מציאת השרשרת המושלמת מצריכה התחשבות במספר פרמטרים, כדי לאתר את האוצר האיכותי והמשובח ביותר בהתאמה לסגנון האישי ולתקציב.
לפני שבוחרים תכשיט מזהב, כדאי להבין שזהב נמדד בשוויו על פי מידת קרט שנעה בין 9 קרא המתייחס ל-37.5% זהב טהור, 14 קרא המתייחס ל-58.5% זהב טהור, 18 קרט המתייחס ל-75% זהב טהור, 22 קרט המתייחס ל-91.67% זהב טהור ו-24 קרט שהוא זהב טהור ללא מתכות אחרות. בעולם התכשיטים לרוב משתמשים ב-14-18 קרט, כי זהו אחוז של זהב טהור בשילוב מתכות נוספות באחוז שנחשב נוח לעבודה ובעל עמידות ביצירת תכשיטים עמידים.

1 צפייה בגלריה
שרשרת זהב
שרשרת זהב
שרשרת זהב
(צילום: Unsplash)

הדרך אל היופי עוברת בשרשרת זהב
הסטייל של השרשרת הוא חלק בלתי נפרד מהנוכחות שלה בשילוב התלבושת. ישנם דגמים בעלי אמירה נועזת ונוכחות דומיננטית ואילו אחרים קלאסיים ואלגנטיים וסולידיים יותר.
החליטו על הצורניות ועל הזרימה בשידוך של התכשיט עם הבגד, כך שהוא לא ייבלע על רקע התלבושת אך גם לא יגנוב מהבגד את ההצגה והפוקוס. שרשרת הצהרתית תראה טוב יותר על רקע של ביגוד מאופק וסולידי בעוד שרשרת בסגנון מינימליסטי תשתלב בסינרגיה טובה גם עם ביגוד צבעוני וססגוני.
ניתן למצוא שרשראות זהב לבן, צהוב או ורוד ולמזג בהרמוניה ביחס לגוון העור, השיער והתסרוקת. למשל, עיצוב רומנטי עדין להופעה עדינה או עיצוב גרנדיוזי להופעה דומיננטית ודרמטית במיוחד לאירועים נוצצים.
הליינים השונים מציגים תוספות שעושות הבדל. ישנם שדרוגים ואלמנטים כמו אבני חן או יהלומים שמוסיפים נופך רומנטי וקסום להופעה.
מבחינת צורניות וסגנון, ישנם עיצובים במראה של צ'וקר - קולר צמוד, ארוכות עם תליון, שרשראות בסיס בטקסטורה של חוליות ועוד.
בכל אופן, בעת תהליך הבחירה כדאי להתייחס לאורך הדגם ואם יש אופציה להארכה כמו גם מה קוטר העיטורים, כדי שלא יאפילו על הבגד או להפך ייבלעו בנוכחותו. שימו לב גם לעובי השרשרת. והכי חשוב וודאו שאכן מדובר בזהב אמיתי שעבר את מכון התקנים הישראלי – חותמת איכות חשובה.
הקסם הזוהר של עיצובים ייחודיים שתאהבי לענוד
אפשר לחבר גם בין שרשראות זהב באורכים שונים על מנת לייצר מראה שכבתי מעניין בעל נפח וכן לבחור תליון שיישא אלמנט פיסולי או אומנותי מיוחד בהשראת חיק הטבע או לבבות. קחו בחשבון את עומק המחשוף וכיצד הדגם ישתלב עם קו הצוואר.
בין המגמות המובילות בתחום ניתן להזכיר שרשרת כדורים, הוספת אלמנט של עין כחולה, מגן דוד נצחי או תליון בצורת מפתח ישראל, שילובים בין פנינים צחורות לכדורים, חוליות וסגנון מתפתל של נחש, חוליות מעוגלות ואטבים. כמו כן, קולר דו צדדי שצדו האחד חלק ומבריק וצדו האחר בחיתוך מעניין ובלתי שגרתי כמו חיתוך יהלום כך שאפשר כל פעם מחדש להציג את הלוק המבוקש מבין השניים.
הקפידי לרכוש תכשיטי זהב מחברות תכשיטים מקומיות שמקפידות על איכות וסטנדרטים גבוהים, קולקציות ייחודיות ויצירתיות עם היצע עשיר שמתאים לנערות ונשים כמו גם משלוח מהיר עד הבית, אופציה לאריזת מתנה, תעודת אחריות, רכישה בטוחה. הדרך להתחדש ולקבל מחמאות בראש שקט.


מוגש מטעם youme