לא משנה איזה גבר אתה, אין ספק שיש לא מעט תכשיטים שיכולים לשדרוג לך את הלוק.
מה שכן, צריך לדעת לעשות את זה נכון. לא כי אתה גבר- אלא כי ככה זה עם כל מה שקשור בסגנון ואופנה. זה בסדר גמור אם יש לכם טעם ייעודי עבור תכשיטים לגבר אבל בכל זאת, כמה טיפים פשוטים יכולים לעזור לכם להרכיב את המראה המושלם, בכל פעם שאתם יוצאים מהבית.
בחר את המתכת שלך קודם כל, עליך להבין מהו חומר הגלם המועדף עליך. כמובן שאפשר לערבב מתכות בין תכשיטים שונים ושעונים, אבל התפיסה היא שאחידות מצביעה על רצינות ועל סגנון מגובש. אלה שלוש המתכות הנפוצות ביותר ליצירת תכשיטים לגברים (ובכלל):
  • זהב- זו המתכת שנחשבת לבחירה של גברים שבטוחים בעצמם, או לפחות רוצים לשדר את המסר הזה החוצה. זהב בהחלט יכול למשוך תשומת לב, אבל מנגד עלול להראות נדוש ולא במקום. לפחות בתור התחלה, אנחנו ממליצים לענוד תכשיטי זהב עדינים ולא מוגזמים, כמו טבעות נישואין או חפתים. אתה יכול גם לענוד שעון ממתכת אחרת, עם גימור זהב איכותי.
  • כסף סטרלינג- זוהי מתכת קלאסית, מגוונת ולא יקרה שהרבה גברים אוהבים. זוהי אופציה הראשונה של רבים, שרוצים לשדרג את התלבושת שלהם, אבל לא יותר מדי ומבלי לספק הצהרה רצינית מדי.
  • פלטינה- אם כבר קנית, או לפחות התעניינת ברכישת טבעת אירוסין, ודאי כבר שמעתי על סגולות הפלטינה היקרה. זו מתכת יוקרתית ויפה, עם נגיעה שח זהב ותכונות של כסף: עמידות ותחכום. המחיר בהתאם, ולכן זו בדרך כלל לא בחירה לתכשיטי היום יום
1 צפייה בגלריה
גליס תכשיטים
גליס תכשיטים
גליס תכשיטים
(צילום: pixabay)
וטיפ אחרון: אל תענוד יותר משני פריטים על אותה זרוע (כולל השעון, לא יותר משלושה כאשר כוללים את האצבעות ולא יותר מחמישה בשתי הידיים.
איך בוחרים תכשיטים? מזמן חלפו הימים בהם אקססוריז של גברים היו מקובלים, רק אם הייתה בהם תועלת. אחרי הכל, למרות שבטלפונים החכמים תפסו לא מכבר את תפקידם של השעונים, גברים עדיין עונדים אותם. אם גם אתה נוהג ללכת עם שעון, תרשה לנו לנחש שאתה בדרך כלל לא זוכר להשתמש בו כדי לדעת מה השעה.
תכשיטים לגברים, בדיוק כמו עבור נשים, משמשים בתור כלי לביטוי עצמי, דרך להפוך את המראה לייחודי. אלה חמישה פריטים שאתה יכול לשקול להוסיף לאוסף שלך:
  • שרשרת- למרות המגמה שהזכרנו, עדיין מרבית הגברים נמנעים מענידת שרשראות. האמת שאנחנו מבינים את זה, כי מדובר בעניין מעט מסובך: צריך לבחור את השרשרת הנכונה כדי להעביר את המסר הנכון, ועל מנת שתתאים לשאר התלבושת. בתור התחלה, אתה יכול להתחיל עם שרשרת במשקל בינוני ועם תליון קטן.
  • טבעת- זהו פריט שבאופן טבעי מקושר בדרך כלל לתחום הנישואין והמשפחה, אבל כבר לפני המון שנים טבעות היו שגרתיות במלתחה הגברית. אתה מוזמן להתנסות עם סוגי טבעות שונים, אבל אם זה לא באופי שלך, אל תתפרע. תבחר טבעת (או יותר) פשוטה, למשל מכסף סטרלינג שאף פעם לא יוצא מהאופנה.
  • צמיד- אם אתה כבר עונד שעון על הזרוע מטעמי סטייל, למה לא להוסיף לו גם צמיד? אין על המראה של חישוק מינימלי על היד החזקה שלכם, בשילוב עם זוג מכנסי ג'ינס אופנתיים וטי שירט יפה.
  • חפתים- אם יוצא לך ללבוש עניבה עבור העבודה, או באירועים רשמיים, חפתים הם תכשיט חובה. אל תפחד להנות עם חפתים, הם אמנם פריטים זעירים, אבל זו לא סיבה לא להרשים את אלה שיצליחו להבחין בהם. כאמור, בחירת המתכת צריכה להיות בהתאם למתכות אחרות שאתם עונדים: או אותה מתכת, או דווקא ניגוד מעניין כלשהו.
  • שעון- זהו התכשיט הבסיסי, אבל זה לא אומר שהוא מיות . להיפך, שעון יפה תמיד יכול להחמיא למראה שלך. עם הפריט הזה קשה לטעות, ואם אתה בכל זאת מתלבט, לך על בחירה קלאסית שתמיד עובדת.