נראה שכולם בקדחת בישולים והחלפת מתכונים, אבל אנחנו כאן כדי להזכיר עוד אופציה שעומדת בפניכם בחג: לקנות אוכל מוכן, איכותי וטעים. הנה כמה אופציות העומדות בפניכם:
השף אלון כהן מציע תפריט מיוחד לראש השנה. ניתן לאסוף את המנות מהמטבח של השף בפתח תקווה, או לחילופין להזמין משלוח לכל מקום בארץ בתוספת תשלום.
2 צפייה בגלריה
צילום: אודי מוצני שירותי צילום
צילום: אודי מוצני שירותי צילום
צילום: אודי מוצני שירותי צילום
בין המנות: מרק קונסמה עם קניידלך תפוחי אדמה; פילה סלמון טרי אפוי בשמן זית כתית, גרידת לימון, שום קונפי וטימין טרי; חציל בלאדי על אש פתוחה, טחינת הר ברכה, גרגרי חומוס בכמון ועגבניות צלויות; סלט כרוב לבן מרענן, צ'ילי אדום, קצח ותערובת פיצוחים; סלט סלק בחומץ יין לבן, סוכר חום ואגוזי לוז.
בין המנות העיקריות: ירכי עוף במרינדה של תמר הינדי, גרגרי רימון ועשבי תיבול טריים; כתף בקר בביקור איטי עם ערמונים, פטריות שמפיניון ברוטב יין פורט.
מחיר לאדם: 145 שקל פלוס מע"מ. מינימום הזמנה: 10 אנשים. כל המנות מגיעות עם מדבקות ועליהן הוראות חימום והגשה.
לפרטים נוספים ולהזמנות: 03-6319316
2 צפייה בגלריה
בריסקט מעושן של מסעדת המעשנה. צילום: חיים יוסף
בריסקט מעושן של מסעדת המעשנה. צילום: חיים יוסף
בריסקט מעושן של מסעדת המעשנה. צילום: חיים יוסף
מי שרוצה לגוון את שולחן החג בטעמים מעושנים יכול לעשות זאת במסעדת המעשנה בנס ציונה. המעשנה מציעה מנות של בשרים, עופות ותוספות מעושנים שמכין השף אוהד קויתי.
בתפריט החג: מנות בקר, ביניהן אסאדו - צלעות מעושנות בתערובת התבלינים הסודית של המקום (140 שקלים לק"ג) בריסקט – חזה בקר מעושן ועסיסי (120 שקלים לק"ג) מנת הדגל Low & Slow – אונטריב בבישול ארוך בציר בקר (120 שקלים לק"ג). מנת ספיישל המעשנה אסאדו על העצם (195 שקלים לק"ג). כמו כן ניתן להזמין עוף שלם שייעשה במעשנה על פי המתכון הסודי של השף (60 שקלים לק"ג).
המעשנה בנס ציונה, רחוב וייצמן 24. טלפון להזמנות: 08-655-3500
אפשרות נוספת לקניית אוכל מוכן היא מהמסעדה הוותיקה סלמון בפתח תקוה.
במסעדה תוכלו להזמין מנות ראשונות כמו בצק פילו ממולא בשר או פטריות, קרעפלך תפוחי אדמה, לחמעג'ון. מנות עיקריות כמו קובה סלק, צלי בקר עם פטריות, כרעיים בתנור ועוד הרבה מנות מגוונות ותוספות.
סלמון. ז'בוטינסקי 112, פתח תקוה. 03-9230162