לכל שלב בחיים האתגרים הייחודיים לו, ובגיל השלישי רבים נתקלים בקשיים הקשורים בתנועה ובעצמאות. עם זאת, זה ידוע כי שמירה על עצמאות מרבית היא הכרחית ליצירה של איכות חיים גבוהה בגיל השלישי, לצד שמירה על הבריאות הפיזית והנפשית. באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון של מוצרים לגיל השלישי באיכות גבוהה ובמקום אחד. בנוסף, אנו מפעילים מוקד ייעוץ יחיד במינו שנועד לתת מענה לכל שאלה.
פתרונות ניידות לשמירה על העצמאות פגיעה בניידות האישית יכולה להיגרם בעקבות תאונה, ניתוח או מחלה שנגרמת עקב הגיל. על מנת שהפגיעה ביכולת התנועה לא תגרור גם פגיעה בתחושת העצמאות, חשוב לדאוג לעזרי ניידות מתאימים כגון קלנועית חשמלית, מקלות הליכה למבוגרים או כיסא גלגלים חשמלי. התאמת עזרי הניידות צריכה להתבצע כמובן תוך התייעצות עם הרופא המטפל, במטרה לבצע את ההתאמה הטובה ביותר שלוקחת בחשבון את המצב הפיזי והקוגניטיבי. אצלנו באתר תוכלו למצוא מגוון של פתרונות ניידות המיועדים לשימוש ביתי, כגון כסאות גלגלים, מקלות הליכה, הליכונים, רולטורים ועוד. בנוסף, תוכלו למצוא ציוד ניידות המיועד לצוות המטפל, כגון סדיני החלקה ומשטחים מסתובבים.
1 צפייה בגלריה
גודלייף לגיל השלישי
גודלייף לגיל השלישי
גודלייף לגיל השלישי
(צילום: PIXABAY)
מוצרי ספיגה איכותיים למבוגרים כאשר נדרש שימוש באמצעי ספיגה למבוגרים, חשוב לוודא שמדובר במוצרים איכותיים שמעניקים תחושת ביטחון ויובש לאורך זמן. אצלנו באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי ספיגה למבוגרים מכל הסוגים, החל מתחבושות ופדים לבריחת שתן ועד חיתולים למבוגרים. אנו מציעים מוצרי ספיגה איכותיים מחברות מובילות בתחום מוצרי הספיגה למבוגרים.
סיעוד ושיקום תקופות שיקום שבהן האדם זקוק לעזרה סיעודית דורשות ציוד מתאים, שמאפשר לצוות המטפל או לקרובי המשפחה להעניק לאדם החולה טיפול מיטבי. לעתים קרובות יש צורך בהתקנה של ריהוט כגון כורסאות קימה, ידית אחיזה למקלחת, מיטה סיעודית או מזרון לפצעי לחץ. אצלנו באתר תוכלו למצוא ציוד שיקום איכותי המיועד לשימוש המטופל או הצוות המטפל.
גוד לייף - כל המוצרים לגיל השלישי במקום אחד גוד לייף היא פלטפורמה חדשנית שהוקמה מתוך אמונה שניתן לשמור על איכות חיים גבוהה גם בגיל השלישי. האתר מרכז מגוון רחב של מוצרים המיועדים לגיל השלישי - החל מתוספי תזונה ומוצרי ספורט ועד לפתרונות ניידות וציוד שיקומי. המטרה שלנו היא לסייע ללקוחותינו לקבל את כל המוצרים והשירותים שהם מחפשים במקום אחד, תוך התאמה אישית ושירות ברמה גבוהה. על מנת לשמור על פרטיות המשתמשים, האתר שלנו מאובטח בסטנדרט הגבוה ביותר. לצד זאת, ניתן ליצור איתנו קשר טלפוני ולקבל מענה אנושי אישי - בלי לצאת מהבית. בקרו באתר הבית: גודלייף מוצרים ועזרים לגיל השלישי