בעקבות הביקוש, איברהים טטליסס, מגדולי הזמר הטורקי, הכריז על הופעה נוספת בבריכת הסולטן בירושלים בחודש יוני. זאת לאחר שכלל הכרטיסים להופעה הראשונה נמכרו.
1 צפייה בגלריה
איברהים טטליסס
איברהים טטליסס
איברהים טטליסס
(צילום: באדיבות Ibrahim Tatliss - Poll Productions)

טטליסס, נחשב לאגדה בחייו ועד כה הוא הקליט כ-100 קלטות ואלבומי אולפן, אינספור להיטים שכתב והלחין, מכירות של מיליוני עותקים וקונצרטיים מפוארים בטורקיה ובארצות רבות בעולם. הוא זכה לפופולריות ואהבה גם בתעשיית הקולנוע, כתב, ביים, הלחין ושיחק בעשרות סרטי קולנוע ובטלוויזיה המקומית.
משנות ה- 80 לא מעט זמרים הקליטו גרסאות לרבים משיריו שתורגמו לעברית והפכו ללהיטי ענק. בין היתר עופר לוי, שלומי שבת, חיים משה, שרית חדד, איציק קלה, אתי לוי, יניב בן משיח, אלי לוזון, ג'קי מקייטן, יואב יצחק, זהבה בן ועוד. כזכור, במרץ 2011 , נפצע קשה לאחר שנורה בראשו מרכב לא מזוהה בעת שיצא עם עוזרו האישי מאולפן הקלטות באיסטנבול, מצבו הוגדר קריטי ושמועות כוזבות על מותו הופצו בעולם. לאחר טיפולים רפואיים בבית החולים עזב לשיקום בגרמניה.
(İbrahim Tatlıses - Bebeğim. צילום: באדיבות Ibrahim Tatliss - Poll Productions)

בפגישה שהתקיימה בטורקיה הוא ביקש ממפיקי המופע למסור בשמו: "שלום ישראל, אני שמח ומחכה להופיע אצלכם, מבטיח מופע חזק ומרגש עם שירים מכל הזמנים שאתם אוהבים. לקהל הישראלי יש פינה חמה בלב אצלי, אני אוהב אתכם ומתגעגע אליכם".
מכירת הכרטיסים לקהל תחל ביום ראשון 1.5 בשעה 20:30|מחירי הכרטיסים: החל מ 199 ₪ עד 799 ₪ בהתאם למקום הישיבה | כרטיסים באתר קופת "בימות" באתר או בטלפון 6226*
בריכת הסולטן | שלישי 28.6 | רביעי 29.6 | בשעה 20:30