הנוחות של הדור החדש
סמוס גלייד הצליחה להתמודד עם האתגר ליצירת נעליים וסנדלים באיכות יוצאת דופן, קלים ובמחירים מפתים בעזרת טכנולוגיה מתקדמת. "המטרה שלנו היא לספק הקלה לכאבים פיזיים נמשכים", מסבירה החנות. גלו כיצד הם מתקדמים בכדי להציע חוויה כמעט כמו ללכת על ענן.
בחירה המתמקדת בנוחות
לדברי סמוס גלייד, בחירת נעליים נעשית לרוב על פי האסתטיקה ומגמות האופנה. אך לאחר שנים של הליכה שגויה, התחילו להתפשט בעיות פיזיות במקומות כמו בברכיים, הגב ובכפות הרגליים. דן לוג'יה, שותף מייסד של סמוס גלייד, מסביר כיצד החנות שלהם מחדשת עדיפויות ומשם את הנוחות לראש סדר העדיפויות.
2 צפייה בגלריה
חוויית נעליים
חוויית נעליים
חוויית נעליים
(צילום: יח"צ סמוס גלייד)

המהפכה של הרגליים
הסיפור המסחרי של סמוס גלייד מבוסס על האתגר שהם הציבו לעצמם: ליצור כפכפים ונעליים קלות המספקות תמיכה מתמשכת לרגליים ולגוף לאורך כל היום. "אנו פונים לאנשים שסובלים מתסמין כמו דורבן ברגל, כאבי ברכיים ועייפות כתוצאה מהמשא שהם סוחבים כל היום", הם מסבירים.
גישה שונה בתעשיית ההנעלה
סמוס גלייד הצליחה להגיב על ידי הצעת נעלי נוחות באיכות, וזאת במחירים יותר סבירים. "גילינו שבשוק הישראלי ההיצע הוא מאוד מצומצם וכאשר יש מוצר איכותי ואורתופדי, המחירים הם מאוד גבוהים", הם מסבירים.
טכנולוגיה לשיפור הנוחות
המפתח להצלחת סמוס גלייד הוא השילוב של טכנולוגיה של כרית אוויר בסוליית הנעליים, המספקת תמיכה מתמשכת לרגליים ולגוף. הם מתייחסים בפרט לאנשים שעוברים שעות רבות מעמידים או בתנועה תדירה. "אנו מקבלים פניות מאנשים הסובלים ממגוון בעיות כמו דורבן ברגל, כאבי ברכיים ועייפות כתוצאה מהעומס המתמשך על הרגליים", הם מסבירים.
נעליים נוחות במחירים נגישים
סמוס גלייד הצליחה לשלב בין איכות, טכנולוגיה ומחירים סבירים, שילוב שלא נפוץ בשוק הנעלה הנוכחי.

2 צפייה בגלריה
חוויית נעליים
חוויית נעליים
חוויית נעליים
(צילום: יח"צ סמוס גלייד)

האזנה לצרכי הלקוחות
המייסדים, דן לוג'יה ונתן טוויטו, גילו שתעשיית הנעלה בישראל מתמקדת בעיקר באופנה. זו הסיבה שהם בחרו לשנות את העדיפויותיהם ולהציע נעליים שתרמו לראשית רשימת העדיפויות: הנוחות. זה מאפשר לכל אדם ללכת ממקום למקום מבלי לחשוב על כאבים.
חווית לקוח בלתי רגילה
סמוס גלייד יצרה חווית לקוח ייחודית באופן מקוון, עם מגוון של נעליים נוחות זמינות באתר שלהם. הם מתכוונים גם לפתוח חנות פיזית, כדי להציע ללקוחות את האפשרות לנסות ולגלות את הנוחות של נעליהם.
העתיד של נוחות הרגליים
סמוס גלייד ממשיכה לחדש, חוקרת באופן תדיר טכנולוגיות חדשניות כדי לשדרג עוד יותר את נוחות הנעליים שלהם.
הפוך לאדם שמרגיש את ההבדל
במאמץ לשנות את עולם הנעלה, סמוס גלייד מצליחה לשלב את המילים "נוחות" ו"סטייל". כל הכפכפים והנעליים המצוינים בחנות מיועדים לאנשים שמחפשים חוויה ייחודית שמתמקדת לראש ולרגליים. החנות חושבת יותר מעבר לאסתטיקה, ומצליחה למצוא את האיזון המושלם בין המראה הטרנדי לבין הנוחות המרבית.



מוגש מטעם סמוד גלייד