אטרקציות תיירותיות מובילות באתונה
הפסיפס התיירותי העשיר של אתונה, יכול להתאים לכל סוג של חופשה, בין אם מדובר בחופשה זוגית ביוון, חופשה משפחתית עם ילדים בכל גיל או טיול מאורגן ליוון מטעם מקום העבודה וכדומה, כאשר בין האטרקציות המובילות הממתינות לכם ברחבי אתונה תוכלו למצוא את:
• גבעת האקרופוליס - אחד מאתרי התיירות הפופולאריים ביותר ביוון. גבעת האקרופוליס היא אתר מורשת עולמית והיא ממוקמת במרכז ההיסטורי של אתונה העתיקה בגובה ממוצע של 150 מטרים מעל פני הים והיא מאכלסת בשטח מספר "אייקונים" תיירותיים מהעת העתיקה, וביניהם הפרתנון. במקום פועל עם מוזיאון האקרופוליס בו מוצגים מאות ממצאים ארכיאולוגיים המספרים את סיפורה של יוון העתיקה.
• גבעת פילופאפוס - גבעה תיירותית נוספת הממוקמת דרומית מערבית לאקרופוליס. גבעה זו משמשת בעיקר כנקודת תצפית לנוף פנורמי של אתונה הכולל גם את גבעת האקרופוליס וגם את העיר רחבת הידיים שנמצאת למרגלות הגבעה.
• אגורה העתיקה – אתר תיירות ארכיאולוגי נוסף הממוקם באזור של אתונה העתיקה, המשלב בתוכו שרידים ארכיאולוגיים של מקדשים ותיאטראות.
לצד האתרים הנ"ל, תוכלו ליהנות מרשימה מגוונת של למעלה מ-50 מוזיאונים בנושאים שונים, עשרות מרכזי תיירות הממוקמים ברחבי העיר, חופי רחצה תיירותים ושפע של מסעדות, טברנות מקומיות, מרכזי קניות ומתחמי בילוי אל תוך הלילה.

1 צפייה בגלריה
מלונות מומלצים באתונה
מלונות מומלצים באתונה
מלונות מומלצים באתונה
( צילום: SUTTERSTOCK)

מלונות באתונה
כבירת יוון ואחת מהערים המתוירות ביותר במדינה, אתונה מאכלסת בשטחה מספר גדול של מלונות הכולל בתוכו מלונות גדולים ומפוארים לצד מלונות בוטיק יוקרתיים. חלקם של בתי המלון באתונה, ממוקמים במרכז העיר ובסמיכות למוקדי התיירות המודרניים, כאשר חלק מצומצם יותר מבתי המלון של אתונה, ממוקמים באזורים הנושקים למרחבי הטבע הירוקים והפסטורליים שיש לעיר להציע. כמו כן, תוכלו ליהנות מרשימת מלונות הממוקמים לאורך רצועת החוף באזור הפרברים הדרומיים של אתונה.
מלונות מומלצים באתונה
אם גם אתם חולמים על חופשה מפנקת באתונה בזמן הקרוב, אנו ממליצים לכם להתרשם מאחד מהמלונות המומלצים הבאים:
מלון ברמת דירוג של 4 כוכבים הממוקם במרחק של 800 מטרים בלבד מגבעת האקרופוליס. בשטח המלון, תוכלו ליהנות מחדרי אירוח מרווחים ומאובזרים, כאשר חלק מיחידות האירוח במלון משקיפות לאקרופוליס, ובחדרי האירוח האקסקלוסיביים יותר ממין לכם גם אמבט ספא וחמאם. מתקני המלון כוללים מסעדה הממוקמת בקומה גבוהה יחסית עם נוף לאקרופוליס, וזאת לצד מועדון בריאות, מרכז כושר ומספרה. הקרבה האידיאלית לאקרופוליס, מאפשר לאורחי המלון ליהנות גם מקרבה לאזור הפאלקה ורובע מונסטיראקי הנחשבים למוקדי בילוי תוססים.
מלון מעוצב הממוקם בסמוך לתחנת המטרו מונסטירקאי. בשטח המלון, תוכלו ליהנות מחדרי אירוח מעוצבים המשלבים בתוכם חדר רחצה מודרני, מסך טלוויזיה שטוח וריהוט מעוצב, בנוסף, לחלונות גדולים המאפשרים כניסה של אור טבעי ומופלא אל חלל החדר, כאשר חלק מהחדרים צופים לאקרופוליס. בין מתקני המלון תוכלו ליהנות משטח גג עם תצפית לגבעת האקרופוליס המשלב בתוכו בר ישיבה פתוח תחת כיפת השמיים. בנוסף, תוכלו ליהנות ממסעדת המלון הממוקמת על גבי טרסה פנורמית עם תצפית נוף לאקרופוליס. המלון ממוקם במרחק הליכה של 5 דקות מכל מוקדי הבילוי וחיי הלילה התוססים של אתונה, וביניהם, אזור ה-פסירי, אזור מונסטיראקי ואזור הפלאקה.
מלון הממוקם במרחק של 3 קילומטרים מגבעת האקרופוליס ובסמוך לתחנות מטרו ורובע העסקים של אתונה. המלון משלב בתוכו מרכז ספא וחדר כושר הפועל מסביב לשעון במתכונת של 24/7, כאשר כל אחד מחדרי האירוח בשטח המלון הינם חדרים מרווחים ומהודרים המשלבים בתוכם חדרי רחצה משיש ופינות ישיבה עם ריהוט אקסקלוסיבי. בין מתקני המלון תוכלו ליהנות מבריכת שחייה בגודל של 120 מ"ר ומסעדה אופנתית ועטורת פרסים הממוקמת בקומה ה-10 של המלון עם נוף ישיר ל-פרתנון שבגבעת אקרופוליס. האזור התיירותי של אתונה העתיקה, אזור הפלאקה, ממוקם במרחק של 1.5 ק"מ מהמלון.
מלון הממוקם בכיכר סינטגמה התיירותית, אל מול הגנים הלאומיים. בשטח המלון, עומדים לרשותכם חדרי אירוח מרווחים באבזור מודרני, כאשר בחדרי דלוקס תוכלו ליהנות גם ממרפסת נוף הצופה לגנים הלאומיים, לגבעת הליקבטוס ולבניין הפרלמנט של אתונה. במסעדת המלון, תוכלו ליהנות מארוחות בוקר עשירות בסגנון אמריקאי, תפריט בסגנון א-לה קארט בצהריים ובערב, וזאת לצד כיבוד קל ומשקאות המוגשים לאורחי המלון בבר הממוקם בטרקלין הלובי. המלון עצמו ממוקם במרחק של 10 דקות הליכה מגבעת האקרופוליס ומהרובע המסחרי ארמו.
מלון ברמת דירוג של 4 כוכבים הממוקם בלב אתונה ובמרחק של 200 מטרים בלבד מכיכר סינטגמה. בשטח המלון, ממתינות לכם סוויטות מפנקות לצד חדרי אירוח אלגנטיים בעיצוב מודרני ובשילוב רצפת עץ. כל חדרי האירוח במלון משלבים בתוכם חדר רחצה עם אריחי שיש וערכת טיפוח אישית לכל אורח/ת של מוצרי טיפוח אורגניים. בשטח המלון, ממתינה לכם גם בריכת גג עם תצפית נוף לעיר, וזאת לצד מסעדה הממוקמת בקומה העליונה של המלון ובר ישיבה נוסף עם תצפית לנוף הפנורמי של גבעת האקרופוליס. אורחי המלון יכולים ליהנות גם מאזור טרקלין בסגנון רטרו המשלב בתוכו בר קפה לצד יצירות אמנות. כמו כן, פועלת במלון מסעדת ביסטרו המתמחה במטבח הים תיכוני בקומת הקרקע. מיקומו האסטרטגי של המלון, מאפשר לאורחים להגיע ברגל לאזור הפאלקה הציורי ושוקק החיים.
מלון בדירוג 5 כוכבים הממוקם במרכז אזור ה-פלאקה מול גבעת האקרופולקיס. בשטח המלון, עומדים לרשותכם חדרי אירוח מרווחים ברמת אבזור גבוהה ומפנקת, כאשר חלק מהחדרים מאפשרים לאורחים ליהנות מנוף ישיר לגבעת האקרופוליס. כמו כן, המלון מתאפיין ברמת שירות המותאמת אישית לציבור האורחים, והוא משלב בתוכו בריכת גג מרהיבה ביופייה, שלצידה, מסעדה המתמחה בנפלאות המטבח הים תיכוני.

מוגש מטעם: ויוטו יוון