בימים אלו הקיץ עדיין נראה בשיאו, אך בשעות הערב כבר מתגנבת רוח קלילה וקרירה שרומזת בעדינות כי הוא מתקרב לסיומו. לצד זאת, מבשר מזג האוויר המשתנה גם על שנה חדשה שהולכת ומתקרבת ומביאה עמה ציפיות ותקוות רבות. בעבור רבים מאתנו, ראש השנה ולאחריו הוא מועד בעל סמליות רבה – רגע של התחלה חדשה, שאותה אנו רוצים לחגוג בצורה הטובה ביותר. ומה יותר טוב מלהתחיל את השנה בטעם טוב במיוחד עם חופשה אורבנית מושלמת?

4 צפייה בגלריה
(צילום: דנה פרידלנדר)

חוויה של בוטיק
התקופה הזו היא זמן מצוין ליהנות מחופשה מפנקת במיוחד, שתטעין אתכם באנרגיות לקראת השנה החדשה, וכשמחפשים פינוק אמיתי – בוטיק הוא התשובה. מלונות בוטיק מעניקים חוויית חופשה אינטימית וייחודית, ברמה גבוהה ועם יחס אישי מסור.
ברוב המקרים, מספר החדרים במלונות בוטיק הוא קטן בהשוואה למלונות הגדולים, כך שהאווירה היא שקטה ונעימה יותר והאורחים יכולים ליהנות מפרטיות רבה יותר בכל חללי המלון. גם השירות שמקבלים האורחים מצוות המלון הוא אישי ואיכותי יותר כתוצאה מכך, והרווח הוא כולו שלכם. בנוסף לכל אלו, ניתן למנות את המתקנים והפעילויות הייחודיים, את הארוחות המעולות, את העיצוב המוקפד והמרתק ואת הפינוקים הקטנים כיתרונות נוספים שמייחדים מלונות בוטיק והופכים את השהייה בהם לחוויה יוצאת דופן.

4 צפייה בגלריה
(צילום: דנה פרידלנדר)

יתרון נוסף של מלונות הבוטיק הוא המיקום המרכזי שלהם. מכיוון שמדובר במלונות קטנים יחסית, ניתן למצוא פריסה רחבה שלהם ברחבי הערים הגדולות בארץ. פריסה זו מאפשרת לכם למצוא בדיוק את המיקום שאתם חושקים בו וליהנות מגישה ישירה ומהירה לאטרקציות, אתרי בילוי, תרבות ומוקדי עניין רבים נוספים שהעיר מציעה.
4 צפייה בגלריה
(צילום: נועם חן)

חוויה אורבנית מרגשת
כאשר אנחנו מדברים על חופשה אורבנית בארץ, העיר הראשונה שעולה לנו לראש היא תל אביב, העיר התוססת והמרתקת שתמיד יש מה לעשות בה ושמושכת תיירים מכל העולם. ואכן, ההצעה הראשונה שלנו בעבורכם לחופשה אורבנית לראש השנה היא לבחור מלון בתל אביב – ורצוי שיהיה זה מלון בוטיק, כמובן – וליהנות מחוויה מקומית בקצב שלכם.
מלון הרברט סמואל אופרה ומלון דה הרברט הם שני מלונות בוטיק נהדרים ששוכנים לחוף ימה של תל אביב, במיקום מרכזי שממנו תוכלו להגיע בהליכה רגלית למגוון מקומות בילוי מעניינים – שכונת נוה צדק ההיסטורית, שכונת כרם התימנים הטרנדית, שוק הכרמל, רחובות אלנבי ושינקין ועוד. לכל אלו מתווספת כמובן הטיילת הרחבה והמטופחת הסמוכה למלונות וחוף הים הנהדר שפרוש לרגליה. ובעונה זו, כאשר בערב כבר נעים יותר להסתובב בחוץ, תוכלו ליהנות מבילוי במסעדות, בברים וברחובות השוקקים של העיר הדינמית הזו.

4 צפייה בגלריה
(צילום: נועם חן)

אפשרות נהדרת אחרת לעונה זו היא חופשה קצרה בירושלים, שבה תוכלו ליהנות מאווירת הקודש העוטפת את העיר בימי הסליחות ולקראת חג הסוכות, לצד כל האטרקציות והבילויים שמציעה העיר למבקרים בה. כאשר אתם מחפשים מלון בירושלים שנמצא במיקום מרכזי ומעניק חוויית בוטיק יוקרתית – מלון הרברט סמואל ירושלים הוא התשובה בעבורכם. המלון ממוקם במדרחוב בן יהודה וניתן להגיע ממנו בקלות אל מגוון אתרים, מתחמי בילוי ועוד. ואם אתם רוצים להישאר במלון, תוכלו ליהנות ממתחם ספא מהודר, מבר על הגג הצופה אל העיר העתיקה ומאווירה מיוחדת ועיצוב יפיפה.
השנה החדשה החלה, וזוהי הזדמנות להתחלה חדשה. כולנו רוצים להתחיל את השנה בתחושה טובה ובמצב רוח מצוין, וחופשה אורבנית קצרה במלון בוטיק בירושלים או בתל אביב תעניק לנו בדיוק את ההתחלה הטובה הזאת. שנה טובה!

מוגש מטעם: מלונות הרברט סמואל