יש לא מעט עניינים לא פתורים שצריך להביא על סדר הדברים כמו הרכוש המשותף, המשמורת על הילדים, הסדרי המפגשים איתם ועוד. באופן כללי, תהליך גירושין הוא תהליך מורכב ולא פשוט כלל, ולכן נצטרך עורך דין גירושין מקצועי שיוכל לייצג את האינטרסים שלנו על הצד הטוב ביותר ולוודא כי נקבל בדיוק מה שמגיע לנו במסגרת התהליך. אז איך נוכל לבחור עורך דין גירושין מומלץ? על כך ועוד החלטנו להסביר לכם במאמר הבא.
לפני הכל - רישיון והסמכה
כאשר מדובר בבחירת עורך דין גירושין, כמובן שלפני הכל נצטרך לשים דגש על בחירת עורך דין לפי הרישיון וההסמכה שלנו. כמובן, נרצה לבחור אך ורק עורך דין עם רישיון בתוקף, אך מעבר לכך - נצטרך לבחור גם עורך דין מנוסה, עם הסמכה בלעדית בתחום הגירושין. שימו לב, קיימים עורכי דין שעברו הסבת מקצוע מתחום התמחות בלעדית אחד לאחר, ואילו נרצה לוודא כי אין זה המקרה, וכי עורך הדין איתו אנו בוחרים לעבוד הוא באמת בעל ניסיון מוכח ומעמיק בכל הנוגע לתהליכי גירושין, דיני משפחה וכל מה שביניהם.

1 צפייה בגלריה
כל הטיפים לבחירת עורך דין גירושין מומלץ
כל הטיפים לבחירת עורך דין גירושין מומלץ
כל הטיפים לבחירת עורך דין גירושין מומלץ
(צילום: FREEPIK)

אחוזי הצלחה - סיפורים של לקוחות מרוצים
אמנם דיני המשפחה זהו תחום די עדין, שלא תמיד קל לאמוד את ההצלחות של עורכי הדין העוסקים בו לפני פסקי דין - אך בכל זאת חשוב מאוד לבחור עורך דין לפי אחוזי ההצלחה שלו. נוכל לחפש לשם כך המלצות של לקוחות ברחבי הרשת להם אותו עורך הדין אשר אנו מעוניינים בשירותיו סייע להם לאורך תהליך הגירושין שלהם, ונוכל גם לחפש פסקי דין ברחבי הרשת בהם שמו מופיע.
כימיה ותקשורת
כימיה ותקשורת הם חלק בלתי נפרד מביצוע הבחירה הנכונה של עורך דין גירושין. באופן כללי, תהליך גירושין אינו פשוט כלל, ואילו המורכבות האדירה שלו יכולה בהרבה מאוד מקרים לגרום לכך שנצטרך להיעזר בשירותיו של עורך הדין אותו נבחר לאורך תקופה ארוכה מאוד, לעיתים אף לאורך שנים. לכן, מוטב שנבחר איש מקצוע שבאמת נוכל לסמוך עליו, אחד כזה שאנו מרגישים כי הוא באמת קשוב לכל הצרכים והאינטרסים האישיים שלנו, וכי הוא באמת שם אותם בראש מעיינותיו. על מנת להבין אם אתם באמת "מתחברים" לעורך דין מסוים בו אתם מעוניינים, כדאי לקבוע פגישת ייעוץ ראשונית שאינה מחייבת.

מוגש מטעם: לביא נעים - משרד עורכי דין