הממתק הזה נמצא בחנויות כבר יותר מ-30 שנה אבל בימים אלה פשוט בלתי ניתן להשיג אותו. שיגעון הרולאפס הגיע לירושלים והסחר ברחובות — בשיאו.
4 צפייה בגלריה
רולאפס
רולאפס
רולאפס
(צילום: מתוך יוטיוב)
״רולאפס״ הוא ממתק אמריקאי מוכר שמשווק מאז שנות ה-80, גם בישראל. מדובר במעין ״שטיח״ דק מאוד של גומי מתוק מאוד שמגיע בטעמי פירות שונים. עד עכשיו הוא היה ממתק רגיל, אך מאז טרנד טיקטוק שפורסם לאחרונה הוא הפך להיסטריה עולמית. הטרנד מציע לקחת כדור גלידה, להניח אותו על הרולאפס ואז לעטוף באמצעות את הכדור. התוצאה: הגומי קופא במהירות, הופך לקראנצ׳י והחגיגה בפה בשיאה.
4 צפייה בגלריה
10 שקל ליחידה
10 שקל ליחידה
10 שקל ליחידה
(צילום מסך: Facebook)
אז איפה אפשר להשיג רולאפס בירושלים? אם תכננתם ללכת לחנות הממתקים הקרובה למקום מגוריכם ולמצוא שם את הממתק הנחשק — כנראה שתתאכזבו או שתאלצו להרחיק עד למעלה אדומים שם על פי השמועות, יש רולאפס בשפע. בעלי פיצוציות מספרים שהמלאי נגמר, והשוק עבר לסוחרי הרחוב ולרשתות החברתיות.
4 צפייה בגלריה
רולאפס
רולאפס
רולאפס
(צילום: מתוך יוטיוב)
״יש בחור בקריית יובל שלוקח מחיר ממש נמוך״, כתב גולש בשם שחר. גולשת אחרת בשם צליל פרסמה מודעה כי היא ״מוכרת יחידה אחת ב-10 שקלים וציינה כי כל הקודם זוכה״. בחור בשם דור מספק גם הוא רולאפס, ומציין שהמחיר כולל משלוח ״עד לבית״. גולש בשם נתנאל מוכר יחידת רולאפס אחת ב-12 שקלים. בימים כתיקונם, מארז רולאפס ובו 10 יחידות ימכר בכ-15 שקלים. היום כאמור, יחידה אחת בודדת יכולה להגיע למחיר זהה לזה של מארז שלם.

4 צפייה בגלריה
רולאפס. הילדים בטירוף
רולאפס. הילדים בטירוף
רולאפס. הילדים בטירוף
(צילום מסך מתוך סרטון בפייסבוק)
"ה'רולאפס' נהיה שגעון. כבר יש לזה 'שוק שחור' - מי שמצליח להשיג מוכר אותו לכל המרבה במחיר. זה הגיע למצב שממתק שאמור לעלות כמה שקלים בודדים עולה 100 ש"ח לחבילה. איבדו את זה לגמרי", אמרה ל-mynet אמא מירושלים שמנסה להשיג לילדים שלה רולאפס ללא הצלחה.
ובינתיים, בנתב״ג נתפסו בימים האחרונים כ-300 ק"ג רולאפס שניסו להבריח שני זוגות במזוודות גדולות.