כ-60 שנות פעילות, 8 סניפי מכירה ברחבי הארץ, אתר מכירות מקוון מוביל בתחומו ומאות מוצרים של היצרנים המובילים ביותר בכל קטגוריית מוצר, כל אלו ועוד הופכים את ליאור מוצרי חשמל לאחת מהרשתות המובילות בישראל עם קהל לקוחות נאמן שמבין עניין ורק הולך וגדל. בסניפי הרשת ואתר המכירות המקוון אותו מפעילה החברה, תוכלו למצוא את כל המותגים המובילים בקטגוריות המוצר השונות הכוללות: מסכי TV ואודיו, מוצרי חשמל לסביבת המטבח, מוצרי חשמל לבית, מכונות כביסה ומייבשים, מדיחי כלים, מקררים ומקפיאים, תנורי אפייה, כיריים וקולטים, מוצרי מיזוג ואקלים, מוצרי מחשוב, טלפונים וסלולר ומוצרי טיפוח ויופי.

1 צפייה בגלריה
מוצרי חשמל
מוצרי חשמל
מוצרי חשמל
(צילום: PIXABAY)

רכישה מקוונת בליאור מוצרי חשמל - כל היתרונות
רכישה מקוונת באתר המכירות של חברת ליאור מוצרי חשמל, תאפשר גם לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שירות כגון:
● מנוע חיפוש פנימי לאיתור מוצרים על פי קטגוריה, שם מותג ויצרן, מחיר ופרמטרים נוספים הקשורים לתחום המוצר אותו אתם מחפשים
● דפי מוצר מורחבים לכל אחד מהמוצרים המשווקים באתר - בדפים אלו תוכלו למצוא את כל המידע על המוצר, לרבות, מפרט טכני, דגמים, צבעים וכדומה.
● מערכת תשלומים מאובטחת
● מסלול תשלומים ללא ריבית
● מלאי גדול וזמין של כל המוצרים
● זמני אספקה מהירים במסגרת שירות משלוחים כלל ארצי - עשרות מוצרים במסגרת שירות משלוחים בחינם!
וכמובן, אחריות יצרן על המוצר אותו רכשתם.
במסגרת הרכישה המקוונת, תוכלו ליצור קשר טלפוני או להתכתב בוואטסאפ עם נציגי השירות, וכן, לבצע השוואת מחירים. במידה ומצאתם מחיר זול יותר במקום אחר, עומדת לרשותכם האפשרות לשתף את נציגי האתר והם יעשו את הכול על מנת לתת לכם הצעה טובה יותר.
מועדון החברים של ליאור מוצרי חשמל
רוצים ליהנות ממגוון רחב של מבצעים, הנחות והטבות לאורך כל ימות השנה? רוצים לקחת חלק בהשקות של מוצרים חדשים? זה הזמן להצטרף למועדון הלקוחות של ליאור ולהרוויח בגדול. חברי המועדון נהנים מעדכונים שוטפים על כל המוצרים החדשים שעולים למדף בסניפי הרשת ובחנות המכירות המקוונות, זוכים להנחות משמעותיות על מבחר גדול של מוצרים וזכאים למבצעים מיוחדים לחברי המועדון בלבד לאורך כל ימות השנה.
חנויות מותג
באתר המכירות של ליאור מוצרי חשמל, ממתינות לכם חנויות מותג של היצרניות המובילות בתחומן, ביניהן:
● חנות מותג NINGA עם מלאי גדול של כל מוצרי נינג'ה האהובים, לרבות, בלנדרים, מעבדי מזון, מכונות גלידה, שייקרים, סירי טיגון, גרילים חשמליים, סירי לחץ ובישול, תנורי אובן ועוד.
● חנות מותג KitchenAid עם עשרות מוצרים לסביבת המטבח, וביניהם, כל דגמי מיקסרים של החברה, בלנדרים, קומקומים ומצנמים
● חנות מותג AEG עם כל הדגמים החדשים ביותר של כל קטגוריות המוצר המובילות של החברה, לרבות, תנורים, כיריים, קולטי אדים, מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחי כלים, מקררים ומקפיאים

בכל אחת מחנויות המותג, תוכלו למצוא מבצעים ומחירים מיוחדים רק ללקוחות ליאור מוצרי חשמל. בנוסף, תוכלו ליהנות מחוויית גלישה משודרגת המשלבת בתוכה גם מידע עם מוצרי החברה וטיפים חשובים לשימוש נכון ויעיל במוצרי החברה.

אנו מזמינים גם אתכם להיכנס לכל אחת מקטגוריות המוצר וחנויות המותג באתר המכירות של חברת ליאור מוצרי חשמל, להיחשף לקולקציית המותגים המובילים לשנת 2024 ולבצע הזמנה מקוונת שתצרף גם אתכם לקהל הלקוחות הנאמן שמבין עניין המלווה את החברה לאורך כל השנים.



מוגש מטעם ליאור מוצרי חשמל