החלטנו לערוך קרב בין שני הענקים הללו כדי להכריע מי הכי מתוק ואת מי אנחנו הכי אוהבים לאכול! הצטרפו אלינו לקרב מעניין ומתוק במיוחד.
מתחרה מספר אחד: סירופ מייפל
כפי שציינו את סירופ המייפל ניתן לפגוש בשתי גרסאות: האחת אורגנית והשנייה קנויה ומתועשת. בשני המקרים מדובר בסירופ טעים מאוד. לסירופ המייפל יש טעם עמוק ומיוחד שאינו דומה או מזכיר שום טעם אחר, הוא הרוויח ביושר את האהבה שלנו, בפרט על מאכלים מסוימים, הבה נסקור את המאכלים ששייכים לענק המתוק הזה:
עוגת מייפל ממכרת
עוגת מייפל היא אחת העוגות הכי טעימות שיש וזה ממש לא במקרה. גם כאן, ממש כמו בפנקייק, הספוג של העוגה סופח לתוכו את סירופ המייפל, אפילו נגזים ונאמר שותה אותו בשקיקה. חוץ מטעם המייפל העמוק אשר משתלט באלגנטיות על הספוג של העוגה, נשאר גם ציפוי דק של סירופ מייפל על חלקה העליון. אם לא הרגשתם שמספיק מתוק לכם הספוג, תוכלו ממש ליהנות מהחלק העליון!
פנקייק בסירופ הכי הכי
כמיטב המסורת כאשר מוגש פנקייק לשולחן הסירופ הראשון שיוגש לצידו הוא סירופ מייפל ולא בכדי. טעמם של השניים משתלב בהרמוניה נהדרת והם מחמיאים אחד לשני כמעט כאילו נוצרו לשם הזיווג המצוין הזה. אפילו אם אין לכם שום תוספת חוץ מסירופ מייפל, הפנקייק האצילי יספוג את הסירופ לתוכו ויעניק לכם את הביס הכי מתוק והכי טעים שיש!
ופל בלגי מושחת
גם הוופל הבלגי ממש כמו הפנקייק אוהב לשחות בתוך סירופ מייפל. הפריכות שיש לבצק של הוופל, מקבלת בחום ובאהבה את הסירופ הענברי ישר אל תוך המשבצות העמוקות של הוופל. אז נכון שוופל מגיע גם עם רטבי שוקולד וקצפת, אבל בואו נודה על האמת – מהו וופל בלגי בלי סירופ מייפל? ופל עצוב ומשעמם... לכן, אי אפשר בלי הסירופ הכי טעים שיש על הוופל שלנו.
1 צפייה בגלריה
וופל בלגי
וופל בלגי
וופל בלגי
(צילום: pixabay)
מתחרה מספר שניים: מי סוכר
מי הסוכר ממש לא נשארים חייבים לסירופ המייפל, יש קינוחים שאי אפשר לדמיין אותם בכלל בלי הסירופ הכי שקוף וטעים שיש. הבה נסקור את הקינוחים המשגעים הללו:
ספינג' כמיטב המסורת
הקינוח המרוקאי אשר נהוג לאכול מיד עם צאת חג הפסח ישר אל תוך המימונה השמחה אינו מאכזב. נהוג להכין את הספינג' עם מי סוכר שניתן לטבול את הבצק המטוגן בתוכם ולהתענג על ביס מתוק וטעים במיוחד.
כנאפה מתוקה מתוקה
הכנאפה היא אחד הקינוחים שאי אפשר לאכול אותם ללא מי סוכר. שערות הקדאיף העטופות בחמאה מומסת אומנם ממותקות מעט, אך אחר כך מתווספת הגבינה אשר לה אין טעם מתוק כלל, לאחר שמבשלים או אופים אותה והיא הופכת לרכה ונימוחה, ואז מוזגים מעליה מי סוכר בנדיבות אשר מעניקים לה את טעמה הייחודי, הטעים והכה מתוק.
עוואמה: להתגלגל בתוך סירופ בסוכר
העוואמה הן סופגניות קטנות של בצק שמרים המגיעות אלינו מהמטבח הערבי, גודלן קצת יותר גדול משל גולה, טעמן ממכר במיוחד ועם צאתן מן השמן הרותח, (לאחר הספגתן בנייר סופג) מגלגלים אותן במי הסוכר. התוצאה – אי אפשר להפסיק לאכול אותן!
לסיכום, נראה כי שני המתחרים שלנו, כבודם במקומם מונח ונראה כי אף אחד לא הולך לשום מקום בזמן הקרוב. אנחנו נמשיך לזלול קינוחים עתירי סוכר עם סירופ מייפל ומי סוכר ונהנה מכל ביס!

מוגש מטעם: השף הלבן