא היום מגוון רחב מאוד של ארונות בעיצובים שונים, ועלינו לוודא תמיד כי נרכוש ארון מעוצב ויפה, אך גם כזה שהוא עמיד ומיוצר על ידי יצרן מקצועי ואמין.

מוגש מטעם: עץ גרין