14 צפייה בגלריה
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
(צילום: Shutterstock)

מזל טלה - החששות נעלמים השבוע בנוגע: לעבודה, קידום עסקים, כספים ולימודים. קצת בלבול בשטח הרגשי בנוגע לבני משפחה - בעקבות הזמנה לאירוע חשוב אבל בסך הכול אתם חשים בטוב. חברים יעזרו לכם להתמודד עם בעיה רגשית ישנה עליכם לפתח סבלנות נוכח הנתונים שהשתנו כי רק היא תוביל אתכם להצלחה. חפשו פרצה על מנת להוציא רעיונות אל האור. הלימודים או ההכשרה מעסיקים אתכם או הקידום הערכי בסולם הקריירה. התכונה וההכנות סביב אירוע חשוב סוחפת אתכם אליה. תחזרו קצת לספורט. צלצלו לייעוץ מקצועי במישור הרגשי.
מזל שור - דברים יסתדרו לכם השבוע ביחס לעבודה, לכספים ולמישורי הידברות רגשיים. צאו מההסתגרות שאפיינה אתכם בחודש שעבר. תחושה נעימה לקראת חג השבועות. חפשו עזרה מחברים אמינים ודלגו על בעיות 'אגו'. גם הפעם אתם נדרשים ליוזמה ולחשיבה אופטימית זהירה. קחו את החיים בקלות והם יחייכו אליכם. בכול מקרה זכרו: נוסחת הטעות שלכם היא כשאתם טובים מדי ואמיתיים מידי, ומחוסר האמונה באחרים. תזכו בסכום כסף שיגיע מכוון בלתי צפוי. הצעות חדשות מהתחומים להם אתם מצפים שיגיעו. הזמן לצלצל לייעוץ אישי בכול תחומי החיים.
מזל תאומים - השבוע אתם עדין קצת מבולבלים בהקשרי תעסוקה, אבל תזכו להפתעה שלא צפיתם... שתנחת עליכם. לא לספר לאחרים כל סוד נסתר שיש לכם. שמרו על הזוגיות שלכם מפני זרים. המפגש עם האחר והשונה גורם לבעיות בין - זוגיות. לימדו היטב את צרכי האחר לעומת שלכם ושאפו לפשרנות, ובהתאמה לשונה מכם. מישהו ינסה לנסות אתכם בנוגע לאהבתכם. אתם לא אוהבים שרוצים אתכם רק בשביל...דבר אחד... ושלא מחזרים ומתחזקים את אהבתכם. הזמן לחפש את עצמכם על ידי עיסוק באמנות ובהתחברות אל הטבע הקרוב אל ביתכם.
מזל סרטן - צפויה לכם חוויה רומנטית מלאה מסתורין והנאה - אבל גם לא הכי בהירה וברורה. בשורה משמחת מכוון הילדים או המשפחה תפצה על מצוקות נסתרות וכואבות. הגבירו את המודעות לתקיעות הרגשית שעצרה אתכם במשך שנים. חפשו אינטראקציה על ידי למידת עולם התוכן הפנימי של בן/ת הזוג לעומת שלכם. למדו שאנשים הם בני אדם ולא דרקונים מפחידים הרוצים לנצל אתכם, תנו צ'אנס לאהבה. מילת המפתח תהיה לתת את הנשמה, לבחון רגשות ובאם מגיע יחס למישהו אל תהססו לרגע לתת אותו. מומלץ לעסוק בספורט.
מזל אריה - השבוע השמים כחולים...יותר והדשא ירוק יותר והם כהשתקפות נשמתכם ושאיפתכם לשינוי. הכוכבים לצדכם. אתם רציניים ביחס לכוונתכם לעבוד ולהתקדם בחיים. הרגעים היפים חוזרים למעונכם וזה מלווה: בהומור, יוזמה, ביצירת קשרים רומנטיים חדשים. הנשואים: סומק השמחה יחזור ללחיים. טיפ לרוב בני המזל: צאו אל הטבע, צמצמו את זמן הצפייה בטלוויזיה וזה גם יוריד לכם...במשקל וגם יגרום למוח שלכם לנווט בצלילות ומתוך רגיעה שכלית ניכרת. התרכזו במשפחה ובאלה שאוהבים אתכם... באמת. צלצלו לייעוץ אישי מקצועי בנושאי: תעסוקה, הסבה, או בתחום הרגשי- רומנטי.
מזל בתולה - החודש ובעיקר השבוע הנכם צפויים לקצור יבול התקדמות במישוריי: העסקים, העבודה והלימוד. הזמן להחליט לקחת את ענייני האהבה ברצינות ושלא להישאר כתקועים בתוך הזוגיות. לבודדים: פנו למקורות אשר יוכלו למצוא לכם את הזיווג. הנשואים יקדמו את הדו -שיח. התקועים במקום חייבים לחפש את הסיבה לתחושת הפספוס ולרחמים העצמיים אותם הם חווים - למרות שמבחינה חומרית כמעט ולא חסר להם בחיים. גם אם אתם לא עובדים, או שכן עובדים, תכננו את צעדיכם בתחום הכלכלי, היעזרו באמצעי התקשורת והמחשב. הזמן לשקול ייעוץ אישי.
מזל מאזניים -החוויות שצברתם לאחרונה מחזירות לכם את הצבע ללחיים. חפשו באינטרנט: אהבה, כווני הכשרה ותעסוקה. חפשו פרצה בתחום הקריירה וההכשרה. אתם צפויים למצוא דרכים לחזור אל האהבה הישנה. מומלץ לקבל הכול כמו שהוא, להסיר את הציפיות לשינוי מהאחר, לקבל שהדשא הירוק שאצל השכן לא יותר ירוק. מעגלי הידידים והחברים יתרחבו. הגיע הזמן ללמוד לשלוט בעצמכם בנוגע לתחום הרומנטי, ושלא לתת לאהוב/ה יותר מאשר מגיע, עד שתקבלו את מבוקשכם, הרגשי והערכי. טיפ: תמיד אפשרי להתחיל מלחמה, רק שאי אפשר לדעת איך היא תסתיים.
מזל עקרב - מרבית הזמן יוקדש לטיפוח יחסי רעות ואהבה דרך האינטרנט או דרך טלפונים. השבוע לרווקים: הזדמנות פז למצוא זיווג, הנשואים יחפשו את הדרך ליצור ביניהם קירבה מחודשת ורצינית. הקידום המקצועי מתעכב אבל יגיע בקרוב. המרגישים כתקועים במקום צריכים לבדוק ולפשפש בתוכם ולגלות את הסיבות לכך. כספים המגיעים לכם ממקורות אנוש משפחתיים מצד זה או אחר של קירבה מתעכבים ועלולים להרעיל לכם את הנאות השבוע והיום. צלצלו לייעוץ ובנוגע לעתידכם המקצועי והרומנטי. מישהו יעשה לכם טוב בנוגע לעזרה הקשורה אליכם ולילדים.
מזל קשת - שבוע של התאוששות. האנרגיות חוזרות לשכון בכם. הרגעים היפים קשורים לחברים וותיקים ולחיפושים אחר הקידום הבא בתחום התעסוקה. הקפידו לתרום מעצמכם לאחרים וזה יחזור בעתיד כברכה אליכם פי עשר. גם השבוע לא תפטרו מהכעסים הישנים כנגד בן/ת הזוג- הזמן לברר עם עצמכם מדוע זה קורה לכם. טיפ השבוע: הרגישו חופשיים להתלוצץ ולדבר הרבה מעבר לרגיל ובכך תהפכו למרכז העניינים בכל מקום ובכול סיטואציה. צלצלו לחברים ולבני משפחה, קרובים או רחוקים. זכויות או משכורות או כל דבר דומה יגיעו אליכם בימים הקרובים.
מזל גדי - המועסקים יתוגמלו מעמל כפם. סוף השבוע בסימן של כוונות רוחניות ובעזרה לאחרים. תיווך של אנשים טובים יביא לקיצה של תקופת רוגז ומלחמה. שמרו מרחק מהתערבות בין מסוכסכים ואוהבים כיוון שאתם עלולים למצוא את עצמכם במצבים לא נעימים. פשוט תרפו ותנו לאחרים לנהל את ענייניהם הפרטיים באופן עצמאי. קשה לכם להתמודד עם הבעיה הרגשית הקשורה לעבר...ולעושר הרגשי שהיה לכם פעם. אל תפחדו להיות מאוהבים, זה עדיף מאלף שנות בדידות עכשוויות -ללא אמון בעצמכם ובאחרים. גורם הגר לידכם יוציא אתכם משיווי המשקל.
מזל דלי - התבהרות כוכבית תאפשר לכם הזדמנות לשדרוג היחסים הבין אישיים, זה כולל זוגות נשואים או כאלה שנפרדו לפני עד זמן לא רב לאחור. הבילוי האחרון והאירוח המוצלח יוצרים בכם את הדחף לחיות ולהכיר את החיים מהצד השונה והפתוח. הזמן לחפש את האהבה המחכה לכם מעבר לפינה, מומלץ שלא להירתע מהאינטרנט ומהאתרים השוהים המיועדים לכך. הנשואים ירגישו כתקועים וכבעלי רצון להיות מחוזרים. וויכוחים על עוולות העבר פורצים מעת לעת. הגיע הזמן להבין שההצלחה היא לא המפתח לאושר אלא שהאושר והאהבה פירושם: המפתח להצלחה.
מזל דגים - שעות העומס קשות והיחס שאתם מקבלים בעבודה ירוד, הזמן לפנות לממונים ולהסביר את הרגשת הקיפוח. לבעלי האינטואיציה והיכולות הנסתרות: הכיוון הרוחני נפתח בפניכם מחדש. ענייני כספים מטרידים אתכם בנוגע למגורים ולחובות ישנים אבל אתם מסתדרים בעזרת האמונה הפנימית החזקה בגורל. אתם בני מזל רגישים וחכמים ויודעים שהאושר אינו בהכרח חיים ללא בעיות אלא ביכולת להתמודד איתן. הזדמנויות למצוא כיווני עיסוק והכשרה חדשים לאלה שיחפשו ויפעלו בעקשנות תוך חיפושים בעיתונים ובאינטרנט. תקועים? זה הזמן לפנות לייעוץ בכל שטחי החיים.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.