וילות יוקרה בכנרת הקסומה
אירוח יוקרתי בווילות ליד הכנרת עם בריכה או ג'קוזי פרטיים, מספק את כל מה שצריך כדי ליהנות מחופשה יוקרתית ברמה גבוהה : נופים ירוקים, שלווה אינסופית, אבזור מפנק, מרחב מחיה נוח וגדול ובילוי משפחתי או זוגי הרחק מיתר אורחי המלון. אוהבי האקשן יכולים לשלב בחופשה ביקור באתרים ומסלולי טיולים בצפון.
מלון סטאי היוקרתי על שפת הכנרת
מחפשים מלון יוקרה בצפון? במלון סטאי כנרת תיהנו מנופש בסטנדרט גבוה, בריזורט ים תיכוני מרהיב הממוקם בשמורת טבע ענקית מול הנופים המהפנטים של הכנרת והגולן. המלון מציע לאורחים חוויה מעוררת חושים עם שלל פינוקים לגוף ולנפש.
מה במלון?
וילה בצפון עם בריכה - וילות בכנרת במלון סטאי כוללות בריכה או ג'קוזי צמודים ומרפסת עם מיטות שיזוף, הצופה לעבר נופים ירוקים. הווילות מאובזרות בטלוויזיית לד עם שירותי סטרימינג בהזמנה אישית, מכונת נספרסו עם קפסולות, חדר רחצה מפואר עם מוצרי טיפוח יוקרתיים ומיטת קינג סייז נוחה, המשדרגים את החופשה לרמה אחרת.

1 צפייה בגלריה
מלון ספא בצפון
מלון ספא בצפון
מלון ספא בצפון
(צילום: איתמר גרינברג)

מסעדת שף איכותית - במסעדת המלון הכשרה (בהשגחת רבנות רמת הגולן), הצופה אל הכנרת מוגשות מגוון מנות משובחות העשויות מחומרי גלם טריים, המשלבות את פסגת המטבח הגלילי, האסיאתי והאיטלקי. מסעדת הלאונג' בר במלון מציעה תפריט אלכוהול משובח וארוחות חלביות קלות וטעימות.
מתחם ספא ענקי - סטאי הוא מלון ספא בצפון עם מתחם הספא הגדול והמפואר בישראל עם 12 חדרי טיפולים כולל שני חדרים זוגיים. בספא מוענקים עיסויים מסורתיים ומהמזרח הרחוק, טיפולי פילינג וטיפולי פנים עם מינרלים ויטמינים ותמציות פרי, לריענון וטיפוח עור הפנים. עוד במקום פינת המתנה רגועה עם כיבוד ושתיה קלה, בריכת זרמים מחוממת, חמאם טורקי, סאונה וחדר כושר מאובזר.
פעילויות מהנות - המלון מעמיד לרשות האורחים אופניים ללא תשלום, לרכיבה מהנה בשבילי השמורה המקיפה אותו. בקרבת המלון האורחים נהנים מספורט ימי או בטן גב, בחופים הקסומים של הכנרת, מבלים באתרים שונים, שמורות טבע ומסלולי טיול מרתקים.
מלון סטאי כנרת לזוגות ולמשפחות
במלון סטאי כנרת זוגות מבלים יחד בבריכה או הג'קוזי הפרטיים עם כוס יין בוטיק מול הנופים הקסומים. החופשה החלומית כוללת טיפולים זוגיים מפנקים בספא, בילוי במתקני הספא האיכותיים ובחדר הכושר המתקדם, ארוחות גורמה במסעדת המלון, רכיבה על אופניים בשבילי השמורה ובילוי באטרקציות באזור.
משפחות המתארחות במלון נהנות מאירוח מפנק בווילות ומבלות עם הילדים בבריכה הצמודה לוילה, הזמינה עבורם סביב השעון. הנופש היוקרתי כולל ארוחות מעולות המוגשות במסעדת המלון המשובחת, בילוי בחופי הכנרת המטופחים ובמגוון אטרקציות חווייתיות לכל המשפחה כמו: גן לאומי מבצר, נמרוד, הבניאס, פארק הירדן ונחל משושים.

מוגש מטעם: thesetaihotels.com/