תכננו הכל מראש
לפני שמתחילים בהכנות, חשוב מאוד להקדיש זמן לתכנון מסודר. מומלץ להיפגש עם מספר חברות קרובות, ולהכין רשימה מפורטת של כל מה שצריך להיכלל במסיבת הרווקות. האם זה יהיה אירוע קטן ואינטימי או גדול וסוער? מה התקציב? מתי ובאיזה יום תרצו לחגוג? חשבו על הסגנון, הפעילויות והשירותים שתרצו לכלול כמו שכירת רכב, הזמנת צלמים, דיג'יי או איפור ושיער מקצועי. רשימה טובה תעזור לסדר את הרעיונות והעדיפויות שלכן.

1 צפייה בגלריה
תכנון מסיבת רווקות
תכנון מסיבת רווקות
תכנון מסיבת רווקות
(צילום: FREEPIK)

בחירת המקום הנכון
המקום שבו תתקיים מסיבת הרווקות הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על רמת ההנאה ומידת ההצלחה של האירוע. אם תחליטו לחגוג במלונית או חדר מלון, תוכלו ליהנות מפינוק מלא ומאווירה אינטימית וביתית יותר. מנגד, מסיבה בבית או בדירה יכולה להיות אופציה זולה יותר אך דורשת עבודת הכנה רבה. האפשרות האחרונה היא לצאת למקום בילוי כמו מועדון, בר או אפילו מתחם חוץ עם מתקנים מיוחדים לאירועים. שקלו בזהירות איפה הכי נוח, בטוח ומהנה לכן לחגוג.
גבינות באשר – חוויה קולינרית משגעת
אחת הדרכים המושלמות להוסיף טאץ' מיוחד למסיבה היא לכלול בה חוויה קולינרית בלתי נשכחת. מגש גבינות המשובחים של "באשר גבינות בע"מ" יוסיפו נופך של פינוק ועידון לאירוע. המבחר העשיר של גבינות איכותיות ומעדני גורמה אשר מיובאים מחוות קטנות באירופה, יפתיע את כולן ויהפוך את המסיבה לחוויה קולינרית אמיתית.
אטרקציות ופינוקים מיוחדים
לאלו שרוצות להפוך את מסיבת הרווקות להרפתקה מפנקת ומיוחדת, כדאי להוסיף כמה אטרקציות ופינוקים מפתיעים לתוכנית. תוכלו לערוך סדנת יין, שיעור ריקודים או עיסויים זוגיים מרגיעים. אפשרות אחרת יכולה להיות הפעלה קבוצתית כמו סדנת בישול או אפילו לילה מלא בחוויות כמו קריוקי, משחקי חברה מצחיקים ופעילויות אתגריות.
מזכרות ותמונות לזיכרון
אל תשכחו לתעד את הרגעים המיוחדים הללו עם מצלמה! הכינו גאדג'טים, חפצי תחפושת מצחיקים או סידור מיוחד לצילומים כמו רקע מקושט. תוכלו להדפיס את התמונות מייד כמזכרת או לשלוח אותן דרך לכל החברות כך שכולן יוכלו לשמור אותן. גם מזכרות ממותגות קטנות ישמחו את כולן ויאפשרו להנציח את החוויה.
בין אם זו מסיבה פשוטה וקטנה או אירוע גרנדיוזי ועוצר נשימה, התכנון הוא המפתח להצלחה. כשמתכננים בקפידה את כל הפרטים הקטנים מראש, לא משנה איזה סגנון נבחר, מסיבת הרווקות עתידה להיות חוויה בלתי נשכחת.


מוגש מטעם: באשר