יהלום הוא כליל השלמות והיופי. הדרך טובה ביותר לגלם את מכלול האיכויות שלו היא בתכשיטי יהלומים מעוצבים. אז אם אוותה נפשכן ביהלומים, הם זמינים לכן במלוא תפארתם היום יותר מאי פעם. איפה? בחנות הדגל של רשת אקס לאב דיאמונדס בקניון מלחה בירושלים. הרשת היחידה בישראל שמתמחה במכירת יהלומי מעבדה בלבד, הגיעה לירושלים במיוחד בשבילכן, ומציעה לכן מבחר מרהיב של תכשיטים. תכשיטי היהלומים של אקס לאב דיאמונדס עוצבו בידי רבי־אומנים בניסיון להביע את תשוקתם ליופיו המושלם של היהלום. והם עושים זאת בהצלחה. אז מה דעתכן? רוצות גם אתן לגעת בתשוקה הזאת?
3 צפייה בגלריה
X lab Diamonds
X lab Diamonds
X lab Diamonds
(צילום: X lab Diamonds)
יהלומים מהסוג הנכון זה כמה עשורים שיהלומים הגדלים במעבדה, מניעים את אמות הסיפים של תעשיית היהלומים המסורתית, ואין בכך פלא. גם האדם יכול לשאוב השראה מהטבע ולחדש את יצירתו המושלמת של הבורא – היהלום. יהלומי מעבדה הם יהלומים טבעיים המגלמים בתוכם את מכלול התכונות והסגולות של יהלומי מכרות אך בהבדל אחד – הפקתם אינה פוגעת באדמה או מזיקה לסביבה. בניגוד ליהלומי מכרות שנכרים ממעבה האדמה, יהלומי מעבדה אוצרים בתוכם חומרי גלם טבעיים לחלוטין בזמן שהם מתגבשים בתהליך התגבשות טבעי בתנאי מעבדה סטריליים בפיקוחם ובהכוונתם של מדענים מיומנים.
יהלומי המעבדה של אקס לאב דיאמונדס נבדקים בידי יהלומנים מורשים ומוסמכים. אנשי מקצוע אלה מעריכים את היהלומים ומנפיקים להם תעודות המעידות על אותנטיות לאחר שווידאו שהם עומדים בתקנים הגמולוגיים המחמירים ביותר. תעודת האותנטיות של יהלומי המעבדה מלמדת אותנו שעולם היהלומים עוד לא אמר את המילה האחרונה שלו ושחזון הקיימות הסביבתית מחייב גם אותו.
כשיופי והשראה מתמזגים יהלומי מעבדה טומנים בחובם את כל יופיו של הטבע ונוצרים ממיזוג של חזון, השראה ויצירתיות אנושית אדירה. הרצון העז להגן על הטבע ולשמור על הסביבה מנחה את כל תהליכי הייצור במעבדות של אקס לאב דיאמונדס ומאפשר לחברה לאחוז בגאווה את המוצר הייחודי הזה– יהלום רב־עוצמה ומעורר השתאות. ובדיוק לזה התכוון הטבע. רוצות גם אתן לחזות בקסם הייחודי הזה ולענוד תכשיטי יהלומים שהם פלא בפני עצמם? בואו לחנות התכשיטים היחידה בירושלים שמאפשרת לכן לחזור ליופי הטבעי שלכן ולהדגיש אותו עם יהלומים שהטבע אוהב.
תכשיטי יהלומים עם ברק ייחודי תכשיטי היהלומים של אקס לאב דיאמונדס מעלים את אומנות הצורפות לגבהים חדשים. כל אחת מקולקציות התכשיטים של החברה מדגימה פאר, שפע ועושר שמתגלמים בתכשיטי יהלומים מעשה ידי אומן, ומציעה לכן אותם במחירים שעוד לא נשמע כדוגמתם בעולם היהלומים כולו. חנות תכשיטים בירושלים היא חנות הדגל של אקס לאב דיאמונדס ומקור הגאווה של החברה. קולקציות התכשיטים המוצגות בחנות הירושלמית ייחודיות לאופייה של העיר, לעתיקותה ולפאר שלה, ורק בשל כך אתן, ירושלמיות יקרות, זוכות ליהנות מתכשיטים מיוחדים במחירים שוברי שוק. כי מגיע לכן!
3 צפייה בגלריה
X lab Diamonds
X lab Diamonds
X lab Diamonds
(צילום: X lab Diamonds)
כל אישה היא יהלום בפני עצמה בליבה של כל אישה נוצץ יהלום רב עוצמה, ואין יהלום שישווה באיכותו ליהלום שאת! כיוון שכך, מגיע לך לענוד בגאווה תכשיטי יהלומים. היום יותר מתמיד את יכולה להרשות לעצמך להתהדר באחד מהעיצובים המרהיבים של הקולקציות החדשות של אקס לאב דיאמונדס. למה? כי המחירים של יהלומי המעבדה נמוכים בעשרות אחוזים ממחירם של יהלומי המכרות. מחיר יהלומי המכרות מגלם בתוכו את הוצאותיה האדירות של תעשיית הכרייה, את עלויות הכרייה המזיקות ואת עלויות השינוע המאובטח ברחבי העולם. יהלומי המעבדה של אקס לאב דיאמונדס מיוצרים במעבדות מתמחות ומובילות. תהליך הייצור שלהם הוא סטרילי לחלוטין, אינו מזיק, אינו מזהם ואינו כרוך בשינוע מאובטח. תכשיטים המשובצים ביהלומי מעבדה, זמינים לנשות העולם באשר הן ובמיוחד לכן, נשות ירושלים, במחירים מפתיעים, מציאותיים ושווים לכול. עכשיו גם את יכולה ליהנות מהחן ומהקסם של תכשיטי היהלומים המבוקשים בעולם ולהאיר את היופי הטבעי שלך באמצעותם.
באיזה תכשיט יהלומים חשקה נפשך? רוצה לדעת מה יאפשר לך להכניס את האין־סוף לחייך? נסי את טבעת האיטרניטי של אקס לאב דיאמונדס והבטיחי לעצמך אין־סוף שמחה, אושר ואהבה. היהלומים המשובצים במעגל מושלם ירגשו אותך עד דמעות ויחסירו פעימה מליבך. אל תוותרי על טבעת שהיא יצירת מופת ייחודית ותביא לך אושר נצחי.
רוצה להדגיש את היופי האצילי שלך? ענדי לצווארך את תליון טיפת מזל וראי איך הוא מדגיש את הצבע העמוק של עינייך. טיפת היהלום העדינה הזאת מלאה בעומק ובמסתורין ותעזור לך להוציא מהמעמקים של נשמתך את העוצמה הכמוסה שלך ולהראות אותה לעולם. טיפת המזל שלך כבר פה, והיא מחכה לך בחנות התכשיטים הייחודית בקניון מלחה.
רוצה להכניס את אור הכוכבים הכסוף לערב הרומנטי והמיוחד בחייך? עגילי נצנוץ כוכבים יעטפו אותך בקסם מנצנץ ומלא מסתורין. חוטי הזהב הארוכים משובצים ביהלומים עדינים לכל אורכם ומאדירים את יופייך ואת קסמך. תני לעגילי נצנוץ כוכבים לזהור על תנוכי אוזנייך ואף אחד לא יוכל להישאר אדיש אלייך.
רוצה להרגיש כמו מלכה? הצמיד המלכותי ביותר בקולקציית הצמידים של אקס לאב דיאמונדס– צמיד רויאל אקס– ממתין רק לך עם ההוד וההדר הייחודיים שלו. זהו צמיד יחיד במינו, והוא מיועד אך ורק למלכה האדירה שאת. היהלומים הגדולים המשובצים בצמיד רויאל אקס מוסיפים לו – וגם לך– עושר, זוהר ושפע ויגרמו לך הנאה וגאווה בכל עת.
אז באיזה תכשיט יהלומים חשקה נפשך? אם את עדיין לא יודעת, בואי אלינו לחנות התכשיטים בקניון מלחה בירושלים. אנחנו מבטיחים לך שלא תוכלי לעזוב בלי תכשיט היהלומים שלך.
3 צפייה בגלריה
X lab Diamonds
X lab Diamonds
X lab Diamonds
(צילום: X lab Diamonds)
מי את, אקס לאב דיאמונדס? רשת אקס לאב דיאמונדס היא הרשת היחידה בישראל שמביאה את בשורת היהלומים האקולוגיים לנשות הארץ היפות ומאפשרת להן– לכן – להגדיר מחדש את היופי הטבעי שלכן ולהעצים אותו בתכשיטי יהלומים שנוצרו במיוחד בשבילכן. אקס לאב דיאמונדס היא חברת מותג בלעדית, הראשונה מסוגה בעולם, שמציעה תכשיטים מעוצבים ויוקרתיים המשובצים אך ורק ביהלומי מעבדה, ופועלת במחויבות בלתי נדלית למען החברה והסביבה ולמען עתיד האנושות. רוצים לדעת עוד על דרכי היישום של המחויבות הזאת? אתם מוזמנים ומוזמנות לבקר ולהנות בחנות הדגל של אקס לאב דיאמונדס בקניון מלחה בירושלים (דרך אגודת ספורט בית"ר 1) ולהתרשם, אנחנו פתוחים בימים א'-ה' בין השעות 09:00-20:00, בימי שישי מ-09:00– 14:30 ובמוצ"ש 21:00-23:00. אך זהירות – ההתאהבות בתכשיטי היהלומים מובטחת!
לפרטים נוספים היכנסו לאתר ותתרשמו בעצמכם מהעיצובים המיוחדים והמחירים המצוינים- https://www.xlabdiamonds.co.il/