גילוי מסיבות פשוט וקל
זיגו (https://zygo.co.il) הופכים את מציאת המסיבה המושלמת לקלה מתמיד. בעזרת "אירועים לפי מרחק", אתם יכולים לאתר בקלות אירועים ומסיבות בסמוך אליכם על גבי מפה. זה שימושי במיוחד עבור בליינים ספונטניים המעוניינים למצוא משהו קרוב מבלי לבצע חיפוש מקיף. האפליקציה מציגה את כל האירועים בהתבסס על מיקום המשתמש בזמן אמת, ומוודאת שלא תפספסו אף אירוע מרגש באזורכם.

1 צפייה בגלריה
זיגו מסיבות
זיגו מסיבות
זיגו מסיבות
(צילום: יחצ)

הממשק מאפשר לכם לסנן אירועים לפי מרחק, תאריך וסוג, מה שמקל על מציאת הדבר המדויק שאתם מחפשים. בין אם אתם במצב רוח למפגש רגוע או לפסטיבל ענק, מערכת הסינון החכמה של זיגו מבטיחה שהאפשרויות הרלוונטיות יהיו במרחק כמה הקשות בלבד.
בנוסף, כל רישום אירוע כולל מידע מפורט על המקום, הליינאפ וכל הדגשים החשובים. זיגו מעניקה לבליינים את היכולת לתכנן את הבילויים שלהם בקלות ובביטחון. הגישה הזו, הממוקדת במשתמש לגילוי אירועים מדגישה את מחויבותה של זיגו לפישוט חוויית חיי הלילה, והפיכתו לנגיש ומהנה יותר עבור כולם.
חווית אירוע אינטראקטיבית
האפליקציה החדשה של זיגו מציעה יותר מקניית כרטיסים בלבד; היא יוצרת חוויה אינטראקטיבית. בזיגו יש אפשרות להצטרף לפונקציית צ'אט ייעודית, המאפשרת לתקשר ישירות זה עם זה ועם מארגני האירוע. תקבלו תחושת קהילה, שכן אתם יכולים לשתף מסרים, לתאם הגעה ולדון באירוע בזמן אמת.
תכונת הצ'אט משפרת את חוויית האירוע הכוללת על ידי מתן פלטפורמה למשתמשים להתחבר לפני, במהלך ואחרי האירוע. בין אם מדובר בתיאום הגעה או פשוט שיתוף התרגשות, אינטראקציה זו מוסיפה רובד חברתי שחסר לעתים קרובות בפלטפורמות כרטוס רגילות. עבור מארגנים, זהו כלי רב ערך ליצירת קשר עם הקהל שלהם, מענה לשאלות ומסירת עדכונים.
למעשה, זיגו הופכת את תכנון האירועים לפעילות קהילתית, מה שגורם לנו להרגיש מחוברים ומעורבים מרגע רכישת הכרטיס. גישה אינטראקטיבית זו מבדילה את זיגו ומבטיחה שכל אירוע ירגיש כמו חוויה משותפת.
תשלומים מאובטחים ונוחים
זיגו מבטיחה שקניית כרטיסים למסיבות תהיה גם בטוחה וגם נוחה. האפליקציה תומכת במגוון שיטות תשלום, כולל Apple Pay, Google Pay, וכל כרטיסי האשראי המרכזיים.
כל הרכישות בזיגו מאובטחות, האפליקציה משתמשת בטכנולוגיות הצפנה מתקדמות כדי להגן על מידע רגיש, ומוודאת שכל רכישה תהיה בטוחה מפני איומים פוטנציאליים.
יתרה מכך, האינטגרציה החלקה של שיטות התשלום הללו בממשק האפליקציה הופכת את תהליך התשלום למהיר ונטול טרחה. משתמשים יכולים להשלים את הרכישות שלהם בכמה הקשות בלבד, מה שמאפשר להם להתמקד בהנאה מהאירועים שהם אוהבים.
רכישת כרטיסים אמינה
בזיגו אתם רוכשים כרטיסים ישירות ממפיקי האירועים הראשיים, מה שמבטיח שכל כרטיס מקורי ואמין. כך אתם יכולים לתכנן בביטחון את הבילוי שלהם מבלי לדאוג מהונאות כרטיסים.
שירות לקוחות מעולה
זיגו נותנת מענה בין אם מדובר בשאלה לגבי אירוע, בבעיות ברכישת כרטיסים או בפניות כלליות. המשתמשים מקבלים עזרה מהירה ומקצועית, מה שהופך את תהליך רכישת כרטיסים למסיבות לחסר דאגות.

מוגש מטעם: zygo