באמצעות טכנולוגיה זו, Wecom העניקה ללקוחותיה את החופש להתחבר לרשת "מכל מקום ובלחיצת כפתור". שירות זה לא רק שיפר את נוחות השימוש, אלא גם סימל את מחויבותה של החברה לאמץ ולהנגיש טכנולוגיות מתקדמות לצרכן הישראלי, תוך שמירה על פשטות ויעילות בשירות.
מה זה בכלל eSIM?
eSIM, או Embedded SIM, זה הדור הבא של כרטיסי SIM. בניגוד לכרטיסי SIM שאתם מכירים, הפיזיים, ה-eSIM היא רכיב אלקטרוני קטן המוטמע ישירות במכשיר הסלולרי או במכשיר IoT.
טכנולוגיה זו מאפשרת למשתמשים להתחבר לרשתות סלולריות ללא צורך בכרטיס פיזי, פשוט על ידי הורדת פרופיל רשת דיגיטלי למכשיר. היתרונות העיקריים של ה-eSIM כוללים נוחות רבה יותר בהחלפת ספקי שירות או תוכניות, חיסכון במקום במכשיר, יכולת לנהל מספר מספרי טלפון על אותו מכשיר, ונוחות מוגברת בנסיעות לחו"ל.
עבור יצרני המכשירים, ה-eSIM מאפשרת עיצוב דק יותר ועמידות משופרת למים. טכנולוגיה זו מייצגת צעד משמעותי קדימה בעולם התקשורת הסלולרית, ומספקת גמישות וחופש רב יותר למשתמשים.
1 צפייה בגלריה
מהפכת הסלולר בישראל
מהפכת הסלולר בישראל
מהפכת הסלולר בישראל
(צילום: pixabay)

מרשת אריקסון ועד דור 5: התשתית המתקדמת מאחורי השירות של Wecom.
חברת וויקום מתגאה בתשתית הסלולרית המתקדמת שלה, המבוססת על רשת אריקסון - הנחשבת למובילה עולמית בתחום התקשורת. השימוש בטכנולוגיה חדשנית של דור 4 ודור 5 מאפשר לחברה להציע ללקוחותיה חווית שימוש מהירה, אמינה ומתקדמת.
רשת דור 5, בפרט, מביאה עמה מהפכה של ממש בעולם התקשורת הסלולרית, עם מהירויות גלישה מסחררות, זמני תגובה מינימליים ויכולת לתמוך במספר עצום של מכשירים מחוברים. השקעה זו בתשתית מתקדמת משקפת את מחויבותה של Wecom להביא את הטכנולוגיות המובילות ביותר בעולם ללקוחותיה בישראל, תוך הבטחת שירות איכותי ועתיד-מוכן.
מאות אלפי לקוחות מרוצים: הסוד מאחורי ההצלחה של וויקום בשוק התחרותי
ההצלחה של Wecom בשוק הסלולר התחרותי בישראל מתבטאת במאות אלפי לקוחות מרוצים. הסוד מאחורי הצלחה זו טמון בגישה הייחודית של החברה, המשלבת טכנולוגיה מתקדמת עם שירות לקוחות מעולה. וויקום שמה דגש על מתן שירות איכותי ואדיב, תוך הקפדה על זמינות, נגישות, אדיבות וסבלנות.
החברה מחויבת להעניק מענה מותאם אישית לצרכי כל לקוח, כאשר כל צוות החברה רואה עצמו אחראי באופן אישי לשביעות רצון הלקוחות. גישה זו, יחד עם השאיפה המתמדת לחדשנות והבאת השירותים המתקדמים ביותר, יוצרת חוויית לקוח יוצאת דופן שמובילה לנאמנות גבוהה ולצמיחה מתמדת של בסיס הלקוחות.


מוגש מטעם: we-com