הרי אתם תרצו לדעת כי הדייט יהיה כמו שתמיד רציתם, ובסופו גם תתפתח זוגיות מעולה. עם זאת עליכם לקחת בחשבון כי יש נושאים שאין עליהם תשובה חד משמעית שתהיה ברורה.
מי צריך לשלם בדייט הראשון, ובכלל? זוהי שאלה שבוודאי יצא לכם לשאול את עצמכם. הרי לא תרצו להגיע למצב שבו התשלום הופך להיות לסוגייה שעשויה לפוצץ את הדייט כולו. שמענו לא מעט סיפורים על אנשים שיצאו לדייט וכל אחד מהם חשב משהו אחר לגמרי. במציאות של היום לשאלה הזאת יש כמה תשובות, ומוטב כי תכירו את כל האפשרויות.
2 צפייה בגלריה
קליקופיד
קליקופיד
קליקופיד
(צילום: קליקופיד)
התשלום בדייט הראשון לפי מה שנהוג, נדגיש כי אין בכך חובה אמיתית, הגבר הוא זה שמשלם בדייט הראשון. המטרה היא להראות ג'נטלמניות כלפי האישה, דבר שהפך להיות מקובל עם השנים. עם זאת מוטב לגבר לגלות רגישות כאשר הוא משלם את החשבון. שימו לב לתגובה של האישה כאשר אתם מציעים לשלם את החשבון. מוטב כי האישה תראה סימנים שהיא מכבדת את הרצון הטוב שלכם, דבר שעשוי להביא לפגישה נוספת. אם האישה מתנגדת באופן נחרץ תוכלו כמובן לחלק את התשלום חצי בחצי. ישנן נשים עצמאיות שלא רוצות שהגבר ישלם עליהן בדייט הראשון. אך אל תיתנו לנושא של התשלום להעסיק אתכם יתר על המידה, תהנו מהארוחה המשותפת.
התשלום לאחר הדייט הראשון יש גברים שממשיכים לשלם גם אחרי הדייט הראשון כי כך הם מרגישים טוב עם עצמם. אך אל תשכחו כי המטרה היא להיות בזוגיות ארוכת טווח, בזוגיות ארוכה הגבר יתקשה לשלם בכל פעם שיוצאים למסעדה. חשוב למצוא איזון מסוים שלא יכביד על הגבר, אך גם יספק לאישה את המקום שלה. יכול להיות שעם הזמן האישה תימנע מיציאות משותפות רק בגלל שהיא מרגישה לא בנוח. לכן לשאלה מי צריך לשלם בדייט הראשון, ובכלל? יש כמה פנים וכמה אפשרויות. אל תאפשרו לסוגיה הספציפית הזאת להיות סוגיה שתקשה עליכם את היציאה המשותפת. ברגע שיש הסכמה או הבנה בין בני הזוג תוכלו לכייף האחד עם השנייה מבלי לחשוב על העניין הזה.
2 צפייה בגלריה
קליקופיד
קליקופיד
קליקופיד
(צילום: קליקופיד)
לא תמיד חייב לאכול בחוץ לרוב הסוגייה של התשלום צצה כאשר יוצאים לארוחה משותפת ביחד. ברור כי ישנה חשיבות לצאת לארוחות משותפות במסעדות או בכל מקום אחר. עם זאת בגלל שהנושא של התשלום עשוי להיות נושא רגיש מוטב כי תנסו להנות גם בדרך אחרת. תוכלו להכין את האוכל בבית, מדובר על זמן איכות מעולה האחד עם השנייה. בנוסף תוכלו לחשוב על כל מיני יציאות אחרות שלא בהכרח כרוכות בתשלום כזה או אחר. ברגע שהדברים יהיה מאוזנים בצורה הנכונה לא תהיה סיבה שהנושא של התשלום יהווה מכשול כל כך רציני.
תדברו האחד עם השנייה התקשורת בין אנשים שיוצאים האחד עם השנייה היא קריטית מאוד להצלחה עתידית. אם אינכם מרגישים בנוח זה עם זה, מוטב כי תנסו להבין מה מונע מכם לשאול שאלות חשובות. זוהי לא בושה לדבר על הנושא של התשלום, בטח אם אתם משתפים בכל הדברים שמפריעים לכם. לרוב כאשר תשתפו את הצד השני תוכלו לראות כי ניתן להגיע להסכמות בקלות. אין דבר יותר מבאס מאשר לדעת כי זוגיות הסתיימה על העניין הזה. תמיד טוב לנסות לראות מי נמצא בצד השני, ולבצע את ההתאמות על פי מה שקורה בפועל.