מה כוללים מארזי השי של סינדיאנת הגליל, מה מייחד אותם (ואת העמותה המוכרת אותם) ועבור אילו קהלי יעד הם עשויים להתאים? אם אינכם מכירים עדיין – הגיע הזמן.

מה נוכל למצוא במארזי המתנה יוצאי הדופן של עמותת סינדיאנת הגליל?
עבור מי שאינו מכיר, עמותת סינדיאנת הגליל היא עמותה הפועלת בגליל התחתון כבר שנים רבות וארוכות. העמותה מתופעלת ומנוהלת על ידי נשים מקומיות אשר גם מייצרות חלק ניכר ממוצרי הגורמה המשובחים המרכיבים את מגוון מארזי המתנה. העמותה היא ללא למטרות רווח, וכל הרווחים מהפעילות העסקית של העמותה, מושקעים במיזמים חברתיים, לעידוד תעסוקת נשים, ליישום כלכלה ירוקה ברת קיימא, וליצירת גשר בין קהילות.

2 צפייה בגלריה
מארזי שי מבית סינדיאנת הגליל
מארזי שי מבית סינדיאנת הגליל
מארזי שי מבית סינדיאנת הגליל
(צילום: שני בריל)
מוצר הדגל של העמותה הוא שמן זית איכותי ביותר המיוצר כאמור על ידי נשות הגליל, וכבר זכה להרבה מאוד הערכה בארץ ואף פרסים של ממש. בנוסף, מייצרים בעמותה גם תערובות תבלינים גליליים, סבונים טבעיים, ממרחים בריאים וטעימים במיוחד ועוד כהנה וכהנה מוצרים נוספים.
כל אלו נכללים כמובן במגוון המארזים שמוכרת העמותה. כמעט בכולם נמצא כאמור שמן זית איכותי ובעל טעם מעולה, ועוד כמה מהמוצרים השונים. מארזי שי מסוימים מתמקדים יותר בשמן זית וכוללים כמה בקבוקים שונים, אחרים כוללים מבחר ממרחים שונים לצד בקבוק שמן הזית, באחרים תמצאו גם בקבוק יין טוב וכיוצ"ב.
כפי שניתן כבר להבין, לא מדובר כאן בעוד סוג גנרי של מארזי מתנה הכוללים בעיקר ממתקים פשוטים ויינות זולים, אלא משהו אחר – מארזי שי איכותיים ושימושיים, המכילים מוצרים בסיסיים ברמת גורמה, אותם כולנו צורכים על בסיס יומיומי.

2 צפייה בגלריה
מארזי שי מבית סינדיאנת הגליל
מארזי שי מבית סינדיאנת הגליל
מארזי שי מבית סינדיאנת הגליל
(צילום: שני בריל)

מתאימים במיוחד במגוון רחב של מצבים ועבור קהלי יעד שונים
עבור מי מתאימים במיוחד מארזי השי של סינדיאנת הגליל?
ובכן, עבור כולם, פחות או יותר. למשל – בתור מארזים לעובדים לקראת החג (או לציון כל מאורע חגיגי ומשמח אחר, כמו גם סתם על מנת להעלות את המורל ולהביע את הערכת הארגון לעובדיו), עבור קרובי משפחה אצלם אנו מתארחים או סתם עבור חברים טובים שאנחנו רוצים לשמח.
מי לא ישמח לקבל מארז הכולל שמן זית איכותי ומשובח מהגליל, לצד עוד כמה וכמה מוצרי גורמה מעולים, טבעיים וגם בריאים?
זו דרך נפלאה להביע אהבה והערכה, להודות לאדם מסוים על משהו שעשה בשבילך וכו'.
במקרה של ארגונים המחפשים אחר מתנות מקוריות ובאמת שימושיות עבור עובדיהם, מדובר בסוג מקורי, מרענן ואיכותי במיוחד של מארזים לעובדים. לשם שינוי, להעניק מארז עם מוצרים שהם לא רק טעימים אלא גם בריאים, ובעיקר כאלו בהם כולנו משתמשים על בסיס קבוע ויומיומי.
בקיצור – מתנה מקורית ונפלאה שיכולה רק לשמח ולהפתיע לטובה. חשבו על זה לקראת הפעם הבאה שאתם מחפשים אחר מתנה למישהו קרוב.

מוגש מטעם: סינדיאנת הגליל