מחפשים אחר צימרים לזוגות בלבד ברמת הגולן? אנחנו מבינים אתכם, אתם כנראה מחפשים אחר פרטיות מושלמת, וזה בדיוק מה שתמצאו במתחם חלום יוסף בחד נס. יוסי, המארח שלכם, ישמח לארגן את הסוויטה עבור האירועים הכי מיוחדים.
אתם מוזמנים להגיע ליישוב חד נס, רמת הגולן, שם תמצאו את כל מה שהחופשה שלכם מצריכה. אנחנו מדברים על צימרים מפנקים לזוגות, סוויטות זוגיות עם ג'קוזי, צימר עם עיסוי לזוגות ועוד. בעיירת חד נס אמנם תמצאו לא מעט מתחמי אירוח כפרי מצוינים, אך ביניהם יש כאלו שבולטים יותר ופחות. אחד המתחמים שבולטים בנוף היישוב, הוא אותו המתחם של חלום יוסף, שמציע לנו 3 סוויטות זוגיות ברמות הגבוהות ביותר. מה נמצא בכל סוויטה, מה יש בחצר ועד כמה הנוף משכר חושים? בואו נברר.

1 צפייה בגלריה
חלום יוסף
חלום יוסף
חלום יוסף
(צילום: אלברט אדוט)

חלום יוסף בחד נס – חוויית חושים בצפון

הכירו את יישוב חד נס, אחד היישובים הכי יוקרתיים ומפנקים בארצנו הקטנטונת. ברמת הגולן אתם יכולים להנות ממתחמי אירוח רבים, חלקם יציעו לכם סוויטות משפחתיות, צימרים למשפחות עם בריכות ועוד. בעוד שזוגות בדרך כלל יעדיפו את השקט והפרטיות, בדרך כלל יהיה קשה לאתר את אותו שקט במתחמים משפחתיים.
מתחמי אירוח משפחתיים בצפון אמנם מעולים עבור חגיגות, אבל כשזוגות מחפשים אחר שקט ושלווה, הם מגיעים למתחם חלום יוסף בחד נס – סוויטות לזוגות בלבד. במתחם הזוגות יכולים להנות מבריכה ענקית ועמוקה (2 מ' עומק), שמקורה בחורף, אך פתוחה בקיץ.

איזו סוג בריכה נמצא במתחם?

הבריכה היא לא עוד בריכה רגילה, מדובר בבריכת מי ים. אם לא נתקלתם בבריכות כאלו עדיין, כדאי לדעת שמי הים מהווים תחליף לכלור (מבחינת חיטוי המים). כשעומדים בחצר המשותפת של המתחם, אין אפשרות להתעלם מהנוף הנשקף אל מולכם.
מדובר בנופיה של הכנרת, שהלכה והתמלאה לאחר חורף 2020.
ואם כבר מדברים על הכנרת, אתם מוזמנים לשאול את יוסי, הבעלים של חלום יוסף, לגבי מסלולי טיולים מומלצים בצפון, מסעדות אותנטיות ברמת הגולן, אטרקציות לזוגות בחד נס ועוד. לא משנה מה אתם חוגגים, יהיה אפשרי להתאים לכם אטרקציה בתפירה אישית, מסעדה טובה וגם עיסוי אם תרצו.

צימר עם עיסוי זוגי ברמת הגולן

שימו לב, צימר עם עיסוי לזוגות הוא תמיד בתוספת תשלום ובהזמנה מראש. מעוניינים לרכוש דיל של סוויטות זוגיות עם עיסוי שוודי? אולי ללכת על צימר זוגי עם טיפול רפלקסולוגיה? בהחלט מומלץ, רק וודאו שאתם מעדכנים את המעסה מראש לגבי רגישויות כאלו ואחרות שעשויות להיות לכם.
אם אתם רגישים לשמנים ארומטיים או לקרמים של עיסוי מסוגים שונים, בהחלט חשוב יהיה להגיד זאת מראש. כשאתם מסיימים עם העיסוי המפנק, תוכלו להתחמם אל מול קמין חמים שנמצא בכל סוויטה וצימר במתחם. מעבר לקמין חורפי (אפשר גם לחמם עליו ערמונים בחורף! כיף גדול וארומטי!), תוכלו למצוא בכל סוויטה ג'קוזי פרטי שלא יחדל מלבעבע במשך כל הלילה אם תרצו.

מה עוד במתחם?

בחצר המשותפת של המתחם תהנו מ-2 מפלסים, כאשר במפלס התחתון תמצאו את המטבח המאובזר, את פינת המנגל, את פינות הישיבה ועוד. במפלס העליון? לב ליבו של המתחם, הבריכה הענקית שמשקיפה אל נופי הכנרת.
אין ספק, כיף גדול. אגב, המקום מותאם גם לציבור הדתי. ישנה פלטת חימום לשבת, מיחם שבת וכל הציוד הנדרש להנעמת זמנכם בסוף השבוע. שימו לב, ב-2 מהסוויטות תוכלו למצוא גם סאונה יבשה. מחפשים אחר חופשה זוגית מושלמת ברמת הגולן? במתחם אתם יכולים להנות גם מטיפולי ספא שוני לזוגות, שכמובן יש צורך להזמין מראש.

סוויטות לאירועי זוגות בצפון

אם אתם מגיעים בכדי לחגוג אירוע מיוחד, כמו למשל ירח דבש או יום נישואין, דעו לכם שסביב יישוב חד נס ישנן אטרקציות מופלאות שמתאימות מאוד לזוגות. חשבתם על ג'יפים לנהיגה עצמית עבור זוגות? מה לגבי סנפלינג ברמת הגולן לזוגות? אטרקציות מומלצות מאוד!
בין אם אתם חובבי חיק הטבע או פחות, יוסי, בעלי חלום יוסף בחד נס, ישמח לייעץ לכם על האטרקציות הכי מומלצות לזוגות ברמת הגולן ובאזור חד נס. זכרו, בסופו של דבר אתם לא יוצאים לחופשה בכל שבוע, ככה שכדאי לעשות את זה מושלם. כיצד עושים זאת מושלם? מוודאים את כל הפרטים מראש. אירוח כפרי בצפון? עושים את זה נכון!