ברונזר- במה מדובר?
ברונזר הוא מוצר איפור אשר שמו נגזר מהמילה: "ברונזה". התפקיד שלו הוא להעניק לעור הפנים או הגוף מראה שזוף יותר בצורה בטוחה ובלי להיחשף לשמש. לא פעם הוא נמכר תחת השם: "פודרה משזפת". התפקיד שלו הוא לייצר מראה שזוף ולחקות את המראה של שיזוף טבעי ואמיתי. הוא מעניק נגיעה של שמש לעור הפנים ולא מעט נשים נהנות להשתמש בו ולהעניק לעור הפנים שלהן מראה שזוף ויפה, הן בשעות היום והן בשעות החשוכות יותר.

1 צפייה בגלריה
איפור
איפור
איפור
(צילום: PEXELS)

חברות האיפור כיום מייצרות כמה סוגים של ברונזרים אשר מגיעים במגוון מרקמים: ברונזר שמגיע בצורה של אבקה, ברונזר שמגיע בפורמולה של קרה או בנוזל. כולם יגיעו כמובן בגוונים של חום ובגימורים שונים כגון: מבריק, מאט, מבריק מאוד או מנצנץ. חלקם יהיו יוקרתיים יותר ויכילו חלקיקים קטנים של זהב טהור.
כיצד משתמשים בברונזר?
בכדי להשיג את התוצאה היפה והטבעית ביותר באמצעות ברונזר, יש למרוח אותו על הפנים באמצעות מברשת רחבה עד כמה שניתן. ישנן חברות איפור אשר מייחדות מברשות מיוחדות לצורך שימוש בברונזר. יחד עם זאת, ניתן לבחור גם במברשת של סומק או פודרה, אך יש לנקות אותן מראש משאריות צבע. את הברונזר מניחים לאחר שמניחים את הסומק, כאשר החומרים האחרים של האיפור כבר התקבעו. יש להניח את הברונזר על החלק התחתון של עצמות הלחיים (מתחת לסומק), מהכיוון של האוזן כלפי פנים. יש לעשות זאת בשלבים וכן באמצעות כמויות קטנות פעם אחר פעם וזאת בכדי שלא ליצור מראה עמוס מדי. בכדי ליצור מראה רענן וקיצי ניתן להוסיף נגיעה של סומק מעל עצם הלחי. השילוב בין הברונזר לבין הסומק מוסיפים רעננות ויוצרים מראה מנצח.
חשוב לדעת כי אפשר לשלב ברונזר בכל מקום שבו רגילים להשתזף כגון: על גשר האף, על המצח, מעל הגבות, על הסנטר ועוד.
היכן כדאי לרכוש ברונזר?
בכדי שהברונזר יענה על מטרותיו בצורה הטובה ביותר, חשוב מאוד שתבחרו אותו בצורה נכונה. על אף שניתן למצוא חברות איפור שונות שמציעות ברונזרים כדאי לבחור אחד של מותג מוביל, אשר ידוע כמומלץ. אם אתם מחפשים ברונזר איכותי, כדאי שתכירו את חברת האיפור נארס

מוגש מטעם narscosmetics