"בסימן טוב בן בא לנו" ובשעה טובה ומוצלחת נסיך הצטרף למשפחה. בין אם הוא בכור או בן זקונים, על הבית כולו שורה הברכה. זוהי תקופה מרגשת ומאתגרת שבה לא מובן מאיליו לתכנן ולארגן אירוע שלם בזמם קצר, בין לילות ללא שינה, תוך כדי החלמה של היולדת ובמקביל לטיפול ברך הנולד.
כל ברית, ובמיוחד כזו המתקיימת בבית כנסת, היא אירוע ייחודי ומורכב, שיש לקחת בו הרבה שיקולים מיוחדים שאינם באים לידי ביטוי בשמחות אחרות. אחרי הכל, שלא כמו בחתונה, בר-מצווה או בת-מצווה, כאן חתן השמחה הוא בסך הכל בן כמה ימים, ויחד אתו חוגגת אימו שבעצמה עדיין מתאוששת מהלידה.

2 צפייה בגלריה
צילום ברית מילה
צילום ברית מילה
צילום ברית מילה
(צילום: סטאס מוזיקוב)

לכן, הבחירה של צלם לברית, היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שתצטרכו לקחת בחשבון. זהו אירוע חד-פעמי עם רגישויות ייחודיות, שלא כל צלם יודע להתחשב בהן. בכדי להקל עליכם בתהליך הבחירה וההכנה של הצלם לקראת האירוע, בחרנו לחלוק עמכם את הדגשים החשובים ביותר לכך מתוך הניסיון הרב והידע שצברנו.

הניסיון שהופך כל אתגר להזדמנות

בבית כנסת קיימת אווירה מיסטית המורכבת משילובם של הארכיטקטורה המיוחדת, התאורה, האקוסטיקה, ההיסטוריה של המקום ותחושת הקדושה שאופפת אותו. המטרה שלנו כצלמים אמנים, היא ללכוד את הקסם הזה ולהעביר אותו מבעד לעדשה, כך שהתמונות המתקבלות יגרמו לכם להתרגש ולחוות את הרגע כל פעם מחדש בכל פעם שתסתכלו עליהן.
שיטוט קצר בגלריית התמונות שלנו, יגלה לכם שאין כמעט בית כנסת בארץ שאנו לא מכירים. בין אם זה בית כנסת שצילמנו בו פעמים רבות, או בין אם זה אחד שבו אנו מבקרים בפעם הראשונה, אנו תמיד מקפידים להגיע אליו מוקדם כדי להתוודע למאפייני המקום בשטח. תוכלו לראות שאנו יודעים להוציא מכל אחד מהם את המיטב – מכירים את הזוויות הנכונות, מכירים את האתגרים, האילוצים והיתרונות שבכל אחד מבתי הכנסת.

2 צפייה בגלריה
צילום ברית מילה
צילום ברית מילה
צילום ברית מילה
(צילום: סטאס מוזיקוב)

ואכן, צלם לברית בבית כנסת אינו דבר של מה בכך. חלק גדול מהאווירה הרוחנית השורה בו, נוצרת הודות לארכיטקטורה מתוחכמת העושה שימוש במוטיבים של אור וצל, ואקוסטיקה שמעצימה את קולות הפיוטים והתפילות. בדיוק כאן הניסיון הרב של הצוות שלנו באירועים מסוג זה מגיע לידי ביטוי. מתוך ניסיוננו העשיר, פיתחנו שיטות ייחודיות המותאמות לצילום בבית כנסת ומשמרות את האפקטים האלו, בין אם זה צילום באור טבעי ללא שימוש בפלאש המאפשר את התאורה האותנטית במקום, או הקלטת סאונד איכותית ומקצועית בעת צילום וידאו, המתגברת על אפקט ההד הבעייתי הנוצר עקב צורת המבנה.
אך למה להכביר במילים? אם תמונה שווה אלף מילים, הגלריות שלנו בהחלט מדברות בעד עצמן ואתם מוזמנים להתרשם ולשפוט בעצמכם.

מצוינות בשירות היא ערך עליון

אולם ערך המוסף של צוות צילום מקצועי ומנוסה בבריתות מתבטא בהרבה מעבר להתאמת הצילום למבנה בית הכנסת. צוות כזה צריך להכיר ולהיות מודע היטב גם לרגישויות הנובעות מהאופי והדינמיקה הייחודיים לאירוע זה. פיזור הקהל בין עזרת הגברים והנשים למשל, או הצפיפות הרבה הנוצרת בזמן טקס החיתוך עצמו מהווים אף הם אתגרים לא פשוטים. שיטת הצילום הייחודית שפיתחנו נותנת מענה גם להם, ועל ידי התקנת מצלמות נוספות במיקומים שונים בבית הכנסת, אנו מסוגלים לתפוס כל רגע ורגע מן האירוע ולאפשר לכם בעלי השמחה והאורחים להנות ממנו באופן מלא.
אך מעל לכל אלו, אנו נותנים חשיבות עליונה לחוויית השירות והיחס האישי לכם בעלי השמחה. הצוות שלנו, בהנהלת סטאס מוזיקוב, עבר הכשרת שירות ייחודית ששמה את הדגש על נתינת תשומת לב לכל רגישות וצורך שלכם, ובעיקר אלו של התינוק והיולדת בתקופה מרגשת ועדינה זו.
מתוך כך, אחד מהמרכיבים אותם אנו מעניקים במסגרת צילום האירוע, הוא הקדשת זמן צילום פרטי למשפחה, עוד לפני הגעת האורחים, כדי ללכוד את הרגעים הראשוניים והאינטימיים של ההורים עם הרך הנולד, בתמונות שיישארו כמזכרת מרגשת לנצח. בנוסף, אנו מקפידים לאורך כל יום הצילומים להשתמש באור טבעי בלבד, ללא פלאש שעלול להזיק לעיניו של התינוק הרך, ולדאוג לנוחות מלאה של האם מתוך התחשבות בכך שהיא עדיין מתאוששת מהלידה, ומתאימים את הצילום לצרכיה ומגבלותיה (למשל צילום בישיבה). כל זאת בסבלנות ועדינות אין קץ ואווירה אינטימית וטבעית בה אנחנו רק מדגישים את האיכויות שאתם כבר מביאים עמכם. כחלק ממצוינות השירות, תקבלו מאיתנו את כל ההדרכה הנדרשת, ההמלצות והטיפים ללא כל עלות נוספת, תוך זמינות גבוהה במיוחד לצילומים בהתראה קצרה הודות לצוות הגדול שלנו.
לסיום, אנו מאחלים לכם מזל טוב, הרבה בריאות ונחת, ומחכים לחלוק עמכם את הרגעים המרגשים האלו.