הכירו את משאית האינסטלציה המכונה ביובית
כבר בפתיחת הדברים חשוב שתכירו את המשאית הגדולה, הביובית. הביובית היא משאית אינסטלציה גדולה הכוללת מיכל מים ושלל צינורות. משאית זו נועדה להתמודדות מורכבת עם בעיות אינסטלציה גדולות. ברוב המקרים, בעיות אלה ממוקמות עמוק בתוך בטן האדמה, כך שלאינסטלטור אין יכולת להגיע למקורן. לעומתו, צינורותיה הארוכים של משאית האינסטלציה הגדולה יכולים להגיע עד למקור הסתימה ולשאוב אותה בעוצמה רבה. מעבר ליכולת השאיבה של הביובית, ישנן עוד לא מעט אפשרויות שונות להתמודדות עם מצבים מורכבים במיוחד. בשורות הבאות נכיר מקרוב את כל יכולותיה של הביובית, כך שתדעו להזמין את שירותיה למגוון הצרכים הנדרשים.

1 צפייה בגלריה
הגיע הזמן להעזר בביובית
הגיע הזמן להעזר בביובית
הגיע הזמן להעזר בביובית
(צילום: PEXELS)

אינסטלטור או ביובית - מתי מזמינים?
איך תדעו להבדיל בין בעיה המצריכה את התערבותה של הביובית לבין בעיה המצריכה את שירותיו של אינסטלטור מקצועי? הדרך הטובה ביותר להבדיל היא היקף הבעיה. בעיות המצריכות את התערבותה של הביובית הן ברוב המקרים בעיות גדולות ומקיפות. היקף הבעיה קשור למיקומה. סתימה במערכות אינסטלציה גדולות הממוקמות עמוק בבטן האדמה תפגע בתקינות מערכות אינסטלציה רבות של בניין שלכם ולעיתים אף יותר. מתמודדים עם סתימה בדירתכם? כדאי לבדוק אם השכן שותף לבעיה. אם כן, קיים סיכוי סביר שאתם נדרשים להזעיק את שירותי הביובית. אם לא, כנראה שמדובר בבעיה נקודתית בדירה שלכם, כך שאינסטלטור מקצועי הוא ללא ספק הפיתרון הטוב ביותר עבורכם.
שאיבה בעזרת צנרת ארוכה שתגיע עד למוקד הסתימה!
מתמודדים עם בעיה נרחבת בשכונת מגוריכם? משאית האינסטלציה הגדולה תגיע עם מיכל גדול ושלל צינורות במטרה לסייע בהתמודדות עם הבעיה. בעזרת הצינורות ניתן להגיע למוקד הסתימה ובעזרת שלל מערכות מתקדמות, ניתן לדאוג שהיא תפסיק למנוע את זרימתם התקינה של המים. מהן המערכות השונות? ראשית חשוב שתכירו את שירותי שאיבת ביוב במודיעין. במסגרת שירותי השאיבה, כלל הגורמים המפריעים לזרימה התקינה של המים ישאבו בעוצמה רבה למיכל הביובית. חשוב להדגיש כי מדובר בעוצמת שאיבה משמעותית אשר מצליחה לשאוב גם את גומרי הסתימה העיקשים ביותר. מאמצי השאיבה לא נשאו פרי? חשוב לדעת שישנה אפשרות נוספת - הזרמת מים בלחץ גבוה.
הזרמת מים בלחץ גבוה - ניתן להזרים גם מים חמים!
במקרים חריגים בהם הביוב סתום לגמרי וניסיונות השאיבה של הביובית אינם מצליחים, ניתן להזרים מים בלחץ גבוה להתמודדות עם הגורם המונע את זרימתם התקינה. ברוב המקרים, פעולה זו מצליחה לערער את הגורם המפריע ובכך מתחילה לשחרר את הסתימה. לאחר מכן, ניתן להשלים את שלבי השאיבה בצורה טובה ומוצלחת יותר. במקרים חריגים, כאשר הזרמת המים אינה מסייעת, ניתן להזרים מים חמים, מה שמסייע להתגברות על הבעיות המורכבות ביותר.
אין גישה נוחה לפתחי המערכות? הזמינו ביובית קטנה
מתמודדים עם בעיית אינסטלציה מורכבת בחניון תת קרקעי? חשוב לציין זאת במעמד הזמנת הביובית. ישנן ביוביות קטנות המיועדות להתמודדות מיטבית במקומות נמוכים שדרכי ההגעה אליהן מורכבות למשאית רגילה. חשוב להדגיש כי מעבר לגודלה של המשאית, אין שום הבדל בין הביובית הגדולה לקטנה. הביובית הקטנה מגיעה מצויידת עם כל המערכות המתקדמות ויודעת להתגבר על אותן הבעיות בדיוק. רוצים למנוע כמה שיותר סתימות ענק ברחבי השכונה? חשוב להקפיד להימנע מזריקת מגבונים לשירותים ומשפיכת שמנים לפתחי ניקוז. לאחר התקררותו של השמן הוא מתקשה ולעיתים הופך למעין גוש קשיח שעלול ליצור לא מעט בעיות אינסטלציה בעתיד.
בחרו את הטיפול הייעודי לכל בעיה!
לסיכום, לא כל בעיה מחייבת את התערבותה של הביובית. מנגד, לא על כל בעיה האינסטלטור שלכם יוכל להתגבר. בחרו נכון את שיטת הטיפול המותאמת לכל בעיה בהתאם לממדיה. בעזרת משאית אינסטלציה גדולה תצליחו להתגבר על הבעיות המורכבות ביותר, שפוגעות בחללים גדולים. מתמודדים עם בעיות אינסטלציה רבות באזור המגורים שלכם? כדאי להזעיק את שירותי הביובית.

מוגש מטעם: ביובית